The Well je hra, která kombinuje explorativní styl s uměleckou adventurou střídající 2D a 3D pasáže. Vizáží hříčka připomíná čínskou tuš na vodní bázi s elementy štětcové kaligrafie. Paleta barev skýtá pouze odstíny bílé, šedé, černé a růžové pro zvýraznění krás sakurových stužek.
Ústřední "děj" započíná vysazením asijského chlapíka se sugegasa kloboukem na ostrůvek s loďkou sampan, v němž vykvétá sakurový háj. Odtud je nám dána svoboda. Mapa, poměrně rozsáhlá, kombinuje exploraci a zkoumání otevřených prostranství a členitých uliček. Ještě předtím, než svého hrdinu vyšleme na průzkum, potřebujeme nahlížet na lokace z jiných úhlů pohledu pomocí posuvu kamery. 90ti stupňová rotace doleva nebo doprava nám zobrazí popř. zpřístupní předměty a místa, pomocí jejich interakce lze zpracovat vyjížďku do určité podoby.
Titul je určený především pro ty, kteří se nikam neženou, kteří si chtějí odpočinout od akce a stříleček a chtějí se jen kochat monochromatickými scenériemi, nechat se svést krásou asijské přírody či kultury za doprovodu asijských hudebních nástrojů sahajících i několik století nazpět.
Hra nemá v pravidlech stanovenou délku, končíme ji ve chvíli, kdy nás procházka omrzí.
Ústřední "děj" započíná vysazením asijského chlapíka se sugegasa kloboukem na ostrůvek s loďkou sampan, v němž vykvétá sakurový háj. Odtud je nám dána svoboda. Mapa, poměrně rozsáhlá, kombinuje exploraci a zkoumání otevřených prostranství a členitých uliček. Ještě předtím, než svého hrdinu vyšleme na průzkum, potřebujeme nahlížet na lokace z jiných úhlů pohledu pomocí posuvu kamery. 90ti stupňová rotace doleva nebo doprava nám zobrazí popř. zpřístupní předměty a místa, pomocí jejich interakce lze zpracovat vyjížďku do určité podoby.
Titul je určený především pro ty, kteří se nikam neženou, kteří si chtějí odpočinout od akce a stříleček a chtějí se jen kochat monochromatickými scenériemi, nechat se svést krásou asijské přírody či kultury za doprovodu asijských hudebních nástrojů sahajících i několik století nazpět.
Hra nemá v pravidlech stanovenou délku, končíme ji ve chvíli, kdy nás procházka omrzí.
The Well je hra, která kombinuje explorativní styl s uměleckou adventurou střídající 2D a 3D pasáže. Vizáží hříčka připomíná čínskou tuš na vodní bázi s elementy štětcové kaligrafie. Paleta barev skýtá pouze odstíny bílé, šedé, černé a růžové pro zvýraznění krás sakurových stužek.
Ústřední "děj" započíná vysazením asijského chlapíka se sugegasa kloboukem na ostrůvek s loďkou sampan, v němž vykvétá sakurový háj. Odtud je nám dána svoboda. Mapa, poměrně rozsáhlá, kombinuje exploraci a zkoumání otevřených prostranství a členitých uliček. Ještě předtím, než svého hrdinu vyšleme na průzkum, potřebujeme nahlížet na lokace z jiných úhlů pohledu pomocí posuvu kamery. 90° rotace doleva nebo doprava nám zobrazí popř. zpřístupní předměty a místa, pomocí jejich interakce lze zpracovat vyjížďku do určité podoby.
Titul je určený především pro ty, kteří se nikam neženou, kteří si chtějí odpočinout od akce a stříleček a chtějí se jen kochat monochromatickými scenériemi, nechat se svést krásou asijské přírody či kultury za doprovodu asijských hudebních nástrojů sahajících i několik století nazpět.
Hra nemá v pravidlech stanovenou délku, končíme ji ve chvíli, kdy nás procházka omrzí.
Ústřední "děj" započíná vysazením asijského chlapíka se sugegasa kloboukem na ostrůvek s loďkou sampan, v němž vykvétá sakurový háj. Odtud je nám dána svoboda. Mapa, poměrně rozsáhlá, kombinuje exploraci a zkoumání otevřených prostranství a členitých uliček. Ještě předtím, než svého hrdinu vyšleme na průzkum, potřebujeme nahlížet na lokace z jiných úhlů pohledu pomocí posuvu kamery. 90° rotace doleva nebo doprava nám zobrazí popř. zpřístupní předměty a místa, pomocí jejich interakce lze zpracovat vyjížďku do určité podoby.
Titul je určený především pro ty, kteří se nikam neženou, kteří si chtějí odpočinout od akce a stříleček a chtějí se jen kochat monochromatickými scenériemi, nechat se svést krásou asijské přírody či kultury za doprovodu asijských hudebních nástrojů sahajících i několik století nazpět.
Hra nemá v pravidlech stanovenou délku, končíme ji ve chvíli, kdy nás procházka omrzí.
The Well je hra, která kombinuje explorativní styl s uměleckou adventurou střídající 2D a 3D pasáže. Vizáží hříčka připomíná čínskou tuš na vodní bázi s elementy štětcové kaligrafie. Paleta barev skýtá pouze odstíny bílé, šedé, černé a růžové pro zvýraznění krás sakurových stužek.
Ústřední "děj" započíná vysazením asijského chlapíka se sugegasa kloboukem na ostrůvek s loďkou sampan, v němž vykvétá sakurový háj. Odtud je nám dána svoboda. Mapa, poměrně rozsáhlá, kombinuje exploraci a zkoumání otevřených prostranství a členitých uliček. Ještě předtím, než svého hrdinu vyšleme na průzkum, potřebujeme nahlížet na lokace z jiných úhlů pohledu pomocí posuvu kamery. 90° rotace doleva nebo doprava nám zobrazí popř. zpřístupní předměty a místa, pomocí jejich interakce lze zpracovat vyjížďku do určité podoby.
Titul je určený především pro ty, kteří se nikam neženou, kteří si chtějí odpočinout od akce a stříleček a chtějí se jen kochat monochromatickými scenériemi, nechat se svést krásou asijské přírody či kultury za doprovodu asijských hudebních nástrojů sahajících i několik století nazpět.
Hra nemá v pravidlech stanovenou délku, končíme ji ve chvíli, kdy nás procházka omrzí.
Ústřední "děj" započíná vysazením asijského chlapíka se sugegasa kloboukem na ostrůvek s loďkou sampan, v němž vykvétá sakurový háj. Odtud je nám dána svoboda. Mapa, poměrně rozsáhlá, kombinuje exploraci a zkoumání otevřených prostranství a členitých uliček. Ještě předtím, než svého hrdinu vyšleme na průzkum, potřebujeme nahlížet na lokace z jiných úhlů pohledu pomocí posuvu kamery. 90° rotace doleva nebo doprava nám zobrazí popř. zpřístupní předměty a místa, pomocí jejich interakce lze zpracovat vyjížďku do určité podoby.
Titul je určený především pro ty, kteří se nikam neženou, kteří si chtějí odpočinout od akce a stříleček a chtějí se jen kochat monochromatickými scenériemi, nechat se svést krásou asijské přírody či kultury za doprovodu asijských hudebních nástrojů sahajících i několik století nazpět.
Hra nemá v pravidlech stanovenou délku, končíme ji ve chvíli, kdy nás procházka omrzí.