Kritické bugy by tam měly být tři - varování pro budoucí hráče:
1) tenhle bug je nejčastější a sám jsem do něj spadl - uprostřed mapy v jedné rozpadlé budově je duch, se kterým se dá mluvit. Jmenuje se Chaos Hierophant. Toho má hráč potkat až na konci hry a v té budově nemá co dělat. Pokec s ním hru rozbije.
2) dungeon Furnace - v malé místnosti tam leží staff of the serpent, což je klíčový item. Pokud to hráč sebere nějakým pofidérním způsobem, jakože třeba stojí příliš daleko, tak se nespustí trigger a následně Xenka nenabídne při pokecu slovo "Sacrifice", což je nutné pro postup ve hře. Takže tuhle staffku bych tam nechal ležet až do poslední možné chvíle a pak si udělal back up save.
3) tohle je v DLCčku, čili v Serpent's Fang - kliknutí na pillar u Isstanara hráče teleportuje do test of purity a hru rozbije.
Také jsem slyšel o tomhle - u Sleeping bull inn nechoďte na molo. Nejdřív je třeba osvobodit kapitána Hawka. Pokud tam půjdete bez něj, tak se hra může rozbít stylem, že se Hawk zasekne a nevezme vás zpátky z Moonshade. To se dá ale teoreticky obejít přes teleportaci, čili by to nemělo být game breaking.
Co se týče vystřižených věcí, tak ty jsou dobře popsány tady.
1) tenhle bug je nejčastější a sám jsem do něj spadl - uprostřed mapy v jedné rozpadlé budově je duch, se kterým se dá mluvit. Jmenuje se Chaos Hierophant. Toho má hráč potkat až na konci hry a v té budově nemá co dělat. Pokec s ním hru rozbije.
2) dungeon Furnace - v malé místnosti tam leží staff of the serpent, což je klíčový item. Pokud to hráč sebere nějakým pofidérním způsobem, jakože třeba stojí příliš daleko, tak se nespustí trigger a následně Xenka nenabídne při pokecu slovo "Sacrifice", což je nutné pro postup ve hře. Takže tuhle staffku bych tam nechal ležet až do poslední možné chvíle a pak si udělal back up save.
3) tohle je v DLCčku, čili v Serpent's Fang - kliknutí na pillar u Isstanara hráče teleportuje do test of purity a hru rozbije.
Také jsem slyšel o tomhle - u Sleeping bull inn nechoďte na molo. Nejdřív je třeba osvobodit kapitána Hawka. Pokud tam půjdete bez něj, tak se hra může rozbít stylem, že se Hawk zasekne a nevezme vás zpátky z Moonshade. To se dá ale teoreticky obejít přes teleportaci, čili by to nemělo být game breaking.
Co se týče vystřižených věcí, tak ty jsou dobře popsány tady.