Jednoho dne se k Zemi přiblížila obrovská mimozemská loď, kterou zprvu lidstvo mylně považovalo za kometu, a než odletěla, vypustila na povrch Země několik objektů. Tyto objekty se po přistání přeměnily na obrosvké roboty, jenž okamžitě začaly plenit veškerý život. Poslední zbytky civilizace se proto rozhodly, že proti robotům použíjí nejmocnější nukleární zbraně, které sice roboty nakonec zastavily, ale z lidstva zbyly jen trosky. Přeživší ale nakonec posbírali zbytky zničených robotů, prozkoumali jejich technologii a jali se sestavit své vlastní na obranu před dalšími nájezdy nemilosrdných mimozemšťanů.
Ultrabots jsou first-person simulátorem právě těchto obřích robotů. Hráč sedí v kokpitu a útočí nejrůznějšími zbraněmi, které jsou různé pro každý model. Je také možné libovolně přeskakovat do kokpitů ostatních robotů přes strategickou mapu. Modely těchto mechů jsou celkem tři - obyčejný Humanoid, který má průměrnou rychlost i výzbroj, dále Scout s minimální výzbrojí, zato s velkou rychlostí a v neposlední řadě Scorpion, který je sice pomalý, ale má velmi účinnou ocasní zbraň a navíc jako jediný může přemísťovat napájecí zdroje. Všichni roboti se totiž mohou pohybovat pouze v blízkosti napájecích zdrojů a pokud se vydají dál, jejich energie se rychle vybije.
Úkolem každé mapy je dostat se do nepřátelské základny a zničit ji, čímž už tato strana není schopna produkovat další roboty a prohrává.
Ultrabots jsou first-person simulátorem právě těchto obřích robotů. Hráč sedí v kokpitu a útočí nejrůznějšími zbraněmi, které jsou různé pro každý model. Je také možné libovolně přeskakovat do kokpitů ostatních robotů přes strategickou mapu. Modely těchto mechů jsou celkem tři - obyčejný Humanoid, který má průměrnou rychlost i výzbroj, dále Scout s minimální výzbrojí, zato s velkou rychlostí a v neposlední řadě Scorpion, který je sice pomalý, ale má velmi účinnou ocasní zbraň a navíc jako jediný může přemísťovat napájecí zdroje. Všichni roboti se totiž mohou pohybovat pouze v blízkosti napájecích zdrojů a pokud se vydají dál, jejich energie se rychle vybije.
Úkolem každé mapy je dostat se do nepřátelské základny a zničit ji, čímž už tato strana není schopna produkovat další roboty a prohrává.
Jednoho dne se k Zemi přiblížila obrovská mimozemská loď, kterou zprvu lidstvo mylně považovalo za kometu, a než odletěla, vypustila na povrch Země několik objektů. Tyto objekty se po přistání přeměnily na obrovské roboty, kteří okamžitě začali plenit veškerý život. Poslední zbytky civilizace se proto rozhodly, že proti robotům použijí nejmocnější nukleární zbraně, které sice roboty nakonec zastavily, ale z lidstva zbyly jen trosky. Přeživší ale nakonec posbírali zbytky zničených robotů, prozkoumali jejich technologii a jali se sestavit své vlastní na obranu před dalšími nájezdy nemilosrdných mimozemšťanů.
Ultrabots jsou first-person simulátorem právě těchto obřích robotů. Hráč sedí v kokpitu a útočí nejrůznějšími zbraněmi, které jsou různé pro každý model. Je také možné libovolně přeskakovat do kokpitů ostatních robotů přes strategickou mapu. Modely těchto mechů jsou celkem tři - obyčejný Humanoid, který má průměrnou rychlost i výzbroj, dále Scout s minimální výzbrojí, zato s velkou rychlostí a v neposlední řadě Scorpion, který je sice pomalý, ale má velmi účinnou ocasní zbraň a navíc jako jediný může přemísťovat napájecí zdroje. Všichni roboti se totiž mohou pohybovat pouze v blízkosti napájecích zdrojů a pokud se vydají dál, jejich energie se rychle vybije.
Úkolem každé mapy je dostat se do nepřátelské základny a zničit ji, čímž už tato strana není schopna produkovat další roboty a prohrává.
Ultrabots jsou first-person simulátorem právě těchto obřích robotů. Hráč sedí v kokpitu a útočí nejrůznějšími zbraněmi, které jsou různé pro každý model. Je také možné libovolně přeskakovat do kokpitů ostatních robotů přes strategickou mapu. Modely těchto mechů jsou celkem tři - obyčejný Humanoid, který má průměrnou rychlost i výzbroj, dále Scout s minimální výzbrojí, zato s velkou rychlostí a v neposlední řadě Scorpion, který je sice pomalý, ale má velmi účinnou ocasní zbraň a navíc jako jediný může přemísťovat napájecí zdroje. Všichni roboti se totiž mohou pohybovat pouze v blízkosti napájecích zdrojů a pokud se vydají dál, jejich energie se rychle vybije.
Úkolem každé mapy je dostat se do nepřátelské základny a zničit ji, čímž už tato strana není schopna produkovat další roboty a prohrává.
Jednoho dne se k Zemi přiblížila obrovská mimozemská loď, kterou zprvu lidstvo mylně považovalo za kometu, a než odletěla, vypustila na povrch Země několik objektů. Tyto objekty se po přistání přeměnily na obrovské roboty, kteří okamžitě začali plenit veškerý život. Poslední zbytky civilizace se proto rozhodly, že proti robotům použijí nejmocnější nukleární zbraně, které sice roboty nakonec zastavily, ale z lidstva zbyly jen trosky. Přeživší ale nakonec posbírali zbytky zničených robotů, prozkoumali jejich technologii a jali se sestavit své vlastní na obranu před dalšími nájezdy nemilosrdných mimozemšťanů.
Xenobots jsou first-person simulátorem právě těchto obřích robotů. Hráč sedí v kokpitu a útočí nejrůznějšími zbraněmi, které jsou různé pro každý model. Je také možné libovolně přeskakovat do kokpitů ostatních robotů přes strategickou mapu. Modely těchto mechů jsou celkem tři - obyčejný Humanoid, který má průměrnou rychlost i výzbroj, dále Scout s minimální výzbrojí, zato s velkou rychlostí a v neposlední řadě Scorpion, který je sice pomalý, ale má velmi účinnou ocasní zbraň a navíc jako jediný může přemísťovat napájecí zdroje. Všichni roboti se totiž mohou pohybovat pouze v blízkosti napájecích zdrojů a pokud se vydají dál, jejich energie se rychle vybije.
Úkolem každé mapy je dostat se do nepřátelské základny a zničit ji, čímž už tato strana není schopna produkovat další roboty a prohrává.
Xenobots jsou first-person simulátorem právě těchto obřích robotů. Hráč sedí v kokpitu a útočí nejrůznějšími zbraněmi, které jsou různé pro každý model. Je také možné libovolně přeskakovat do kokpitů ostatních robotů přes strategickou mapu. Modely těchto mechů jsou celkem tři - obyčejný Humanoid, který má průměrnou rychlost i výzbroj, dále Scout s minimální výzbrojí, zato s velkou rychlostí a v neposlední řadě Scorpion, který je sice pomalý, ale má velmi účinnou ocasní zbraň a navíc jako jediný může přemísťovat napájecí zdroje. Všichni roboti se totiž mohou pohybovat pouze v blízkosti napájecích zdrojů a pokud se vydají dál, jejich energie se rychle vybije.
Úkolem každé mapy je dostat se do nepřátelské základny a zničit ji, čímž už tato strana není schopna produkovat další roboty a prohrává.