Hotel Penrose je klidné, ale přesto velmi znepokojivé místo, ve kterém není nic příjemného se probudit a přesně do role takového člověka se vžijete ve The Spectrum Retreat i vy. Hotel dýchá podivnou a tajemnou atmosférou a nezbývá vám než prozkoumat jeho chodby a pokoje na cestě za poznáním jak pravdy o hotelu, tak zároveň důvodu vašeho pobytu.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Hotel Penrose je klidné, ale přesto velmi znepokojivé místo, ve kterém není nic příjemného se probudit a přesně do role takového člověka se vžijete ve The Spectrum Retreat i vy. Hotel dýchá podivnou a tajemnou atmosférou a nezbývá vám než prozkoumat jeho chodby a pokoje na cestě za poznáním jak pravdy o hotelu, tak zároveň důvodu vašeho pobytu.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Hotel Penrose je klidné, ale přesto velmi znepokojivé místo, ve kterém není nic příjemného se probudit a přesně do role takového člověka se vžijete ve The Spectrum Retreat i vy. Hotel dýchá podivnou a tajemnou atmosférou a nezbývá vám než prozkoumat jeho chodby a pokoje na cestě za poznáním jak pravdy o hotelu, tak zároveň důvodu vašeho pobytu.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Hotel Penrose je klidné, ale přesto velmi znepokojivé místo, ve kterém není nic příjemného se probudit a přesně do role takového člověka se vžijete ve The Spectrum Retreat i vy. Hotel dýchá podivnou a tajemnou atmosférou a nezbývá vám než prozkoumat jeho chodby a pokoje na cestě za poznáním jak pravdy o hotelu, tak zároveň důvodu vašeho pobytu.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.
Z původního prototypu mladého vývojáře Dana Smithe, který v roce 2016 vyhrál cenu v soutěži BAFTA Young Game Designers, se za pomoci vydavatele Ripstone po dvou letech stala mnohem větší hra, která klade důraz na vyprávění příběhu v tísnivé atmosféře, zatímco hráč řeší různé logické hádanky založené především na hrátkách s barvami. To vše zasazeno do prostor luxusního hotelu v blízké budoucnosti.