Ač se to může zdát na první pohled šílené, tak inspirací pro hru byly mimojiné i filmy studia Walt Disney. Kreativní ředitel Ben Falcone prohlásil:
"Disney se stal naší inspirací pro les ve dne. Odevšad z nebe září "god-rays" (Tyndallův jev), všude jsou motýli a obecně roztomile vypadající místa. Jednou z věcí, které nemám rád na horrorových hrách je to, když mají stále stejný tón. Když jsou vždy jen temné a depresivní. Naší vize bylo udělat hru, ve které chcete polovinu času opravdu být, ale v noci začne ten pravý horor. Hlavním cílem bylo udělat něco naprosto odlišného."
"Disney se stal naší inspirací pro les ve dne. Odevšad z nebe září "god-rays" (Tyndallův jev), všude jsou motýli a obecně roztomile vypadající místa. Jednou z věcí, které nemám rád na horrorových hrách je to, když mají stále stejný tón. Když jsou vždy jen temné a depresivní. Naší vize bylo udělat hru, ve které chcete polovinu času opravdu být, ale v noci začne ten pravý horor. Hlavním cílem bylo udělat něco naprosto odlišného."