Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

War Thunder: World of Planes

Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
Gaijin Entertainment
PC
01.11.2012
PC
01.11.2012
PC
01.11.2012
PS4
29.11.2013
PC
01.11.2012
PS4
29.11.2013
XOne
19.06.2018
PC
01.11.2012
PS4
29.11.2013
XOne
19.06.2018
PC
01.11.2012
PS4
29.11.2013
XOne
19.06.2018
XboxX/S
kompatibilní
PC
01.11.2012
PS4
29.11.2013
XOne
19.06.2018
PS5XboxX/S
kompatibilní
PC
01.11.2012
PS4
29.11.2013
XOne
19.06.2018
PS5XboxX/S
17.11.2020
War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder War Thunder
Žánr
simulátor > letecký simulátor *
online > online akce
simulátor > letecký simulátor *
online > online akce
simulátor > letecký simulátor *
online > online akce
simulátor > letecký simulátor *
online > online akce
online > online akce *
simulátor > letecký simulátor
simulátor > tankový simulátor
online > online akce *
simulátor > letecký simulátor
simulátor > tankový simulátor
online > online akce *
simulátor > letecký simulátor
simulátor > tankový simulátor
online > online akce *
simulátor > letecký simulátor
simulátor > tankový simulátor

Forma
free to play free to play free to play free to play free to play free to play free to play free to play
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušenosti potřebný k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Vývoj MMO letecké simulace War Thunder započal v roce 2009, tehdy ještě pod původním názvem World of Planes. Kvůli snadné zaměnitelnosti názvu s World of Tanks a jeho leteckou odnoží World of Warplanes, později název změněn. Hru vytvořili ruští Gaijin Entertainment na optimalizovaném enginu použitém v předchozím titulu Il-2 Sturmovik: Cliffs of Dover. War Thunder se momentálně nachází ve fázi open beta.

Koncept hry je ne nepodobný těm použitým v uvedených konkurenčních titulech. Základním typem hry jsou online arény, kdy hráč s určitým počtem letounů vybraného národu vstoupí do jedné z lokací. Zde proti sobě stojí stejný počet náhodně nalosovaných hráčů ve dvou týmech. Krom ničení ostatních hráčů se na mapách vyskytuje množství AI řízených pozemních jednotek, artilérií, tanků, válečného loďstva a dalších. V případě, že hráč přijde o svůj letoun, přesune se zpět na startovací pozici s dalším letounem vybraným pro tuto bitvu. Poté, co dojde k vyčerpání rezervních letounů, hráč již nijak nemůže do průběhu bitvy zasáhnout.

Za úspěchy v bitvě je hráč odměňován zkušeností a herní měnou. Zkušenosti jsou využity v postupu na vyšší levely (tzv. rank) a odemčení nových letadel (či vylepšení stávajících), která hráč posléze pořizuje za herní měnu. Ve hře je k dispozici 5 národů - Velká Británie, Německo, USA, USSR a Japonsko. Všechny národy mají své vývojové stromy obsahující několik desítek známých letounů z meziválečného až mírně poválečného období. Na výběr je z kategorií stíhačů, těžkých útočných letounů a bombardérů, z nichž má každé své rozdílné uplatnění.

Ve hře jsou užity tři stupně realističnosti - Simplified, Realistic a Simulator. K těm jsou vázané základní typy online arén - Arcade, Historical Battles a Full real Battles. Zatímco v arkádovém režimu je možnost několika typů pohledu a hru je možné (díky jednoduššímu letovému modelu) bez problému ovládat pouze klávesnicí s myší, realistický mód je už dostupný pouze z pohledu pilota a je určen téměř výhradně pro majitele leteckých pák.

Krom základních typů online arén je možnost hrát jak v kooperaci, tak samostatně v offline režimu, dynamickou kampaň, hráčem vytvořenou mapu v editoru, či vybranou historickou misi. I za tyto jsou udělovány body zkušeností potřebných k postupu na vyšší levely. Ve hře je možnost vytvořit tzv. squadron a v kooperaci hrát ve všech herních režimech. Za úspěchy v bitvě je hráč dále odměňován novým typem kamufláže, či potisků pro vybraný letoun. Tak jako v jiných F2P hrách je možnost zakoupit prémiový účet (+100% zkušeností a 50% herní měny), nebo prémiové letouny.
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)
Oficiální stránky hry (http://warthunder.com/)