Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
War of the Lance War of the Lance War of the Lance War of the Lance War of the Lance War of the Lance

Advanced Dungeons & Dragons: Heroes of the Lance

Advanced Dungeons & Dragons: War of the Lance

Advanced Dungeons & Dragons: War of the Lance

Advanced Dungeons & Dragons: War of the Lance

Strategic Simulations
Strategic Simulations
Strategic Simulations
Strategic Simulations
Strategic Simulations
Strategic Simulations, Inc. (nově vytvořeno)
PC
1990
PC
1990
PC
1990
PC
1990
PC
1990
Apple II
1989
PCC64
1990
War of the Lance War of the Lance War of the Lance War of the Lance War of the Lance War of the Lance
Žánr
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *
strategie > tahová strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano

V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.

Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.

War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.

Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.

War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.

Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.

War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.

Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobije zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.

War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.

Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobyje zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.

War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
V této tahové strategii, postavené na licenci Dungeons & Dragons se spolu utkají dvě frakce. Whitestone, zastupuje ty “správné” a obývá fanouškům D&D jistě dobře známé kraje: Solanthus, Caergoth, Gunthar a Severní Ergoth. Nechybí ani Věž Kleriků poblíž Planthusu. Nepřátelé z Dragonarmies, s Highlordem v čele sídlí v Nerace a plní úlohu nepřítele po celou hru.

Ta začíná rokem 348, kdy je na hráči, aby zformoval Whitestonskou alianci, přičemž Highlord sám ovládá pouze Neracu. Scenário samotné začíná v roce 349, kdy Highlord dobyje zemi vašich elfích spojenců, Silvanestii a končí dubnem 354. Frakce s více body vyhrává. Každý rok se skládá z pěti tahů za každou stranu. V multiplayeru pro dva se stává druhý hráč Highlordem.

War of the Lance bylo původně zamýšleno jako znovuzrození deskové hry Chainmail, přímého předchůdce D&D. Vývojáři si spočetli, že tvorba by se jim prodražila do té míry, že by cena retailu stoupla na 100 dolarů za kus. Proto raději zůstali u osvědčeného D&D.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)