This Strange Realm of Mine lze asi nejlépe popsat jako mix first person střílečky a psychologického hororu s logickými hádankami. Hra začíná smrtí hlavního hrdiny (tedy "vaší") a následně se odehrává v jakémsi limbu či sféře formované vaší myslí. Zde se hlavní postava střetává se svými nočními můrami, fóbiemi, je konfrontována s různými pohledy na svět a universum a dozvídá se o podstatě bytí, uvědomění si sama sebe a svého blízkého okolí.
Při své cestě fantaskními sférami střetáváte všemožné nepřátele, k jejichž likvidaci vám poslouží celý zbraňový arzenál obsahující jak zbraně na blízko (sekera, louče), tak především palebnou sílu – od pistolek, přes uzi po brokovnice a odstřelovací pušky. Krom nepřátel však potkáváte i spoustu přátelských NPC, se kterými můžete vést dlouhé dialogy a následně je poslat do takzvané "taverny", která znázorňuje určité klidné, bezpečné místo ve vaší mysli. Onu tavernu pak mezi jednotlivými levely pravidelně navštěvujete a můžete zde vést rozhovory se zachráněnými NPC. Hra navíc obsahuje celou řadu drobných hádanek a puzzlů.
Vizuálně je nejvíce inspirována dosovými FPS z devadesátých let (tj. 2D sprity), zároveň však obsahuje spoustu novodobých vizuálních prvků jako jsou dynamické stíny a osvětlení, všemožné odlesky či vlivy větru na vegetaci.
Hra obsahuje několik zakončení, které jsou ovlivněné volbami v dialozích či zabitím/ušetřením některých postav ve hře.
Při své cestě fantaskními sférami střetáváte všemožné nepřátele, k jejichž likvidaci vám poslouží celý zbraňový arzenál obsahující jak zbraně na blízko (sekera, louče), tak především palebnou sílu – od pistolek, přes uzi po brokovnice a odstřelovací pušky. Krom nepřátel však potkáváte i spoustu přátelských NPC, se kterými můžete vést dlouhé dialogy a následně je poslat do takzvané "taverny", která znázorňuje určité klidné, bezpečné místo ve vaší mysli. Onu tavernu pak mezi jednotlivými levely pravidelně navštěvujete a můžete zde vést rozhovory se zachráněnými NPC. Hra navíc obsahuje celou řadu drobných hádanek a puzzlů.
Vizuálně je nejvíce inspirována dosovými FPS z devadesátých let (tj. 2D sprity), zároveň však obsahuje spoustu novodobých vizuálních prvků jako jsou dynamické stíny a osvětlení, všemožné odlesky či vlivy větru na vegetaci.
Hra obsahuje několik zakončení, které jsou ovlivněné volbami v dialozích či zabitím/ušetřením některých postav ve hře.
This Strange Realm of Mine lze asi nejlépe popsat jako mix first person střílečky a psychologického hororu s logickými hádankami. Hra začíná smrtí hlavního hrdiny (tedy "vaší") a následně se odehrává v jakémsi limbu či sféře formované vaší myslí. Zde se hlavní postava střetává se svými nočními můrami, fóbiemi, je konfrontována s různými pohledy na svět a universum a dozvídá se o podstatě bytí, uvědomění si sama sebe a svého blízkého okolí.
Při své cestě fantaskními sférami střetáváte všemožné nepřátele, k jejichž likvidaci vám poslouží celý zbraňový arzenál obsahující jak zbraně na blízko (sekera, louče), tak především palebnou sílu – od pistolek, přes uzi po brokovnice a odstřelovací pušky. Krom nepřátel však potkáváte i spoustu přátelských NPC, se kterými můžete vést dlouhé dialogy a následně je poslat do takzvané "taverny", která znázorňuje určité klidné, bezpečné místo ve vaší mysli. Onu tavernu pak mezi jednotlivými levely pravidelně navštěvujete a můžete zde vést rozhovory se zachráněnými NPC. Hra navíc obsahuje celou řadu drobných hádanek a puzzlů.
Vizuálně je nejvíce inspirována dosovými FPS z devadesátých let (tj. 2D sprity), zároveň však obsahuje spoustu novodobých vizuálních prvků jako jsou dynamické stíny a osvětlení, všemožné odlesky či vlivy větru na vegetaci.
Hra obsahuje několik zakončení, které jsou ovlivněné volbami v dialozích či zabitím/ušetřením některých postav ve hře.
Při své cestě fantaskními sférami střetáváte všemožné nepřátele, k jejichž likvidaci vám poslouží celý zbraňový arzenál obsahující jak zbraně na blízko (sekera, louče), tak především palebnou sílu – od pistolek, přes uzi po brokovnice a odstřelovací pušky. Krom nepřátel však potkáváte i spoustu přátelských NPC, se kterými můžete vést dlouhé dialogy a následně je poslat do takzvané "taverny", která znázorňuje určité klidné, bezpečné místo ve vaší mysli. Onu tavernu pak mezi jednotlivými levely pravidelně navštěvujete a můžete zde vést rozhovory se zachráněnými NPC. Hra navíc obsahuje celou řadu drobných hádanek a puzzlů.
Vizuálně je nejvíce inspirována dosovými FPS z devadesátých let (tj. 2D sprity), zároveň však obsahuje spoustu novodobých vizuálních prvků jako jsou dynamické stíny a osvětlení, všemožné odlesky či vlivy větru na vegetaci.
Hra obsahuje několik zakončení, které jsou ovlivněné volbami v dialozích či zabitím/ušetřením některých postav ve hře.