Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Divine Games Divine Games Divine Games Divine Games
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Česká republika
Založeno 2006
Založeno 2006
Založeno 2006
Založeno 2006
Divine Games založil v roce 2006 za účelem vytvoření vesmírné arkády Project Ignis Jan Jirkovský alias Sysel, který je současně leadrem tohoto vývojářského týmu. Game design a programování zajišťuje sám Jan Jirkovský, na hudební a zvukové stránce se podílí Petr Mikeska (Mipex) společně s Peterem Kováčem (Peto) a Rastislavem Vejem (Deepmind) a grafiku má na starost Jaroslav Růžička (JRun) s Peterem Kahounem (Kahi). Další členové mají za úkol tvorbu dabingu (Petr Majer, Adam Rowe), level design (Václav Vymětalík) a testování. Ještě před vydáním stěžejního projektu tým Divine Games vytvořil akční střílečku Battle Bottle, která se zúčastnila osmého a zatím posledního ručníku Becherovka Game, kde v kategorii PC her obsadila 9. místo.

Sysel také vytvořil několik projektů samostatně, a to textové RPG Crypta (2004), střílečku Not Just Another Fu**ing Space Shooter (2006), program k tvorbě PC gamebooků Fantasy GameBook Engine, textové RPG Ekolog: Můžeš to změnit! a arkádu Geometry Madness (vše 2007). V roce 2011 se také podílel na knize o vývoji počítačových her Game Industry.
Divine Games založil v roce 2006 za účelem vytvoření vesmírné arkády Project Ignis Jan Jirkovský alias Sysel, který je současně leadrem tohoto vývojářského týmu. Game design a programování zajišťuje sám Jan Jirkovský, na hudební a zvukové stránce se podílí Petr Mikeska (Mipex) společně s Peterem Kováčem (Peto) a Rastislavem Vejem (Deepmind) a grafiku má na starost Jaroslav Růžička (JRun) s Peterem Kahounem (Kahi). Další členové mají za úkol tvorbu dabingu (Petr Majer, Adam Rowe), level design (Václav Vymětalík) a testování. Ještě před vydáním stěžejního projektu tým Divine Games vytvořil akční střílečku Battle Bottle, která se zúčastnila osmého a zatím posledního ručníku Becherovka Game, kde v kategorii PC her obsadila 9. místo.

Sysel také vytvořil několik projektů samostatně, a to textové RPG Crypta (2004), střílečku Not Just Another Fu**ing Space Shooter (2006), program k tvorbě PC gamebooků Fantasy GameBook Engine, textové RPG Ekolog: Můžeš to změnit! a arkádu Geometry Madness (vše 2007). V roce 2011 se také podílel na knize o vývoji počítačových her Game Industry.
Divine Games založil v roce 2006 za účelem vytvoření vesmírné arkády Project Ignis Jan Jirkovský alias Sysel, který je současně leadrem tohoto vývojářského týmu. Game design a programování zajišťuje sám Jan Jirkovský, na hudební a zvukové stránce se podílí Petr Mikeska (Mipex) společně s Peterem Kováčem (Peto) a Rastislavem Vejem (Deepmind) a grafiku má na starost Jaroslav Růžička (JRun) s Peterem Kahounem (Kahi). Další členové mají za úkol tvorbu dabingu (Petr Majer, Adam Rowe), level design (Václav Vymětalík) a testování. Ještě před vydáním stěžejního projektu tým Divine Games vytvořil akční střílečku Battle Bottle, která se zúčastnila osmého a zatím posledního ručníku Becherovka Game, kde v kategorii PC her obsadila 9. místo.

Sysel také vytvořil několik projektů samostatně, a to textové RPG Crypta (2004), střílečku Not Just Another Fu**ing Space Shooter (2006), program k tvorbě PC gamebooků Fantasy GameBook Engine, textové RPG Ekolog: Můžeš to změnit! a arkádu Geometry Madness (vše 2007). V roce 2011 se také podílel na knize o vývoji počítačových her Game Industry.
Divine Games založil v roce 2006 za účelem vytvoření vesmírné arkády Project Ignis Jan Jirkovský alias Sysel, který je současně leadrem tohoto vývojářského týmu. Game design a programování zajišťuje sám Jan Jirkovský, na hudební a zvukové stránce se podílí Petr Mikeska (Mipex) společně s Peterem Kováčem (Peto) a Rastislavem Vejem (Deepmind) a grafiku má na starost Jaroslav Růžička (JRun) s Peterem Kahounem (Kahi). Další členové mají za úkol tvorbu dabingu (Petr Majer, Adam Rowe), level design (Václav Vymětalík) a testování. Ještě před vydáním stěžejního projektu tým Divine Games vytvořil akční střílečku Battle Bottle, která se zúčastnila osmého a ročníku Becherovka Game, kde v kategorii akčních titulů obsadila čtvrté místo.

Sysel také vytvořil několik projektů samostatně, a to textové RPG Crypta (2004), střílečku Not Just Another Fu**ing Space Shooter (2006), program k tvorbě PC gamebooků Fantasy GameBook Engine, textové RPG Ekolog: Můžeš to změnit! a arkádu Geometry Madness (vše 2007). V roce 2011 se také podílel na knize o vývoji počítačových her Game Industry.
Oficiální stránky vývojáře (http://divine-games.net)