Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 75
Logický rychlík ? Rychlík je to rozhodně v poslední třetině, ale určitě už ne logický, protože plivete kuličky jenom o svoje přežití. Líbí se mi domorodý nesrozumitelný hlášky, které vždycky pobaví zvlášť, když si je doplňuju za vlastní, který raději jmenovat nebudu. Nedostal sem se přes level 59, kde prežiju vždy jen na chvíli, takže adventure možná nedohraju a tak sem se přesunul na challenge mode, který je přijemnější a více motivující. V adventure se mi líbí boss fighty na konci každý části ostrova. Bossáci na vás hážou všelijaké nepříjemné kletby a mají určitou slabinu, takže musíte volit zvláštní přístup. Před střetnutím v průběhu ostrova vám vyhrožují různými žvásty ala "Fear me !". Ve hře je několik power-upů jako dělová brokovnice, laser oči, blesk, zpomalení, reverse, bomba a accuracy. Měl sem rád mise, kde se můžete pohybovat v jedné linii, nebo přeskakovat na dvě plošiny a vůbec kola, kde máte hodně prostoru pro střelbu. Je fajn, když máte čas střilet, tak abyste dostali "chain combo", jinak jde jen o reflexy a náhody. Pokud v pokročilé fázi, ani nehnete vrbou a budete hru hrát stále logicky, tak smekám před vámi flegmatičtí mind mistři. Ke konci mi bylo už dost špatně a začaly se mi plést a splývat barvy a nevydržel sem hrát v kuse déle než 15 minut. Na nervozitě přidává tlukot srdce oznamující váš brzký fail, aneb honem rychle, rychle než mě sežerou.
Otázka do diskuze: směje se ta žába, protože je optimista, nebo se vám vysmívá tomu jak vám to nejde ?

Doporučení:pro hráčky a těm, kteří hledají výzvu v klikfestu postřehu, reflexů, rychlého rozhodování a plánování.

Cena na Steamu

Pro: když vám to jde a je to pohoda, power upy, boss fighty, audiovizuál, satisfakce při vyhře viditelně prohraného levelu

Proti: opakováná frustrace a vyčerpání na konci, neočekávaný posun kuliček, přibývající počet barev

+19
  • PC 75
Hry podobného ražení jsem před lety občas hrál, dnes už ani ne. Tahle hra tak pro mě byla navrátem do minulého desetiletí.

Všechno celkem pěkně odsýpalo a za nějaké 2 večery jsem se dostal skoro až nakonec (do 58. levelu z 60), ale tam došlo k velmi silnému vystřízlivění. Hra byla do té doby relativně v pohodě a takřka každý level se povedl na první pokus, ale tedy těch pár posledních už bylo opravdu hodně těžkých. Potíž je, že se hra ukládá po každých 5 levelech, takže případné nesnáze vedou často k další půlhodině hraní za maximálního soustředění a nejasného výsledku. Posledních pár úrovní se prostě jen tak nepovede dokončit. Jedinou jiskřičku naděje znamenají bonusy, které se občas objeví, ale musí se je podařit dostat a to ještě v nějaké rozumné frekvenci a druhu. Levely 56-60 jsem tak opakoval asi padesátkrát a už jsem si začal říkat, že se na hru vykašlu a bude to navždy jedna z těch nedohraných, ale nakonec se to nějakou náhodou podařilo a já prošel.

Už si přesně nepamatuju, jestli byly u původního dílu nějaké nadstavby nad tím běžným střílením stejně barevných kuliček, ale tady se mi líbily souboje s bossy (po každých 10 levelech). Na každého platí trochu jiná taktika, naštěstí je to celkem intuitivní proces, takže nakonec každý boss je překonán.

Od Zumy si neodnese člověk žádný velký zážitek na který by vzpomínal i za několik let, jde spíše o procvičení postřehu a rychlého rozhodování, což ale taky není na škodu. Někdy v budoucnu si asi zas nějaký díl, nebo klon zahraju.

Pro: cvičení postřehu, souboje s bossy, barvičky

Proti: ukládání až po 5 levelech, mnohem vyšší obtížnost posledních kol

+18
  • PC 60
Chlapi tu řekli vše za mě, takže je jen podpořím.A zmíním se jen o tom, že hru jsem kompletně dohrál po dohrání se vám odekmnou bonusové mise a mody.

Nedoporučuju pro neurotiky. Protože vám může prasknout žilka hru jsem dohrál za pár hodin a hrál jsem jí snad 4 dny..
Některé mise mě tak vytočily, že jsem mlátil vzteky do stolu a řval na ty kuličky :D . A musel znova hrát misi , kterou jsem měl skoro udělanou. V některých kolech se chyby neodpouští a hra vás tvrdě potrestá..
Nejvíc mě nadchli bossové. A jejich originalita, co se týče vzhledu a schopností ..
Závěrem je, že podobné hry jsem hrál na mobilu tím pádem jsem měl o zábavu postaráno., Tím pádem ji doporučuju lidem, kteří už maj dost strileni a premýšleni u strategií,,,A chtěj si užít trochu zábavy.

Pro: v pozdejsi fázi hry slast, kdyz vyhrajete kolo, boj s bossi, množství kol, bonusy, žába..zábava

Proti: frustrace,hudba, málo barev, některé mise se opakují, u některých až moc velká rychlost.

+13 +15 −2
  • PC 70
Hodně povedený logický rychlík, který dokáže chvílemi připravit i perné chvilky a několikrát jsem měl chuť s tím seknout, jak mi to nešlo. Svůj díl viny měl i dle mého názoru ne zcela povedený systém ukládání, kdy se hra ukládala jen asi ob pět úrovní. Ale staré známé přísloví - ráno moudřejší večera - opět ukázalo svou pravdivost a nakonec se mi podařilo pokořit hru až do konce.

Princip je popsaný už v popisku, takže to unovu dělat nebudu, po grafické i zvukové stránce je hra v pohodě, není to hra, kterou bych byl schopný hrát celý den v kuse, ale jako oddechovka po nějaké náročné činnosti funguje perfektně.

Pro: Zábavné, pěkné zpracování

Proti: Některé levely byly trochu těžší, časem stereotypní

+11