Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Fall The Fall The Fall The Fall The Fall
Over The Moon
Over The Moon
Over The Moon
Over The Moon
Over The Moon
PC
30.05.2014
PC
30.05.2014
WiiU
26.08.2014
PS4
14.07.2015
XOne
15.07.2015
PC
30.05.2014
WiiU
26.08.2014
PS4
14.07.2015
XOne
15.07.2015
Switch
10.05.2018
PC
30.05.2014
WiiU
26.08.2014
PS4
14.07.2015
XOne
15.07.2015
Switch
10.05.2018
PS5
kompatibilní
PC
30.05.2014
WiiU
26.08.2014
PS4
14.07.2015
XOne
15.07.2015
Switch
10.05.2018
PS5XboxX/S
kompatibilní
The Fall The Fall The Fall The Fall The Fall
Žánr
akce > plošinovka *
adventura > 3D adventura
akce > plošinovka *
adventura > 3D adventura
akce > plošinovka *
adventura > 3D adventura
akce > plošinovka *
adventura > 3D adventura
akce > plošinovka *
adventura > 3D adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne

Studio Over The Moon si pro své debutové dílo The Fall zvolilo vzdálené končiny kosmu, v němž se ujímáme role obleku kosmonauta, jenž na své misi utrpěl vážná poranění. To zapříčinilo vychýlení z plánované cesty a jeho nekontrolovatelné unášení do volného prostoru. Dráha bezvládného těla se však kříží s dráhou blízké planety. Tvrdý dopad by znamenal smrt. Proto se zavčas spouští sled obranných reakcí, resp. UI skafandru "mark-7 A.R.I.D." (Armored Robotic Interface Device). UI byla vytvořena právě pro převzetí dočasné kontroly nad úborem v případě selhání lidského faktoru. Po přistání budete vrženi do neznámého komplexu pro AI devianty s varováním, že musíte okamžitě vyhledat lékařskou pomoc. Okolí se však vyznačuje značně nepřátelskou atmosférou, za což nese vinu jistý "The Caretaker". Pro něj jste očividnou hrozbou, jelikož ve snaze spasit svého "majitele", zacházíte mnohem dále, než je ve vaší "pracovní úloze" obvyklé.

Inteligentní robo-set skýtá mnohá překvapení a vylepšení a přidává své postavě speciální bojové schopnosti, kamufláž, bypass energie či třeba trysky. Každý z umů má využití v pozdějších puzzlech, i interakci. LED pistole s laserem a skenerem bude primární zbraní A.R.I.D.y. Během intenzivních přestřelek s droidy je základním mechanismem krytí se za překážkami. Včlenění dialogů a monologů do příběhu stmeluje výše uvedené prvky hratelnosti do smysluplného celku. Při hraní The Fallu, cíleného především na adventuristy a plošinovkáře, může někomu na mysl přijít vzpomínka na The Swapper. I zde se vývojáři snažili zachytit svíravý pocit melancholické deprese a vykreslit tak vesmírné ticho, i hrůzu z mezihvězdné prázdnoty, apelující na vaši emoční stránku.
Studio Over The Moon si pro své debutové dílo The Fall zvolilo vzdálené končiny kosmu, v němž se ujímáme role obleku kosmonauta, jenž na své misi utrpěl vážná poranění. To zapříčinilo vychýlení z plánované cesty a jeho nekontrolovatelné unášení do volného prostoru. Dráha bezvládného těla se však kříží s dráhou blízké planety. Tvrdý dopad by znamenal smrt. Proto se zavčas spouští sled obranných reakcí, resp. UI skafandru "mark-7 A.R.I.D." (Armored Robotic Interface Device). UI byla vytvořena právě pro převzetí dočasné kontroly nad úborem v případě selhání lidského faktoru. Po přistání budete vrženi do neznámého komplexu pro AI devianty s varováním, že musíte okamžitě vyhledat lékařskou pomoc. Okolí se však vyznačuje značně nepřátelskou atmosférou, za což nese vinu jistý "The Caretaker". Pro něj jste očividnou hrozbou, jelikož ve snaze spasit svého "majitele", zacházíte mnohem dále, než je ve vaší "pracovní úloze" obvyklé.

Inteligentní robo-set skýtá mnohá překvapení a vylepšení a přidává své postavě speciální bojové schopnosti, kamufláž, bypass energie či třeba trysky. Každý z umů má využití v pozdějších puzzlech, i interakci. LED pistole s laserem a skenerem bude primární zbraní A.R.I.D.y. Během intenzivních přestřelek s droidy je základním mechanismem krytí se za překážkami. Včlenění dialogů a monologů do příběhu stmeluje výše uvedené prvky hratelnosti do smysluplného celku. Při hraní The Fallu, cíleného především na adventuristy a plošinovkáře, může někomu na mysl přijít vzpomínka na The Swapper. I zde se vývojáři snažili zachytit svíravý pocit melancholické deprese a vykreslit tak vesmírné ticho, i hrůzu z mezihvězdné prázdnoty, apelující na vaši emoční stránku.
Studio Over The Moon si pro své debutové dílo The Fall zvolilo vzdálené končiny kosmu, v němž se ujímáme role obleku kosmonauta, jenž na své misi utrpěl vážná poranění. To zapříčinilo vychýlení z plánované cesty a jeho nekontrolovatelné unášení do volného prostoru. Dráha bezvládného těla se však kříží s dráhou blízké planety. Tvrdý dopad by znamenal smrt. Proto se zavčas spouští sled obranných reakcí, resp. UI skafandru "mark-7 A.R.I.D." (Armored Robotic Interface Device). UI byla vytvořena právě pro převzetí dočasné kontroly nad úborem v případě selhání lidského faktoru. Po přistání budete vrženi do neznámého komplexu pro AI devianty s varováním, že musíte okamžitě vyhledat lékařskou pomoc. Okolí se však vyznačuje značně nepřátelskou atmosférou, za což nese vinu jistý "The Caretaker". Pro něj jste očividnou hrozbou, jelikož ve snaze spasit svého "majitele", zacházíte mnohem dále, než je ve vaší "pracovní úloze" obvyklé.

Inteligentní robo-set skýtá mnohá překvapení a vylepšení a přidává své postavě speciální bojové schopnosti, kamufláž, bypass energie či třeba trysky. Každý z umů má využití v pozdějších puzzlech, i interakci. LED pistole s laserem a skenerem bude primární zbraní A.R.I.D.y. Během intenzivních přestřelek s droidy je základním mechanismem krytí se za překážkami. Včlenění dialogů a monologů do příběhu stmeluje výše uvedené prvky hratelnosti do smysluplného celku. Při hraní The Fallu, cíleného především na adventuristy a plošinovkáře, může někomu na mysl přijít vzpomínka na The Swapper. I zde se vývojáři snažili zachytit svíravý pocit melancholické deprese a vykreslit tak vesmírné ticho, i hrůzu z mezihvězdné prázdnoty, apelující na vaši emoční stránku.
Studio Over The Moon si pro své debutové dílo The Fall zvolilo vzdálené končiny kosmu, v němž se ujímáme role obleku kosmonauta, jenž na své misi utrpěl vážná poranění. To zapříčinilo vychýlení z plánované cesty a jeho nekontrolovatelné unášení do volného prostoru. Dráha bezvládného těla se však kříží s dráhou blízké planety. Tvrdý dopad by znamenal smrt. Proto se zavčas spouští sled obranných reakcí, resp. UI skafandru "mark-7 A.R.I.D." (Armored Robotic Interface Device). UI byla vytvořena právě pro převzetí dočasné kontroly nad úborem v případě selhání lidského faktoru. Po přistání budete vrženi do neznámého komplexu pro AI devianty s varováním, že musíte okamžitě vyhledat lékařskou pomoc. Okolí se však vyznačuje značně nepřátelskou atmosférou, za což nese vinu jistý "The Caretaker". Pro něj jste očividnou hrozbou, jelikož ve snaze spasit svého "majitele", zacházíte mnohem dále, než je ve vaší "pracovní úloze" obvyklé.

Inteligentní robo-set skýtá mnohá překvapení a vylepšení a přidává své postavě speciální bojové schopnosti, kamufláž, bypass energie či třeba trysky. Každý z umů má využití v pozdějších puzzlech, i interakci. LED pistole s laserem a skenerem bude primární zbraní A.R.I.D.y. Během intenzivních přestřelek s droidy je základním mechanismem krytí se za překážkami. Včlenění dialogů a monologů do příběhu stmeluje výše uvedené prvky hratelnosti do smysluplného celku. Při hraní The Fallu, cíleného především na adventuristy a plošinovkáře, může někomu na mysl přijít vzpomínka na The Swapper. I zde se vývojáři snažili zachytit svíravý pocit melancholické deprese a vykreslit tak vesmírné ticho, i hrůzu z mezihvězdné prázdnoty, apelující na vaši emoční stránku.
Studio Over The Moon si pro své debutové dílo The Fall zvolilo vzdálené končiny kosmu, v němž se ujímáme role obleku kosmonauta, jenž na své misi utrpěl vážná poranění. To zapříčinilo vychýlení z plánované cesty a jeho nekontrolovatelné unášení do volného prostoru. Dráha bezvládného těla se však kříží s dráhou blízké planety. Tvrdý dopad by znamenal smrt. Proto se zavčas spouští sled obranných reakcí, resp. UI skafandru "mark-7 A.R.I.D." (Armored Robotic Interface Device). UI byla vytvořena právě pro převzetí dočasné kontroly nad úborem v případě selhání lidského faktoru. Po přistání budete vrženi do neznámého komplexu pro AI devianty s varováním, že musíte okamžitě vyhledat lékařskou pomoc. Okolí se však vyznačuje značně nepřátelskou atmosférou, za což nese vinu jistý "The Caretaker". Pro něj jste očividnou hrozbou, jelikož ve snaze spasit svého "majitele", zacházíte mnohem dále, než je ve vaší "pracovní úloze" obvyklé.

Inteligentní robo-set skýtá mnohá překvapení a vylepšení a přidává své postavě speciální bojové schopnosti, kamufláž, bypass energie či třeba trysky. Každý z umů má využití v pozdějších puzzlech, i interakci. LED pistole s laserem a skenerem bude primární zbraní A.R.I.D.y. Během intenzivních přestřelek s droidy je základním mechanismem krytí se za překážkami. Včlenění dialogů a monologů do příběhu stmeluje výše uvedené prvky hratelnosti do smysluplného celku. Při hraní The Fallu, cíleného především na adventuristy a plošinovkáře, může někomu na mysl přijít vzpomínka na The Swapper. I zde se vývojáři snažili zachytit svíravý pocit melancholické deprese a vykreslit tak vesmírné ticho, i hrůzu z mezihvězdné prázdnoty, apelující na vaši emoční stránku.
Oficiální stránky hry (http://www.overthemoongames.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.overthemoongames.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.overthemoongames.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.overthemoongames.com/)
Oficiální stránky hry (http://www.overthemoongames.com/)