V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobyje zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobyje zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobyje zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobyje zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.
War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.