Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Red (23.03.2023 19:43): Zkus experimentovat s tím power/speed, některé postavy jsou lepší v power módu a jiné ve speed. Třebas s Yuki mi to vyloženě v power nešlo, ale ve Speedu jí hezky navazují údery a prošel jsem to jak nic.
@Isair (20.03.2023 00:44):  No nějak mi to nejde naklikat.
Musashi je dobrej řízek, za ostatní postavy se mi už nedaří přes něj projít.
Ten trénink jsem myslel, že je interaktivní. A ona to je prezentace, tak proto mi to nešlo.
Už jsem holt pomalej:)
@Red (19.03.2023 23:29): Čtvrté tlačítko je v podstatě "parry" -tj. vykrytí/odražení úderu, kdy je nepřítel zranitelnější k protiútoku, ale krutě blbě se to načasovává a osobně to moc nepoužívám, byť asi to hodně pomůže, kdyby si to člověk vymasteroval.

Já hraji na tu výchozí střední obtížnost (4/8), zatím jsem to prošel vícekrát také za 2 postavy (Yuki a Moriya) a chci taky zkusit všechny či alespoň většinu, možná časem i zvýším obtížnost, nicméně rád bych pak přešel na dvojku, která prý má být po všech směrech lepším kouskem a trochu se i hraje online.

A jakto že ti to opouští trénink? Nemáš tam jen něco blbě nastaveného (projel bych znovu button mapping, nejlépe pro oba hráče), já s tréninkem problém nemám.

Jinak prý se tam dají odblokovat i ti 2 bossové ze závěru, stačí zmáčknout nějakou sekvenci kláves při výběru postavy (teď jen nevím přesně jaké, někde na netu to ale určitě visí).

Edit: jo už jsem to našel "6x kick, 3x strong slash, 4x kick", asi to přidám do zajímavostí.

A musí se to namačkat fakt hrozně rychle, ale v té GoG verzi to odblokuje pouze Musashiho, protože ta vychází z Arcade/NeoGeo verze. V PS 1 verzi jdou odblokovat oba bossové.
Tak to trochu sleduju, a přijde mi, že tam jsou ty poslední výkony. Právě v prvním pokusu mě překvapilo, že jsem skončil na 21. pozici, tak jsem si říkal jestli se tím nějak nezvěčnit, když tohle byl můj první pokus.
Potom jsem si žel všiml, že moje druhé projetí už tak super nebylo (109) a svůj předchozí pokus jsem nenašel. A je to odstupňovaný dle obtížnosti. Já tohle beru jenom jako odreagování, chci projít všechny hrdiny na nejsnadnější obtížnost a sbohem. I když jsem se naučil nějaká komba s údery a kopem, pořád nějak nechápu na co je čtvrté akční tlačítko (které jakoby dává auru, zřejmě nějaký mód boje nebo krytí). Žel v tréing modu jakékoliv tlačítko znamená opuštění toho tréninku, tak jsem se komba nabifloval jen z menu. Sice jsem dohrál arcade za dvě postavy na nejlehčí obtížnost, ale pořád tápu v ovládání:)
Tak jsem to dohrál story mod na nejnižší obtížnost za Kaedeho. Ten žebříček je nějaký online nebo fiktivní?
@Red (16.03.2023 00:03): Tak na Street Fighter 4, potažmo SSF 4 (pokud jsi tou zkratkou myslel tohle) to zdaleka nemá, ale solidní kousek to rozhodně je. Nejblíže to má hratelností nejspíše k Marvel Super Heroes (případně Samurai Shodown nejspíš, anžto to má být duchovní nástupce série, ale ten je tu asi podobně "populární" :)). Nicméně už jen to netradiční zasazení, atmosféra a audio-vizuální styl za to stojí. Pokud máš rád klasické oldschoolové 2D automatové bojovky (SF 3, SF Alpha sérii, KoF, výše zmíněné Capcom bojovky z Marvel universa apod.), tak rozhodně doporučuji, příjemná jednohubka. Jediná větší nevýhoda je snad pouze malý výběr bojovníků (12), což trochu napravil až druhý díl.
Docela se divím, že to tu nemá žádné hodnocení, přitom moc fajn, stylová bojovka. Navíc to vypadá vážně nádherně.
Chápu, že s dostupností to nejspíše bylo horší, navíc nepatří v Evropě úplně k nejznámějším, ale nyní to jde za pár babek sehnat na GoGu/Steamu ve slevě, společně s druhým dílem.

Na rozdíl od ostatních automatovek té doby (staré Street Fightery či Mortal Kombaty třebas) naštěstí nijak zvlášť neférová obtížnost, těžké to je, ale AI není laciný input reader, ani nijak nechatuje (tímto zdravím Mortal Kombat 2 a SF 2 Turbo ;)).