Píše se rok 1967, svět žije válkou ve Vietnamu a světové velmoci spolu soupeří o to, kdo první přistane na měsíčním povrchu. V malém lázeňském městečku Trüberbrook, které leží mezi tichými schwarzwaldskými kopci, se však jako by zastavil čas. Do města přijíždí autobus a z něj vystupuje Hans Tannhauser, mladý americký student fyziky, který cestu do Německa vyhrál v loterii.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Píše se rok 1967, svět žije válkou ve Vietnamu a světové velmoci spolu soupeří o to, kdo první přistane na měsíčním povrchu. V malém lázeňském městečku Trüberbrook, které leží mezi tichými schwarzwaldskými kopci, se však jako by zastavil čas. Do města přijíždí autobus a z něj vystupuje Hans Tannhauser, mladý americký student fyziky, který cestu do Německa vyhrál v loterii.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Píše se rok 1967, svět žije válkou ve Vietnamu a světové velmoci spolu soupeří o to, kdo první přistane na měsíčním povrchu. V malém lázeňském městečku Trüberbrook, které leží mezi tichými schwarzwaldskými kopci, se však jako by zastavil čas. Do města přijíždí autobus a z něj vystupuje Hans Tannhauser, mladý americký student fyziky, který cestu do Německa vyhrál v loterii.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Píše se rok 1967, svět žije válkou ve Vietnamu a světové velmoci spolu soupeří o to, kdo první přistane na měsíčním povrchu. V malém lázeňském městečku Trüberbrook, které leží mezi tichými schwarzwaldskými kopci, se však jako by zastavil čas. Do města přijíždí autobus a z něj vystupuje Hans Tannhauser, mladý americký student fyziky, který cestu do Německa vyhrál v loterii.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.
Krátce po příjezdu někdo mladíkovi z hotelového pokoje odcizí jeho zdánlivě bezcenné poznámky o kvantové fyzice. To je však to poslední, co mladíkovi nedává spát. Společně s novou přítelkyní, antropoložkou Gretchen, Hans začíná vyšetřování mysteriózních událostí, které postupně odhalí skutečnou povahu městečka a jeho obyvatel ohrožující globální existenci. Je zřejmé, že se zde mladík neobjevil náhodou, ale je tu, aby zachránil svět...
Atmosférická sci-fi adventura, kterou její autoři charakterizují jako kombinaci Twin Peaks a X-Files. Hráči jsou v ní v roli dvacetiletého Hanse vtaženi do víru událostí, kde nebude chybět jezerní příšera, bláznivý fyzik Dr. Schreck ani tajná policie Stasi. Každé rozhodnutí v průběhu hry ovlivní její další směřování a přispěje k jednomu ze dvou možných konců.
Jednoznačně unikátní činí Trüberbrook jeho grafické zpracování. Tvůrci pětiletou práci na hře převedli v enginu Unity 3D do výrazného stylu připomínajícího animovaný film. Všechny jednotlivé lokace byly nejprve vytvořeny ve studiu jako fyzické modely a teprve poté převedeny do digitální podoby metodou zvanou fotogrammetrie.