Wishbringer je textová adventura, kterou pro Infocom vytvořil Brian Moriarty. Byla zařazena do série Introductory, která byla určena pro mladé a začínající hráče a obtížnost tudíž není vysoká. Titulů v této sérii nevzniklo mnoho (dále např. Moonmist či Seastalker).
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Wishbringer je textová adventura, kterou pro Infocom vytvořil Brian Moriarty. Byla zařazena do série Introductory, která byla určena pro mladé a začínající hráče a obtížnost tudíž není vysoká. Titulů v této sérii nevzniklo mnoho (dále např. Moonmist či Seastalker).
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Wishbringer je textová adventura, kterou pro Infocom vytvořil Brian Moriarty. Byla zařazena do série Introductory, která byla určena pro mladé a začínající hráče a obtížnost tudíž není vysoká. Titulů v této sérii nevzniklo mnoho (dále např. Moonmist či Seastalker).
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Wishbringer je textová adventura, kterou pro Infocom vytvořil Brian Moriarty. Byla zařazena do série Introductory, která byla určena pro mladé a začínající hráče a obtížnost tudíž není vysoká. Titulů v této sérii nevzniklo mnoho (dále např. Moonmist či Seastalker).
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.
Děj je zasazen do světa Zork a hráč se v ní ocitne v kůži nevýznamného pošťáka, který má jednoho dne doručit tajemnou obálku. V obálce je však žádost o výkupné za unesenou kočku a pokus o její osvobození povede k získání mocného magického kamene jménem Wishbringer a k mnoha dalším děsivým úskalím a dobrodružstvím.
S ohledem na své cílové publikum mají hádanky obvykle dvě řešení. Snadné, kdy lze použít přání kamene, a složité, u kterého se již musí přemýšlet. Maximální počet bodů (z celkových sta) je však pochopitelně udílen jen za řešení hádanek složitou cestou.