The River je krátká, temně laděná adventura vytvořená v enginu Adventure Game Studio. Jedná se o debutový autorský projekt jednoho vývojáře, který si dal za cíl vytvořit veškeré vizuální i zvukové prvky zcela sám – od ručně kreslených pozadí přes animace až po hudbu. Hra sleduje postavu, která se probudí v prázdnotě bez paměti , zatímco se vynořuje hluboký pocit, že se v jejím životě stalo něco strašného. Ocitá se tak v limbu mezi životem a smrtí – a otázkou není jen, zda se lze vrátit zpět, ale i zda by se to vůbec mělo stát.
Samotná hratelnost se pohybuje mezi klasickou adventurou a vizuálním románem. Hráč postupuje skrze 12 scén, které kombinují jednoduché interakce, dialogy a introspektivní texty s důrazem na náladu, význam a existenciální otázky. Celá hra je zpracována v monochromatickém výtvarném stylu, s téměř 2000 snímky animací a dynamickým hudebním doprovodem, který se přizpůsobuje emocím jednotlivých scén. Hra se dá dohrát za 30–50 minut, ale klade důraz spíš na prožitek než na mechaniky.
Samotná hratelnost se pohybuje mezi klasickou adventurou a vizuálním románem. Hráč postupuje skrze 12 scén, které kombinují jednoduché interakce, dialogy a introspektivní texty s důrazem na náladu, význam a existenciální otázky. Celá hra je zpracována v monochromatickém výtvarném stylu, s téměř 2000 snímky animací a dynamickým hudebním doprovodem, který se přizpůsobuje emocím jednotlivých scén. Hra se dá dohrát za 30–50 minut, ale klade důraz spíš na prožitek než na mechaniky.
The River je krátká, temně laděná adventura vytvořená v enginu Adventure Game Studio. Jedná se o debutový autorský projekt jednoho vývojáře, který si dal za cíl vytvořit veškeré vizuální i zvukové prvky zcela sám – od ručně kreslených pozadí přes animace až po hudbu. Hra sleduje postavu, která se probudí v prázdnotě bez paměti, zatímco se vynořuje hluboký pocit, že se v jejím životě stalo něco strašného. Ocitá se tak v limbu mezi životem a smrtí – a otázkou není jen, zda se lze vrátit zpět, ale i zda by se to vůbec mělo stát.
Samotná hratelnost se pohybuje mezi klasickou adventurou a vizuálním románem. Hráč postupuje skrze 12 scén, které kombinují jednoduché interakce, dialogy a introspektivní texty s důrazem na náladu, význam a existenciální otázky. Celá hra je zpracována v monochromatickém výtvarném stylu, s téměř 2000 snímky animací a dynamickým hudebním doprovodem, který se přizpůsobuje emocím jednotlivých scén. Hra se dá dohrát za 30–50 minut, ale klade důraz spíš na prožitek než na mechaniky.
Samotná hratelnost se pohybuje mezi klasickou adventurou a vizuálním románem. Hráč postupuje skrze 12 scén, které kombinují jednoduché interakce, dialogy a introspektivní texty s důrazem na náladu, význam a existenciální otázky. Celá hra je zpracována v monochromatickém výtvarném stylu, s téměř 2000 snímky animací a dynamickým hudebním doprovodem, který se přizpůsobuje emocím jednotlivých scén. Hra se dá dohrát za 30–50 minut, ale klade důraz spíš na prožitek než na mechaniky.