Warcraft Rumble (původně oznámená jako Warcraft Arclight Rumble) je mobilní hra, ve které se dvě strany přetahují o kontrolu nad důležitými body na mapě pomocí vysílání jednotek bojovníků, s konečným cílem zničit protivníka. Tento koncept zpopularizovala zejména hra Clash Royale a Warcraft Rumble se z ní nepokrytě inspiruje, ovšem přidává vlastní nápady a převádí prostředí do světa Warcraftu.
V každé misi či online souboji hráč začíná se svojí centrální budovou a sadou jednotek, které může vyvolat. Jednotky lze (až na výjimky) vyvolat pouze u hráčem vlastněných budov, a každá má svoji cenu. Hráčovy finance se pomalu regenerují, a zároveň je možné získávat peníze navíc ze speciálních míst na mapě. Hráč umístěním jednotek (a případně směrováním šipek na mapě) volí, kterou cestou se jednotky vydají, ale nemůže je kontrolovat přímo. Jednotky mohou po cestě zajmout obranné věže, které se tak dostanou pod kontrolu hráče. Jakmile se hráčovy jednotky setkají s nepřátelskými jednotkami, tak spolu automaticky bojují, přičemž je kladen důraz na princip kámen-nůžky-papír, kdy konkrétní typy jednotek jsou výrazně efektivnější proti jinému typu jednotek (a zase výrazně slabší proti dalšímu typu jednotek). Hra končí dobytím budovy protivníka či speciálního bosse, dle zvoleného herního režimu.
Warcraft Rumble obsahuje jak hru hráčů proti sobě (včetně klanů a žebříčků), tak i mise pro režim jednoho hráče. Hra obsahuje velké množství jednotek, ovšem k většině z nich nemá hráč standardně přístup a je nutné si je kupovat za herní či reálnou měnu. Zvyšování hráčovy síly je řešeno přes zvyšování úrovně každé individuální jednotky, což lze zajistit opakovaným hraním misí a plněním úkolů, nebo opět přes nákupy. Hra je nabízena zdarma (formát free to play) a její obchodní model spoléhá na zmíněný herní obchod.
V každé misi či online souboji hráč začíná se svojí centrální budovou a sadou jednotek, které může vyvolat. Jednotky lze (až na výjimky) vyvolat pouze u hráčem vlastněných budov, a každá má svoji cenu. Hráčovy finance se pomalu regenerují, a zároveň je možné získávat peníze navíc ze speciálních míst na mapě. Hráč umístěním jednotek (a případně směrováním šipek na mapě) volí, kterou cestou se jednotky vydají, ale nemůže je kontrolovat přímo. Jednotky mohou po cestě zajmout obranné věže, které se tak dostanou pod kontrolu hráče. Jakmile se hráčovy jednotky setkají s nepřátelskými jednotkami, tak spolu automaticky bojují, přičemž je kladen důraz na princip kámen-nůžky-papír, kdy konkrétní typy jednotek jsou výrazně efektivnější proti jinému typu jednotek (a zase výrazně slabší proti dalšímu typu jednotek). Hra končí dobytím budovy protivníka či speciálního bosse, dle zvoleného herního režimu.
Warcraft Rumble obsahuje jak hru hráčů proti sobě (včetně klanů a žebříčků), tak i mise pro režim jednoho hráče. Hra obsahuje velké množství jednotek, ovšem k většině z nich nemá hráč standardně přístup a je nutné si je kupovat za herní či reálnou měnu. Zvyšování hráčovy síly je řešeno přes zvyšování úrovně každé individuální jednotky, což lze zajistit opakovaným hraním misí a plněním úkolů, nebo opět přes nákupy. Hra je nabízena zdarma (formát free to play) a její obchodní model spoléhá na zmíněný herní obchod.
Warcraft Rumble (původně oznámená jako Warcraft Arclight Rumble) je mobilní hra, ve které se dvě strany přetahují o kontrolu nad důležitými body na mapě pomocí vysílání jednotek bojovníků, s konečným cílem zničit protivníka. Tento koncept zpopularizovala zejména hra Clash Royale a Warcraft Rumble se z ní nepokrytě inspiruje, ovšem přidává vlastní nápady a převádí prostředí do světa Warcraftu.
V každé misi či online souboji hráč začíná se svojí centrální budovou a sadou jednotek, které může vyvolat. Jednotky lze (až na výjimky) vyvolat pouze u hráčem vlastněných budov, a každá má svoji cenu. Hráčovy finance se pomalu regenerují, a zároveň je možné získávat peníze navíc ze speciálních míst na mapě. Hráč umístěním jednotek (a případně směrováním šipek na mapě) volí, kterou cestou se jednotky vydají, ale nemůže je kontrolovat přímo. Jednotky mohou po cestě zajmout obranné věže, které se tak dostanou pod kontrolu hráče. Jakmile se hráčovy jednotky setkají s nepřátelskými jednotkami, tak spolu automaticky bojují, přičemž je kladen důraz na princip kámen-nůžky-papír, kdy konkrétní typy jednotek jsou výrazně efektivnější proti jinému typu jednotek (a zase výrazně slabší proti dalšímu typu jednotek). Hra končí dobytím budovy protivníka či speciálního bosse, dle zvoleného herního režimu.
Warcraft Rumble obsahuje jak hru hráčů proti sobě (včetně klanů a žebříčků), tak i mise pro režim jednoho hráče. Hra obsahuje velké množství jednotek, ovšem k většině z nich nemá hráč standardně přístup a je nutné si je kupovat za herní či reálnou měnu. Zvyšování hráčovy síly je řešeno přes zvyšování úrovně každé individuální jednotky, což lze zajistit opakovaným hraním misí a plněním úkolů, nebo opět přes nákupy. Hra je nabízena zdarma (formát free to play) a její obchodní model spoléhá na zmíněný herní obchod.
V každé misi či online souboji hráč začíná se svojí centrální budovou a sadou jednotek, které může vyvolat. Jednotky lze (až na výjimky) vyvolat pouze u hráčem vlastněných budov, a každá má svoji cenu. Hráčovy finance se pomalu regenerují, a zároveň je možné získávat peníze navíc ze speciálních míst na mapě. Hráč umístěním jednotek (a případně směrováním šipek na mapě) volí, kterou cestou se jednotky vydají, ale nemůže je kontrolovat přímo. Jednotky mohou po cestě zajmout obranné věže, které se tak dostanou pod kontrolu hráče. Jakmile se hráčovy jednotky setkají s nepřátelskými jednotkami, tak spolu automaticky bojují, přičemž je kladen důraz na princip kámen-nůžky-papír, kdy konkrétní typy jednotek jsou výrazně efektivnější proti jinému typu jednotek (a zase výrazně slabší proti dalšímu typu jednotek). Hra končí dobytím budovy protivníka či speciálního bosse, dle zvoleného herního režimu.
Warcraft Rumble obsahuje jak hru hráčů proti sobě (včetně klanů a žebříčků), tak i mise pro režim jednoho hráče. Hra obsahuje velké množství jednotek, ovšem k většině z nich nemá hráč standardně přístup a je nutné si je kupovat za herní či reálnou měnu. Zvyšování hráčovy síly je řešeno přes zvyšování úrovně každé individuální jednotky, což lze zajistit opakovaným hraním misí a plněním úkolů, nebo opět přes nákupy. Hra je nabízena zdarma (formát free to play) a její obchodní model spoléhá na zmíněný herní obchod.