Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Escapists The Escapists The Escapists The Escapists
Mouldy Toof Studios
Mouldy Toof Studios
Mouldy Toof Studios
Mouldy Toof Studios
PCXOne
13.02.2015
PS4
29.05.2015
X360
18.12.2015
PCXOne
13.02.2015
PS4
29.05.2015
X360
18.12.2015
Switch
25.09.2018
PCXOne
13.02.2015
PS4
29.05.2015
X360
18.12.2015
Switch
25.09.2018
PS5
kompatibilní
PCXOne
13.02.2015
PS4
29.05.2015
X360
18.12.2015
Switch
25.09.2018
PS5XboxX/S
kompatibilní
The Escapists The Escapists The Escapists The Escapists
Žánr
simulátor > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno *
simulátor > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

The Escapists je strategická hra o úniku z vězení, vytvořená studiem Mouldy Toof Studios. Hráč se v ní vžije do role vězně a pokouší se utéct z různých vězení se stupňující se obtížností. Aby byl schopen úniku, musí získat různé náčiní. To se dá koupit od spoluvězně, ukrást, nebo se dá provizorní vybavení i vyrobit. Hráč také může plnit úkoly pro spoluvězně, za které získává peníze a reputaci. Hlavním zdrojem financí je ale práce, kterou si vězni musí pravidelně plnit, jinak o ni můžou přijít.

Všichni vězni musejí dodržovat denní vězeňskou rutinu, jako např. ranní a večerní nástupy, být načas v jídelně nebo ve sprše. Důležité je také rozvíjení schopností postavy, kdy hráč musí chodit do posilovny nebo knihovny, aby zlepšil své šance na útěk. Je třeba si dávat pozor na pravidelné prohlídky cel, protože jestli stráž najde kontraband nebo únikovou cestu, hráč skončí na samotce a tak přijde o důležité předměty a postup ve hře. Existují různé formy úniku včetně použití ventilační šachty, přeřezání plotu, vykopání tunelu nebo ovládnutí celého vězení. Všechny metody ale vyžadují trpělivost a plánování.

The Escapists je po Spud's Quest druhá hra Chrise Davise. Aby Davis mohl na hře pracovat na plný úvazek, v listopadu 2013 vysbíral přes Kickstarter 7131 dolarů. Hra byla inspirována podobným titulem s názvem Skool Daze z roku 1984 a také filmy o úniku z vězení. Hra se také dočkala pěti DLC s bonusovými věznicemi. V roce 2017 vyšlo pokračování The Escapists 2.
The Escapists je strategická hra o úniku z vězení, vytvořená studiem Mouldy Toof Studios. Hráč se v ní vžije do role vězně a pokouší se utéct z různých vězení se stupňující se obtížností. Aby byl schopen úniku, musí získat různé náčiní. To se dá koupit od spoluvězně, ukrást, nebo se dá provizorní vybavení i vyrobit. Hráč také může plnit úkoly pro spoluvězně, za které získává peníze a reputaci. Hlavním zdrojem financí je ale práce, kterou si vězni musí pravidelně plnit, jinak o ni můžou přijít.

Všichni vězni musejí dodržovat denní vězeňskou rutinu, jako např. ranní a večerní nástupy, být načas v jídelně nebo ve sprše. Důležité je také rozvíjení schopností postavy, kdy hráč musí chodit do posilovny nebo knihovny, aby zlepšil své šance na útěk. Je třeba si dávat pozor na pravidelné prohlídky cel, protože jestli stráž najde kontraband nebo únikovou cestu, hráč skončí na samotce a tak přijde o důležité předměty a postup ve hře. Existují různé formy úniku včetně použití ventilační šachty, přeřezání plotu, vykopání tunelu nebo ovládnutí celého vězení. Všechny metody ale vyžadují trpělivost a plánování.

The Escapists je po Spud's Quest druhá hra Chrise Davise. Aby Davis mohl na hře pracovat na plný úvazek, v listopadu 2013 vysbíral přes Kickstarter 7131 dolarů. Hra byla inspirována podobným titulem s názvem Skool Daze z roku 1984 a také filmy o úniku z vězení. Hra se také dočkala pěti DLC s bonusovými věznicemi. V roce 2017 vyšlo pokračování The Escapists 2.
The Escapists je strategická hra o úniku z vězení, vytvořená studiem Mouldy Toof Studios. Hráč se v ní vžije do role vězně a pokouší se utéct z různých vězení se stupňující se obtížností. Aby byl schopen úniku, musí získat různé náčiní. To se dá koupit od spoluvězně, ukrást, nebo se dá provizorní vybavení i vyrobit. Hráč také může plnit úkoly pro spoluvězně, za které získává peníze a reputaci. Hlavním zdrojem financí je ale práce, kterou si vězni musí pravidelně plnit, jinak o ni můžou přijít.

Všichni vězni musejí dodržovat denní vězeňskou rutinu, jako např. ranní a večerní nástupy, být načas v jídelně nebo ve sprše. Důležité je také rozvíjení schopností postavy, kdy hráč musí chodit do posilovny nebo knihovny, aby zlepšil své šance na útěk. Je třeba si dávat pozor na pravidelné prohlídky cel, protože jestli stráž najde kontraband nebo únikovou cestu, hráč skončí na samotce a tak přijde o důležité předměty a postup ve hře. Existují různé formy úniku včetně použití ventilační šachty, přeřezání plotu, vykopání tunelu nebo ovládnutí celého vězení. Všechny metody ale vyžadují trpělivost a plánování.

The Escapists je po Spud's Quest druhá hra Chrise Davise. Aby Davis mohl na hře pracovat na plný úvazek, v listopadu 2013 vysbíral přes Kickstarter 7131 dolarů. Hra byla inspirována podobným titulem s názvem Skool Daze z roku 1984 a také filmy o úniku z vězení. Hra se také dočkala pěti DLC s bonusovými věznicemi. V roce 2017 vyšlo pokračování The Escapists 2.
The Escapists je strategická hra o úniku z vězení, vytvořená studiem Mouldy Toof Studios. Hráč se v ní vžije do role vězně a pokouší se utéct z různých vězení se stupňující se obtížností. Aby byl schopen úniku, musí získat různé náčiní. To se dá koupit od spoluvězně, ukrást, nebo se dá provizorní vybavení i vyrobit. Hráč také může plnit úkoly pro spoluvězně, za které získává peníze a reputaci. Hlavním zdrojem financí je ale práce, kterou si vězni musí pravidelně plnit, jinak o ni můžou přijít.

Všichni vězni musejí dodržovat denní vězeňskou rutinu, jako např. ranní a večerní nástupy, být načas v jídelně nebo ve sprše. Důležité je také rozvíjení schopností postavy, kdy hráč musí chodit do posilovny nebo knihovny, aby zlepšil své šance na útěk. Je třeba si dávat pozor na pravidelné prohlídky cel, protože jestli stráž najde kontraband nebo únikovou cestu, hráč skončí na samotce a tak přijde o důležité předměty a postup ve hře. Existují různé formy úniku včetně použití ventilační šachty, přeřezání plotu, vykopání tunelu nebo ovládnutí celého vězení. Všechny metody ale vyžadují trpělivost a plánování.

The Escapists je po Spud's Quest druhá hra Chrise Davise. Aby Davis mohl na hře pracovat na plný úvazek, v listopadu 2013 vysbíral přes Kickstarter 7131 dolarů. Hra byla inspirována podobným titulem s názvem Skool Daze z roku 1984 a také filmy o úniku z vězení. Hra se také dočkala pěti DLC s bonusovými věznicemi. V roce 2017 vyšlo pokračování The Escapists 2.
Oficiální stránky hry (http://escapistgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://escapistgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://escapistgame.com/)
Oficiální stránky hry (http://escapistgame.com/)