Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Sentinel The Sentinel The Sentinel The Sentinel The Sentinel

The Sentry

Geoff Crammond
Geoff Crammond
Geoff Crammond
Geoff Crammond
Geoff Crammond
PC
1989
PC
1989
PC
1989
C64
1986
AtSTSpectrumAmstCPC
1987
Amiga
1988
PC
1989
C64BBCMicro
1986
AtSTSpectrumAmstCPC
1987
Amiga
1988
PC
1989
The Sentinel The Sentinel The Sentinel The Sentinel The Sentinel
Žánr
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

The Sentinel je originální logická hra s trojrozměrnou vektorovou grafikou, která podporuje rozvoj prostorové orientace. The Sentinel byl původně v roce 1986 uveden pro osmibitové konzole, kde se jednalo o jasný hit. Pozdější převod na šestnáctibitové počítače již nedopadl nejlépe, avšak PC verze měla jednoznačně nejlepší grafické zpracování.

A jak se vlastně The Sentinel hraje a co v této hře jde? Hráč se ocitá na fantaskním ostrově a ujímá se role Synthoida, jakéhosi telepatického robota, který dokáže transformovat krajinu k obrazu svému. Proti němu stojí pán ostrova Sentinel, jenž oplývá podobnými schopnostmi, avšak na startu každého levelu je vždy ve výhodě - dívá se na vás doslova z patra a vaší jedinou možností, jak se mu dostat na kobylku, je manipulovat s krajinou tak, abyste po ní vystoupali až nad Sentinelovu úroveň a tam ho zneškodnili. Můžete pod sebe modelovat krajinu pomocí různých přírodních útvarů (základní stavební jednotkou jsou stromy) až se dostanete na nejvyšší pozici ostrova a zaujmete Senitnelovu úroveň. Pak hra pokračuje dalším levelem, jichž bylo neuvěřitelných 9999.

The Sentinel se dočkal několika remaků, jednalo se ovšem vesměs o amatérské freewarové pokusy. Poměrně složitou hru si později v silně komerčním prostředí herního průmyslu již nikdo netroufl uvést znovu na trh.
The Sentinel je originální logická hra s trojrozměrnou vektorovou grafikou, která podporuje rozvoj prostorové orientace. The Sentinel byl původně v roce 1986 uveden pro osmibitové konzole, kde se jednalo o jasný hit. Pozdější převod na šestnáctibitové počítače již nedopadl nejlépe, avšak PC verze měla jednoznačně nejlepší grafické zpracování.

A jak se vlastně The Sentinel hraje a co v této hře jde? Hráč se ocitá na fantaskním ostrově a ujímá se role Synthoida, jakéhosi telepatického robota, který dokáže transformovat krajinu k obrazu svému. Proti němu stojí pán ostrova Sentinel, jenž oplývá podobnými schopnostmi, avšak na startu každého levelu je vždy ve výhodě - dívá se na vás doslova z patra a vaší jedinou možností, jak se mu dostat na kobylku, je manipulovat s krajinou tak, abyste po ní vystoupali až nad Sentinelovu úroveň a tam ho zneškodnili. Můžete pod sebe modelovat krajinu pomocí různých přírodních útvarů (základní stavební jednotkou jsou stromy) až se dostanete na nejvyšší pozici ostrova a zaujmete Senitnelovu úroveň. Pak hra pokračuje dalším levelem, jichž bylo neuvěřitelných 9999.

The Sentinel se dočkal několika remaků, jednalo se ovšem vesměs o amatérské freewarové pokusy. Poměrně složitou hru si později v silně komerčním prostředí herního průmyslu již nikdo netroufl uvést znovu na trh. Jedinou výjimkou byla předělávka z roku 1998 na PC a PlayStation pod názvem Sentinel Returns, kterou vydalo Sony prostřednictvím Psygnosis Limited.
The Sentinel je originální logická hra s trojrozměrnou vektorovou grafikou, která podporuje rozvoj prostorové orientace. The Sentinel byl původně v roce 1986 uveden pro osmibitové konzole, kde se jednalo o jasný hit. Pozdější převod na šestnáctibitové počítače již nedopadl nejlépe, avšak PC verze měla jednoznačně nejlepší grafické zpracování.

A jak se vlastně The Sentinel hraje a co v této hře jde? Hráč se ocitá na fantaskním ostrově a ujímá se role Synthoida, jakéhosi telepatického robota, který dokáže transformovat krajinu k obrazu svému. Proti němu stojí pán ostrova Sentinel, jenž oplývá podobnými schopnostmi, avšak na startu každého levelu je vždy ve výhodě - dívá se na vás doslova z patra a vaší jedinou možností, jak se mu dostat na kobylku, je manipulovat s krajinou tak, abyste po ní vystoupali až nad Sentinelovu úroveň a tam ho zneškodnili. Můžete pod sebe modelovat krajinu pomocí různých přírodních útvarů (základní stavební jednotkou jsou stromy) až se dostanete na nejvyšší pozici ostrova a zaujmete Sentinelovu úroveň. Pak hra pokračuje dalším levelem, jichž bylo neuvěřitelných 9999.

The Sentinel se dočkal několika remaků, jednalo se ovšem vesměs o amatérské freewarové pokusy. Poměrně složitou hru si později v silně komerčním prostředí herního průmyslu již nikdo netroufl uvést znovu na trh. Jedinou výjimkou byla předělávka z roku 1998 na PC a PlayStation pod názvem Sentinel Returns, kterou vydalo Sony prostřednictvím Psygnosis Limited.
The Sentinel je originální logická hra s trojrozměrnou vektorovou grafikou, která podporuje rozvoj prostorové orientace. The Sentinel byl původně v roce 1986 uveden pro osmibitové konzole, kde se jednalo o jasný hit. Pozdější převod na šestnáctibitové počítače již nedopadl nejlépe, avšak PC verze měla jednoznačně nejlepší grafické zpracování.

A jak se vlastně The Sentinel hraje a co v této hře jde? Hráč se ocitá na fantaskním ostrově a ujímá se role Synthoida, jakéhosi telepatického robota, který dokáže transformovat krajinu k obrazu svému. Proti němu stojí pán ostrova Sentinel, jenž oplývá podobnými schopnostmi, avšak na startu každého levelu je vždy ve výhodě - dívá se na vás doslova z patra a vaší jedinou možností, jak se mu dostat na kobylku, je manipulovat s krajinou tak, abyste po ní vystoupali až nad Sentinelovu úroveň a tam ho zneškodnili. Můžete pod sebe modelovat krajinu pomocí různých přírodních útvarů (základní stavební jednotkou jsou stromy) až se dostanete na nejvyšší pozici ostrova a zaujmete Sentinelovu úroveň. Pak hra pokračuje dalším levelem, jichž bylo neuvěřitelných 9999.

The Sentinel se dočkal několika remaků, jednalo se ovšem vesměs o amatérské freewarové pokusy. Poměrně složitou hru si později v silně komerčním prostředí herního průmyslu již nikdo netroufl uvést znovu na trh. Jedinou výjimkou byla předělávka z roku 1998 na PC a PlayStation pod názvem Sentinel Returns, kterou vydalo Sony prostřednictvím Psygnosis Limited.
The Sentinel je originální logická hra s trojrozměrnou vektorovou grafikou, která podporuje rozvoj prostorové orientace. The Sentinel byl původně v roce 1986 uveden pro osmibitové konzole, kde se jednalo o jasný hit. Pozdější převod na šestnáctibitové počítače již nedopadl nejlépe, avšak PC verze měla jednoznačně nejlepší grafické zpracování.

A jak se vlastně The Sentinel hraje a co v této hře jde? Hráč se ocitá na fantaskním ostrově a ujímá se role Synthoida, jakéhosi telepatického robota, který dokáže transformovat krajinu k obrazu svému. Proti němu stojí pán ostrova Sentinel, jenž oplývá podobnými schopnostmi, avšak na startu každého levelu je vždy ve výhodě - dívá se na vás doslova z patra a vaší jedinou možností, jak se mu dostat na kobylku, je manipulovat s krajinou tak, abyste po ní vystoupali až nad Sentinelovu úroveň a tam ho zneškodnili. Můžete pod sebe modelovat krajinu pomocí různých přírodních útvarů (základní stavební jednotkou jsou stromy) až se dostanete na nejvyšší pozici ostrova a zaujmete Sentinelovu úroveň. Pak hra pokračuje dalším levelem, jichž bylo neuvěřitelných 9999.

The Sentinel se dočkal několika remaků, jednalo se ovšem vesměs o amatérské freewarové pokusy. Poměrně složitou hru si později v silně komerčním prostředí herního průmyslu již nikdo netroufl uvést znovu na trh. Jedinou výjimkou byla předělávka z roku 1998 na PC a PlayStation pod názvem Sentinel Returns, kterou vydalo Sony prostřednictvím Psygnosis Limited.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)