V této hře musí hráč prozkoumávat bludiště viděné z pohledy první osoby a hledat stvoření zvané Scarabaqs. Ta u sebe mají vstupní data sektoru, která hráč potřebuje, aby se dostal do další úrovně. Ovšem tato stvoření od něho prchají, a tak je nutné je pronásledovat až do slepých konců bludiště. V něm se také nacházejí Hoverbots, kteří svými útoky vysávají hráčovu energii.
Efektu 3D pohledu z první osoby bylo dosaženo použitím vertikálních černých linií k vytvoření zdání zdí a následně i dojmu podlahy a stropu. To také umožnilo relativně hladký pohyb po bludišti, zejména, pokud se hráč otáčel doleva či doprava. Někteří recenzenti si ovšem stěžovali, že pohled na černé pruhy jim namáhá oči.
Efektu 3D pohledu z první osoby bylo dosaženo použitím vertikálních černých linií k vytvoření zdání zdí a následně i dojmu podlahy a stropu. To také umožnilo relativně hladký pohyb po bludišti, zejména, pokud se hráč otáčel doleva či doprava. Někteří recenzenti si ovšem stěžovali, že pohled na černé pruhy jim namáhá oči.