Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
World War II: Frontline Command World War II: Frontline Command World War II: Frontline Command

D-Day to Berlin

The Bitmap Brothers
The Bitmap Brothers
The Bitmap Brothers
PC
05.02.2003
PC
02.05.2003
PC
02.05.2003
World War II: Frontline Command World War II: Frontline Command World War II: Frontline Command
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

World War II: Frontline Command je hra zasazená do období druhé světové války od autorů populární real-time strategie Z. Svým pojetím a stylem připomíná slavnější sérii Sudden Strike, avšak není tak náročná a komplikovaná.

Boje jsou zasazeny do doby těsně před a během vylodění, pokračují spojeneckým postupem přes Ardeny až do Německa a to konkrétně od 3. 6. 1944 do konce dubna 1945. Mise se dají hrát ve dvou obtížnostech - rekrut a veterán za obě strany - spojenci a osa. Ta lehčí obtížnost vám nabídne 12 misí, ta těžší pak dalších 13 (dohromady 25). Hra používá systém „fog of war“, kdy aktuálně vidíte pouze to, kam vaše jednotky dohlédnou. Podstatným faktorem je umístění jednotek v terénu, který je plně 3D.
World War II: Frontline Command, která byla původně ohlášena jako WWII: D-Day to Berlin, je hra zasazená do období druhé světové války od autorů populární real-time strategie Z. Svým pojetím a stylem připomíná slavnější sérii Sudden Strike, avšak není tak náročná a komplikovaná.

Boje jsou zasazeny do doby těsně před a během vylodění, pokračují spojeneckým postupem přes Ardeny až do Německa a to konkrétně od 3. 6. 1944 do konce dubna 1945. Mise se dají hrát ve dvou obtížnostech - rekrut a veterán za obě strany - spojenci a osa. Ta lehčí obtížnost vám nabídne 12 misí, ta těžší pak dalších 13 (dohromady 25). Hra používá systém „fog of war“, kdy aktuálně vidíte pouze to, kam vaše jednotky dohlédnou. Podstatným faktorem je umístění jednotek v terénu, který je plně 3D.
World War II: Frontline Command je real-timeovou strategií, zasazenou do prostředí druhé světové války, v níž je úkolem hráče s přidělenými jednotkami – pěchotou, tanky, dělostřelectvem – ochromit nepřítele strháváním mostů, vyřazováním radarů atp., nebo jej vyhnat z daného území. Ač se jedná o RTS, součástí hry není dobývání surovin ani výroba jednotek.

Singleplayerovou kampaň, jež je k dispozici jen za Spojence, lze hrát na obtížnost „rekrut“ nebo „veterán“. Na nižší obtížnost je kampaň tvořena 12 misemi, na vyšší 23 misemi, v nichž se nachází tucet dějství tvořících hru na obtížnost „rekrut“. Těžší obtížnost se od lehčí neliší jen vyšším počtem misí, ale také jejich větším spádem, pomalejší regenerací zdraví a menšími zásobami munice. Děj hry se odehrává chronologicky podle událostí druhé světové války; hráče povětšinou zapojí do méně známých operací, dostane se ale i na vylodění v Normandii, boje v Ardenách a dobývání Berlína. Ve skirmishi a online multiplayeru pro až čtyři hráče, z nichž žádný nemůže být počítačem řízený, se hráč bojů může zúčastnit i z druhé strany barikády.

Důležitým faktorem ve hře je morálka. Morálka má vliv na nasazení vojáků; roste v okamžiku splnění úkolu nebo snadného vyřazení jednotky nepřítele, klesá při zranění vlastní jednotky. Zraněné jednotky jsou též méně výkonné v boji. Jednotkám lze nastavovat, zda se mají chovat útočněji, nebo obranněji. Vojáci mohou zajímat budovy. Hra používá systém „fog of war“, po průzkumu se však mlha neobnovuje. Jednotky se řídí i sluchem, na což lze reagovat nastavením plazení. Terén je plně ve 3D.

Hra byla původně ohlášena jako World War II: D-Day to Berlin.