Mocný čaroděj Alvirex oblehl přímořské město Maramon se svojí armádou stvůr, které se jej snaží, často velmi podle až po setmění, zmocnit. Krom toho šíří děs a utrpení mezi jeho obyvateli. Starosta Andello se obrací na měšťana Whelka, který se zná s kapitánem Barbosem. Ten na jeho žádost ze vzdáleného Knessu lodí přiveze hrdinu, který by měl obležení prolomit. Tím není nikdo jiný, než každý, kdo se rozhodne zahrát si toto akčně-adventurní RPG, zasazené do světa série The Magic Candle.
Po výběru jednoho ze čtyř předdefinovaných charakterů začíná hrdinův boj o záchranu města. Tak, jako předešlé hry zasazené do „svíčkového“ univerza, i v Maramonu běží čas a časový rozvrh má i nepřítel. Proto v pondělí může hráč očekávat nájezd orků na obchod s magickými potřebami a ve středu se tytéž potvory budou snažit podpálit místní knihovnu.
Druhů nepřátel je však mnohem víc a zahrnují všemožné Alvirexovy více, či méně odporné výtvory. Vedle klasických minotaurů či zlobrů hráč narazí na živoucí sliz, gnolly i trolly. Občas quest zavede hrdinu do podzemí, kudy se zlo také snaží proniknout do města. Často také najde některý z mnoha klíčů, kterými si zpřístupní nová místa. Aby hrdina v boji za dobrou věc neumdléval, je potřeba doplňovat zásoby elixírů a kupovat lepší zbraně a kouzla. To vše mu za zlaťáky rádi dodají místní obchodníci. Zachránce Maramonu leveluje za body, které se získávají plněním questů od vedení města i obyčejných lidí, zabíjením potvor a také za studium v knihovně.
Po výběru jednoho ze čtyř předdefinovaných charakterů začíná hrdinův boj o záchranu města. Tak, jako předešlé hry zasazené do „svíčkového“ univerza, i v Maramonu běží čas a časový rozvrh má i nepřítel. Proto v pondělí může hráč očekávat nájezd orků na obchod s magickými potřebami a ve středu se tytéž potvory budou snažit podpálit místní knihovnu.
Druhů nepřátel je však mnohem víc a zahrnují všemožné Alvirexovy více, či méně odporné výtvory. Vedle klasických minotaurů či zlobrů hráč narazí na živoucí sliz, gnolly i trolly. Občas quest zavede hrdinu do podzemí, kudy se zlo také snaží proniknout do města. Často také najde některý z mnoha klíčů, kterými si zpřístupní nová místa. Aby hrdina v boji za dobrou věc neumdléval, je potřeba doplňovat zásoby elixírů a kupovat lepší zbraně a kouzla. To vše mu za zlaťáky rádi dodají místní obchodníci. Zachránce Maramonu leveluje za body, které se získávají plněním questů od vedení města i obyčejných lidí, zabíjením potvor a také za studium v knihovně.
Mocný čaroděj Alvirex oblehl přímořské město Maramon se svojí armádou stvůr, které se jej snaží, často velmi podle až po setmění, zmocnit. Krom toho šíří děs a utrpení mezi jeho obyvateli. Starosta Andello se obrací na měšťana Whelka, který se zná s kapitánem Barbosem. Ten na jeho žádost ze vzdáleného Knessu lodí přiveze hrdinu, který by měl obležení prolomit. Tím není nikdo jiný, než každý, kdo se rozhodne zahrát si toto akčně-adventurní RPG, zasazené do světa série The Magic Candle.
Po výběru jednoho ze čtyř předdefinovaných charakterů začíná hrdinův boj o záchranu města. Tak, jako předešlé hry zasazené do „svíčkového“ univerza, i v Maramonu běží čas a časový rozvrh má i nepřítel. Proto v pondělí může hráč očekávat nájezd orků na obchod s magickými potřebami a ve středu se tytéž potvory budou snažit podpálit místní knihovnu.
Druhů nepřátel je však mnohem víc a zahrnují všemožné Alvirexovy více, či méně odporné výtvory. Vedle klasických minotaurů či zlobrů hráč narazí na živoucí sliz, gnolly i trolly. Občas quest zavede hrdinu do podzemí, kudy se zlo také snaží proniknout do města. Často také najde některý z mnoha klíčů, kterými si zpřístupní nová místa. Aby hrdina v boji za dobrou věc neumdléval, je potřeba doplňovat zásoby elixírů a kupovat lepší zbraně a kouzla. To vše mu za zlaťáky rádi dodají místní obchodníci. Zachránce Maramonu leveluje za body, které se získávají plněním questů od vedení města i obyčejných lidí, zabíjením potvor a také za studium v knihovně.
Po výběru jednoho ze čtyř předdefinovaných charakterů začíná hrdinův boj o záchranu města. Tak, jako předešlé hry zasazené do „svíčkového“ univerza, i v Maramonu běží čas a časový rozvrh má i nepřítel. Proto v pondělí může hráč očekávat nájezd orků na obchod s magickými potřebami a ve středu se tytéž potvory budou snažit podpálit místní knihovnu.
Druhů nepřátel je však mnohem víc a zahrnují všemožné Alvirexovy více, či méně odporné výtvory. Vedle klasických minotaurů či zlobrů hráč narazí na živoucí sliz, gnolly i trolly. Občas quest zavede hrdinu do podzemí, kudy se zlo také snaží proniknout do města. Často také najde některý z mnoha klíčů, kterými si zpřístupní nová místa. Aby hrdina v boji za dobrou věc neumdléval, je potřeba doplňovat zásoby elixírů a kupovat lepší zbraně a kouzla. To vše mu za zlaťáky rádi dodají místní obchodníci. Zachránce Maramonu leveluje za body, které se získávají plněním questů od vedení města i obyčejných lidí, zabíjením potvor a také za studium v knihovně.