Pokračování korejské adventury nás přivádí deset let po událostech první části k Zaphie Croninovi, který se vrací z psychiatrické léčebny, ale jeho vize, ve kterých se lidské tváře proměňují v démonické masky, jej stále pronásledují. Po autonehodě na horské silnici se Zaphie ocitá ve zvláštní vesnici Saintless. Město je tak podivné a jeho obyvatelé, se kterými se poznává jej děsí. A on začíná znovu pochybovat o své příčetnosti.
Adventura s mrazivým příběhem, kdy až do konce není jasné, zda je postava sužována skutečnými démony nebo jen svými představami, svým vizuálním zpracováním nejvíce připomíná slavnou sérii Silent Hill a to i svou pochmurnou atmosférou a pocitem napětí. Hra využívá elementy přežití, hráč nesmí zapomínat, že Zaphie musí pravidelně užívat léky. Akční elementy jsou ale omezeny na minimum, hra se zaměřuje více na sbírání předmětů a řešení hádanek.
Adventura s mrazivým příběhem, kdy až do konce není jasné, zda je postava sužována skutečnými démony nebo jen svými představami, svým vizuálním zpracováním nejvíce připomíná slavnou sérii Silent Hill a to i svou pochmurnou atmosférou a pocitem napětí. Hra využívá elementy přežití, hráč nesmí zapomínat, že Zaphie musí pravidelně užívat léky. Akční elementy jsou ale omezeny na minimum, hra se zaměřuje více na sbírání předmětů a řešení hádanek.
Pokračování korejské adventury nás přivádí deset let po událostech první části k Zaphiemu Croninovi, který se vrací z psychiatrické léčebny, ale jeho vize, ve kterých se lidské tváře proměňují v démonické masky, jej stále pronásledují. Po autonehodě na horské silnici se Zaphie ocitá ve zvláštní vesnici Saintless. Město je tak podivné a jeho obyvatelé, se kterými se poznává, jej děsí. A on začíná znovu pochybovat o své příčetnosti.
Adventura s mrazivým příběhem, kdy až do konce není jasné, zda je postava sužována skutečnými démony nebo jen svými představami, svým vizuálním zpracováním nejvíce připomíná slavnou sérii Silent Hill a to i svou pochmurnou atmosférou a pocitem napětí. Hra využívá elementy přežití, hráč nesmí zapomínat, že Zaphie musí pravidelně užívat léky. Akční elementy jsou ale omezeny na minimum, hra se zaměřuje více na sbírání předmětů a řešení hádanek.
Adventura s mrazivým příběhem, kdy až do konce není jasné, zda je postava sužována skutečnými démony nebo jen svými představami, svým vizuálním zpracováním nejvíce připomíná slavnou sérii Silent Hill a to i svou pochmurnou atmosférou a pocitem napětí. Hra využívá elementy přežití, hráč nesmí zapomínat, že Zaphie musí pravidelně užívat léky. Akční elementy jsou ale omezeny na minimum, hra se zaměřuje více na sbírání předmětů a řešení hádanek.