Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Stejně jako jsem psal u Dome Keeper , ke hraní Wall World mě donutilo podobné nutkání na budování svého malého světa a jeho bránění. Wall World byl podobně zábavný, ale po všech směrech bych řekl ne tak odladěný.
Všeho je tak nějak málo, možností, variant, zbraní, typů dungeonů, příběhu. Například vylepšení se zdají dost odfláknutá, nenápaditá a hlavně neodpovídají ekonomice hry.

Začátek, jako u většiny her tohoto typu je plný očekávání a objevování, ale to se rychle scvrkne na opakování toho stejného v bledě modrém. Celou dobu hratelnosti máte pocit, že nemáte průběh ve svých rukou, že jen šlapete v předem určených šlépějích. A tak největší iniciativou pro mě byl objev, že můžu (a měl bych) jíti dolů, ne jen nahoru.

Největší zklamání byl příběh. Naprosto chápu, že tohle je typ her, kde se příběh nenosí, ale hra ve skutečnosti načrtne zajímavou a tajemnou premisu, která na konci vyšumí do ztracena nebo druhého dílu.

Na ukojení specifické herní chuti to stačilo, objektivně ale Wall World působí spíše jako takové větší demo před hlavní hrou (oznámený druhý díl). Vidíte to všude - hra vám dá něčeho zakusit a už to moc nerozvine. Třeba příběhové střípky na svitcích v jeskyních, polovičatá mechanická dílka s parťákem, vylepšení - vše se zdá jako náčrt na něco většího, jako takový jen-aby-se-neřeklo-funkční placeholder.

Co paradoxně hru zachraňuje od v mých očích špatného hodnocení, je její relativní krátkost a že se mi jí podařilo porazit relativně rychle, takže nestihla stačit nudit. Pokud bych s ní měl zápasit ještě o pár hodin déle, vzdal bych to.

Pro: stylový vizuál; vylepšování robůtka;

Proti: relativně ploché; nevyužitý potenciál příběhu; nemá cenu hrát po dokončení; dungeony; občas zlobí ovládání; samotná vylepšení se nezdají vybalancovaná; řada polovičatých prvků