Je to takova prijemna jednohubka.
Muzete orkum davat ruzne zbrane, ktere umoznuji hodne odlisne bojovat (zapalovani, odpalovani granatu atp.).
Mate i na vyber z ruznych orku, kteri potom maji odlisne dovednosti (napr. haze vybusne ostepy).
Nepratale se pocitove hodne odlisuji, ale v konecnem dusledku je to potom hlavne o tom, o kolik vic budete skakat a vyhybat se jejich strelam (treba takovy marinak vydrzi mrte, zatimco vy stale stejne, tak se musite o to umeji vyhybat).
Obecne, pokud vas bavi strelenost W40k orku a hledate hopsacku na odpocinek a vzdy kratke vystrileni, toto je spravna volba.
Myslim, ze v tom ohledu hra trefila 100 % co bylo jejim cilem (coz se orcimu kulometu nepovede nikdy).
Muzete orkum davat ruzne zbrane, ktere umoznuji hodne odlisne bojovat (zapalovani, odpalovani granatu atp.).
Mate i na vyber z ruznych orku, kteri potom maji odlisne dovednosti (napr. haze vybusne ostepy).
Nepratale se pocitove hodne odlisuji, ale v konecnem dusledku je to potom hlavne o tom, o kolik vic budete skakat a vyhybat se jejich strelam (treba takovy marinak vydrzi mrte, zatimco vy stale stejne, tak se musite o to umeji vyhybat).
Obecne, pokud vas bavi strelenost W40k orku a hledate hopsacku na odpocinek a vzdy kratke vystrileni, toto je spravna volba.
Myslim, ze v tom ohledu hra trefila 100 % co bylo jejim cilem (coz se orcimu kulometu nepovede nikdy).
Pro: ORKZ, variabilita zbrani
Proti: nekteri nepratele jsou hodne podobni