Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Final Battle The Final Battle The Final Battle
Silicon Software
Silicon Software
Silicon Software
PC
1991
PC
1991
AtSTAmiga
1990
PC
1991
The Final Battle The Final Battle The Final Battle
Žánr
adventura > 2D adventura *
RPG > nezařazeno
adventura > 2D adventura *
RPG > nezařazeno
adventura > 2D adventura *
RPG > nezařazeno

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

In the beginning there was a sword, a shield and six crystals. Forged in folklore, the enchantement of the sword and shield bought harmony to the shield. Klid a mír, který dvěma posledně jmenovanými artefakty hrdinové z předešlého Legend of the Sword (1987) přinesli zemi Anar netrval dlouho. Čaroděj Suzar se vrátil, silnější než kdykoliv předtím, zmocnil se artefaktů a hrdiny uvrhl do zatuchlého žaláře, kde mají hnít až do smrti. Za této situace se jednomu z nich podaří dostat z řetězů své cely. Všechno ještě tedy není ztraceno. Podaří se napodruhé zhatit čarodějovy plány?

Nejprve musíte z katakomb osvobodit své přátele, pak se dostat ven, znovu získat ztracené artefakty a definitivně s nimi porazit Suzara. Plně klikací pokračování izometrické adventury zakládá svou hratelnost na realtimových soubojích, puzzlech a s tím spojeným průzkumem okolí, přičemž automapping výrazně usnadní vaši orientaci. Přes náhled shůry svůj charakter v prostředí nevidíte, pouze portrét toho z hrdinů, za kterého právě hrajete. Zatímco přepínání mezi nimi je nutné pro úspěšné řešení puzzlů, střídání dne a noci nebo změny počasí pouze dokreslují atmosféru.
In the beginning there was a sword, a shield and six crystals. Forged in folklore, the enchantement of the sword and shield bought harmony to the land.

Klid a mír, který pomocí zmíněného meče a štítu přinesli hrdinové předešlého Legend of the Sword (1987) zemi Anar, netrval nadlouho. Čaroděj Suzar se vrátil a je silnější než kdykoliv předtím. Zmocnil se artefaktů a hrdiny uvrhl do zatuchlého žaláře, kde mají nešťastně hnít až do smrti. Přesto se jednomu z nich podaří dostat z řetězů své cely a všechno ještě tedy není ztraceno. Podaří se napodruhé zhatit čarodějovy plány?

Nejprve musíte z katakomb osvobodit své přátele, pak se dostat ven, znovu získat ztracené artefakty a definitivně porazit Suzara. Plně klikací pokračování izometrické adventury zakládá svou hratelnost na realtimových soubojích, puzzlech a s tím spojeným průzkumem okolí, přičemž automapping výrazně usnadňuje vaši orientaci. Přes náhled shůry svůj charakter v prostředí nevidíte, pouze portrét toho z hrdinů, za kterého právě hrajete. Zatímco přepínání mezi nimi je nutné pro úspěšné řešení puzzlů, střídání dne a noci nebo změny počasí pouze dokreslují atmosféru.
In the beginning there was a sword, a shield and six crystals. Forged in folklore, the enchantement of the sword and shield bought harmony to the land.

Klid a mír, který pomocí zmíněného meče a štítu přinesli hrdinové předešlého Legend of the Sword (1987) zemi Anar, netrval nadlouho. Čaroděj Suzar se vrátil a je silnější než kdykoliv předtím. Zmocnil se artefaktů a hrdiny uvrhl do zatuchlého žaláře, kde mají nešťastně hnít až do smrti. Přesto se jednomu z nich podaří dostat z řetězů své cely a všechno ještě tedy není ztraceno. Podaří se napodruhé zhatit čarodějovy plány?

Nejprve musíte z katakomb osvobodit své přátele, pak se dostat ven, znovu získat ztracené artefakty a definitivně porazit Suzara. Plně klikací pokračování izometrické adventury zakládá svou hratelnost na realtimových soubojích, puzzlech a s tím spojeným průzkumem okolí, přičemž automapping výrazně usnadňuje vaši orientaci. Přes náhled shůry svůj charakter v prostředí nevidíte, pouze portrét toho z hrdinů, za kterého právě hrajete. Zatímco přepínání mezi nimi je nutné pro úspěšné řešení puzzlů, střídání dne a noci nebo změny počasí pouze dokreslují atmosféru.