Studio vzniklo roku 1998 v Texasu. Společnost založili Rob Cohen z tehdejšího Iguana Entertainment a Mike Pannof z Paradigm Entertainment.
Společnost začínala portováním úspěšných her jiných platforem pro Nintendo 64 (například sérii Tony Hawk Pro Skater).
Po úspěšném portování začalo studio pracovat na vývoji vlastních her (např. Pitfall: The Lost Expedition, nebo DreamWorks’ Shark Tale).
Společnost začínala portováním úspěšných her jiných platforem pro Nintendo 64 (například sérii Tony Hawk Pro Skater).
Po úspěšném portování začalo studio pracovat na vývoji vlastních her (např. Pitfall: The Lost Expedition, nebo DreamWorks’ Shark Tale).
Studio vzniklo roku 1998 v Texasu. Společnost založili Rob Cohen z tehdejšího Iguana Entertainment a Mike Pannof z Paradigm Entertainment.
Společnost začínala portováním úspěšných her jiných platforem pro Nintendo 64 (například sérii Tony Hawk's Pro Skater).
Po úspěšném portování začalo studio pracovat na vývoji vlastních her (např. Pitfall: The Lost Expedition, nebo DreamWorks’ Shark Tale).
Společnost začínala portováním úspěšných her jiných platforem pro Nintendo 64 (například sérii Tony Hawk's Pro Skater).
Po úspěšném portování začalo studio pracovat na vývoji vlastních her (např. Pitfall: The Lost Expedition, nebo DreamWorks’ Shark Tale).