Trizzle je další z her viděných z vlastního pohledu, postavených na fyzice, kde hráč řeší komplexní logické hádanky, aby se dostal k cíli a mohl tak pokračovat do následující arény. Tentokrát v ruce drží speciální modrou zbraň, která má několik režimů použití. Používá se na vytváření modrých, červených a žlutých sítí, za pomoci pouhých tří spojovacích bodů, kdy ta první má vlastnosti mostu, ta druhá se chová jako trampolína a ta třetí obrací gravitaci. Ona síťovka slouží i k přemísťování kvádrů, poskytujících např. ochranu před vedoucími lasery. Koncept rébusů tedy plně stojí na nastolených pravidlech, vyžadujících též důvtipnost při vyhýbání se protivníkům nebo jejich zneškodnění. To vše zpestřuje i implementace zpomalování času.
Hra má přes čtyřicet úrovní, jejichž obtížnost se zvyšuje, včetně variabilního vstupu k některým z nich. Odehrané pasáže se samy ukládají a označují, co bylo doposud splněno či ne. V případě nezdaru se dají levely načíst znovu. Stylizace je v hávu virtuální reality blízké hře Tron 2.0. Trizzle obsahuje hudbu, herní doba vystačí na několik hodin. Hru pohání Unity engine.
Hra má přes čtyřicet úrovní, jejichž obtížnost se zvyšuje, včetně variabilního vstupu k některým z nich. Odehrané pasáže se samy ukládají a označují, co bylo doposud splněno či ne. V případě nezdaru se dají levely načíst znovu. Stylizace je v hávu virtuální reality blízké hře Tron 2.0. Trizzle obsahuje hudbu, herní doba vystačí na několik hodin. Hru pohání Unity engine.