Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

StarWraith 3D Games

USA
Založeno 1999
StarWraith 3D Games LLC je celý název nezávislé vývojářské společnosti se sídlem ve městě Bois ve státě Idaho. Společnost založil Shawn Bower, který je v podstatě jejím vlastníkem i jediným zaměstnancem, ačkoli mu jeho přátelé vypomáhali například s testováním.

Hry začal Shawn tvořit jako koníček, a v roce 1999 se rozhodnul, že založí oficiální vývojářské studio. Jeho specializací jsou vesmírné freeformové space combat simulace, které vyvíjí již více než 20 let, které se mu staly posedlostí, což je vidět dále na výčtu všech jeho projektům kterými se zabýval (zabývá).

Vše začalo v roce 1989 hrou Star Commander 1, což byla space combat hra viděná z pohledu uvnitř kokpitu raketoplánu. Od roku 1994 do 1996 vyvíjel hru Raven, která již využívala VGA grafiku s 256 barvami na "high" rozlišení 320x200. V letech 1996-1999 pracoval i na hře Star Wolf, kde byla sice barevná paleta omezena na 16 barev, ovšem s rozlišením 640x480. Toto byl poslední projekt, který běžel v DOSu.

Od roku 2000 pracoval na vývoji Star Wraith, což už byla 3D hra, běžela pod Windows a využívala DirectX; její následné vylepšené verze byly Star Warith 2 (2000-2002), Star Wraith 3: Shadows of Orion (2002-2004) a Star Warith 4: Reviction (2004-2005). Série Star Wraith následovaná Riftspace (2004-2005) byla předznamenáním zatím toho nejlepšího v tvorbě StarWraith 3D Games, a to série Evochron (Evochron - 2005, Evochron Alliance - 2005-2008 a již oficiálně distribuované Evochron Renegades, Evochron Legends a Evochron Mercenary), souběžně se sérií Arvoch (Arvoch Conflict - 2006 a Arvoch Alliance z roku 2011, které byly také oficiálně vydány a distribuovány).