Jedná se o prequel k Side Scape, což je předešlý počin malého nezávislého týmu MathanGames. I v případě této hry jde o metroidvanii, ovšem top-down perspektivu tentokrát vystřídal pro žánr typičtější 2D pohled. Hra se nechala inspirovat především sérii Metroid a představuje sci-fi příběh o kapitánu Grishamovi, snažícímu se přijít na tajemství záhadné planety s označením 4-514.
Hráč se pohybuje uvnitř rozsahem spíše malé, přesto polootevřené mapy, jejíž jednotlivé oblasti se mu postupně otevírají spolu s nově nalezenými schopnostmi a upgrady. Hráč postupně nachází vylepšení zdraví a moduly pro zbraně, s nimiž se stává schopnějším v likvidaci různých nepřátel a při překonávání platformingových výzev. Hra se zaměřuje na exploraci světa a souboje s řádovými protivníky i bossy a je vyvedena v jednoduchém pixel-artu.
Hráč se pohybuje uvnitř rozsahem spíše malé, přesto polootevřené mapy, jejíž jednotlivé oblasti se mu postupně otevírají spolu s nově nalezenými schopnostmi a upgrady. Hráč postupně nachází vylepšení zdraví a moduly pro zbraně, s nimiž se stává schopnějším v likvidaci různých nepřátel a při překonávání platformingových výzev. Hra se zaměřuje na exploraci světa a souboje s řádovými protivníky i bossy a je vyvedena v jednoduchém pixel-artu.
Jedná se o prequel k Side Scape, což je předešlý počin malého nezávislého týmu MathanGames. I v případě této hry jde o metroidvanii, ovšem top-down perspektivu tentokrát vystřídal pro žánr typičtější 2D pohled. Hra se nechala inspirovat především sérii Metroid a představuje sci-fi příběh o kapitánu Grishamovi, snažícímu se přijít na tajemství záhadné planety s označením 4-514.
Hráč se pohybuje uvnitř rozsahem spíše malé, přesto polootevřené mapy, jejíž jednotlivé oblasti se mu postupně otevírají spolu s nově nalezenými schopnostmi a upgrady. Hráč postupně nachází vylepšení zdraví a moduly pro zbraně, s nimiž se stává schopnějším v likvidaci různých nepřátel a při překonávání platformingových výzev. Hra se zaměřuje na exploraci světa a souboje s řádovými protivníky i bossy a je vyvedena v jednoduchém pixel-artu.
Hráč se pohybuje uvnitř rozsahem spíše malé, přesto polootevřené mapy, jejíž jednotlivé oblasti se mu postupně otevírají spolu s nově nalezenými schopnostmi a upgrady. Hráč postupně nachází vylepšení zdraví a moduly pro zbraně, s nimiž se stává schopnějším v likvidaci různých nepřátel a při překonávání platformingových výzev. Hra se zaměřuje na exploraci světa a souboje s řádovými protivníky i bossy a je vyvedena v jednoduchém pixel-artu.