From damnation to salvation, only one shall rise...
Chrabrý Alleron býval kapitánem stráže a zároveň i pomyslným kapitánem polí válečných, síní hodovních a celých harémů žen dychtících po hrdinovi s plavou kšticí. Zrada přišla krátce po jednom obzvláště vydařeném hodokvasu. O pád do nemilosti se postaral nejvyšší inkvizitor křivým nařčením z těžkých prohřešků nekromanství a čarodejnictví. Lid na náměstí věřící svému duchovnímu pastýři zahlučel „Vinen!“ a potvrdil tak rozsudek vyšších míst. Život s bolestivou Maskou obviněných zatínající své drápy do hrudi oběti nebývá dlouhý, ale tenhle bojovník se to rozhodl nevzdat chtě očistit své jméno, třebaže to znamená řež. Velebníčkovi šlo jenom o zlato, pro tajemnou nekromantku Dáriu v pozadí celého procesu je však Alleronova zkáza osobní záležitostí. Oba dva totiž mají společného více, než si je hrdina ochoten připustit...
Warriors of MaM je jedním z vlny titulů pro na prahu nového tisíciletí dosluhující pátou a především pro nastupující šestou generaci konzolí, her, jež měly odvrátit bankrot 3DO. Hack 'n' slash pojetí se shoduje s tím v Crusaders (1999), na něž ovšem Warriors příběhově vůbec nenavazuje. Alleron třímá v jedné ruce zbraň, ve druhé štít a zpravidla hledá nějaký klíč. Pobíhání přerušují střety s celou řádkou pro sword & sorcery tituly příznačnými ničemy a monstry, to vše během devíti kapitol zasazených do typických fantasy prostředí. Jednotlivá vítězství vás posunují k dalšímu levelu zkušeností, přičemž ukořistěné zlato se dá utratit za lektvary, ale i výzbroj a výstroj, které stejně jako každé stvoření existují na bázi ohně, vody, vzduchu, země či temnoty. Na každého nepřítele tedy skutečně platí pouze určitým způsobem okouzlená zbraň.
Zákeřná Dária se nikým nepozvána vrací v Shifters (2002).
Chrabrý Alleron býval kapitánem stráže a zároveň i pomyslným kapitánem polí válečných, síní hodovních a celých harémů žen dychtících po hrdinovi s plavou kšticí. Zrada přišla krátce po jednom obzvláště vydařeném hodokvasu. O pád do nemilosti se postaral nejvyšší inkvizitor křivým nařčením z těžkých prohřešků nekromanství a čarodejnictví. Lid na náměstí věřící svému duchovnímu pastýři zahlučel „Vinen!“ a potvrdil tak rozsudek vyšších míst. Život s bolestivou Maskou obviněných zatínající své drápy do hrudi oběti nebývá dlouhý, ale tenhle bojovník se to rozhodl nevzdat chtě očistit své jméno, třebaže to znamená řež. Velebníčkovi šlo jenom o zlato, pro tajemnou nekromantku Dáriu v pozadí celého procesu je však Alleronova zkáza osobní záležitostí. Oba dva totiž mají společného více, než si je hrdina ochoten připustit...
Warriors of MaM je jedním z vlny titulů pro na prahu nového tisíciletí dosluhující pátou a především pro nastupující šestou generaci konzolí, her, jež měly odvrátit bankrot 3DO. Hack 'n' slash pojetí se shoduje s tím v Crusaders (1999), na něž ovšem Warriors příběhově vůbec nenavazuje. Alleron třímá v jedné ruce zbraň, ve druhé štít a zpravidla hledá nějaký klíč. Pobíhání přerušují střety s celou řádkou pro sword & sorcery tituly příznačnými ničemy a monstry, to vše během devíti kapitol zasazených do typických fantasy prostředí. Jednotlivá vítězství vás posunují k dalšímu levelu zkušeností, přičemž ukořistěné zlato se dá utratit za lektvary, ale i výzbroj a výstroj, které stejně jako každé stvoření existují na bázi ohně, vody, vzduchu, země či temnoty. Na každého nepřítele tedy skutečně platí pouze určitým způsobem okouzlená zbraň.
Zákeřná Dária se nikým nepozvána vrací v Shifters (2002).
From damnation to salvation, only one shall rise...
Chrabrý Alleron býval kapitánem stráže a zároveň i pomyslným kapitánem polí válečných, síní hodovních a celých harémů žen dychtících po svalnatci s plavou kšticí. Zrada přišla krátce po jednom obzvláště vydařeném hodokvasu. O pád do nemilosti se postaral nejvyšší inkvizitor křivým nařčením z těžkých prohřešků nekromanství a čarodejnictví. Lid na náměstí věřící svému duchovnímu pastýři zahlučel „Vinen!“ a potvrdil tak rozsudek vyšších míst. Život s bolestivou Maskou obviněných zatínající své drápy do hrudi oběti nebývá dlouhý, ale tenhle bojovník se to rozhodl nevzdat chtě očistit své jméno, třebaže to znamená řež. Velebníčkovi šlo jenom o zlato, pro tajemnou nekromantku Dáriu v pozadí celého procesu je však Alleronova zkáza osobní záležitostí. Oba dva totiž mají společného více, než si je hrdina ochoten připustit...
Warriors of M&M je jedním z vlny titulů pro na prahu nového tisíciletí dosluhující pátou a především pro nastupující šestou generaci konzolí, her, jež měly odvrátit bankrot 3DO. Hack 'n' slash pojetí se shoduje s tím v Crusaders (1999), na něž ovšem Warriors příběhově vůbec nenavazuje. Alleron třímá v jedné ruce zbraň, ve druhé štít a zpravidla hledá nějaký klíč. Pobíhání přerušují střety s celou řádkou pro sword & sorcery tituly příznačnými ničemy a monstry, to vše během devíti kapitol zasazených do typických fantasy prostředí. Jednotlivá vítězství vás posunují k dalšímu levelu zkušeností, přičemž ukořistěné zlato se dá utratit za lektvary, ale i výzbroj a výstroj, které stejně jako každé stvoření existují na bázi ohně, vody, vzduchu, země či temnoty. Na každého nepřítele tedy skutečně platí pouze určitým způsobem okouzlená zbraň.
Zákeřná Dária se nikým nepozvána vrací v Shifters (2002).
Chrabrý Alleron býval kapitánem stráže a zároveň i pomyslným kapitánem polí válečných, síní hodovních a celých harémů žen dychtících po svalnatci s plavou kšticí. Zrada přišla krátce po jednom obzvláště vydařeném hodokvasu. O pád do nemilosti se postaral nejvyšší inkvizitor křivým nařčením z těžkých prohřešků nekromanství a čarodejnictví. Lid na náměstí věřící svému duchovnímu pastýři zahlučel „Vinen!“ a potvrdil tak rozsudek vyšších míst. Život s bolestivou Maskou obviněných zatínající své drápy do hrudi oběti nebývá dlouhý, ale tenhle bojovník se to rozhodl nevzdat chtě očistit své jméno, třebaže to znamená řež. Velebníčkovi šlo jenom o zlato, pro tajemnou nekromantku Dáriu v pozadí celého procesu je však Alleronova zkáza osobní záležitostí. Oba dva totiž mají společného více, než si je hrdina ochoten připustit...
Warriors of M&M je jedním z vlny titulů pro na prahu nového tisíciletí dosluhující pátou a především pro nastupující šestou generaci konzolí, her, jež měly odvrátit bankrot 3DO. Hack 'n' slash pojetí se shoduje s tím v Crusaders (1999), na něž ovšem Warriors příběhově vůbec nenavazuje. Alleron třímá v jedné ruce zbraň, ve druhé štít a zpravidla hledá nějaký klíč. Pobíhání přerušují střety s celou řádkou pro sword & sorcery tituly příznačnými ničemy a monstry, to vše během devíti kapitol zasazených do typických fantasy prostředí. Jednotlivá vítězství vás posunují k dalšímu levelu zkušeností, přičemž ukořistěné zlato se dá utratit za lektvary, ale i výzbroj a výstroj, které stejně jako každé stvoření existují na bázi ohně, vody, vzduchu, země či temnoty. Na každého nepřítele tedy skutečně platí pouze určitým způsobem okouzlená zbraň.
Zákeřná Dária se nikým nepozvána vrací v Shifters (2002).