The End is Nigh je klasickou plošinovkou, ve které se hráč zhostí černé koule slizu jménem Ash. Ten zřejmě jako jediný přežil blíže nespecifikovanou apokalypsu, následkem čehož zůstal sám a ztratil možnost zahrát si s někým na své konzoli. Je třeba vypravit se do zdevastovaného světa a z porůznu roztroušených nádorů si sestavit parťáka.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky se sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky se sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
The End is Nigh je klasickou plošinovkou, ve které se hráč zhostí černé koule slizu jménem Ash. Ten zřejmě jako jediný přežil blíže nespecifikovanou apokalypsu, následkem čehož zůstal sám a ztratil možnost zahrát si s někým na své konzoli. Je třeba vypravit se do zdevastovaného světa a z porůznu roztroušených nádorů si sestavit parťáka.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
The End is Nigh je klasickou plošinovkou, ve které se hráč zhostí černé koule slizu jménem Ash. Ten zřejmě jako jediný přežil blíže nespecifikovanou apokalypsu, následkem čehož zůstal sám a ztratil možnost zahrát si s někým na své konzoli. Je třeba vypravit se do zdevastovaného světa a z porůznu roztroušených nádorů si sestavit parťáka.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
The End is Nigh je klasickou plošinovkou, ve které se hráč zhostí černé koule slizu jménem Ash. Ten zřejmě jako jediný přežil blíže nespecifikovanou apokalypsu, následkem čehož zůstal sám a ztratil možnost zahrát si s někým na své konzoli. Je třeba vypravit se do zdevastovaného světa a z porůznu roztroušených nádorů si sestavit parťáka.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.
Hra se vyznačuje vysokou a nesmlouvavou obtížností a ovládání postavičky sestává převážně z pohybu do stran, skákání a zachytávání se háků či okrajů plošin. Přitom je třeba se vyhnout smrtonosným nástrahám ve formě bodáků, kyseliny, nepřátelských duchů, bezedných propastí nebo posouvajících se zdí. Na rozdíl od McMillenova předchozího počinu Super Meat Boy však The End is Nigh netvoří klasické úrovně, ale otevřenější svět poskládaný z více než 600 statických obrazovek, kdy v každé je nutné splnit nějaký úkol nebo se dostat na druhou stranu, přičemž postup umožňuje průzkum prostředí a hledání alternativních cest k cíli. Svět se postupně odemyká v 12 odlišných prostředích s vlastními prvky a nástrahami a je vyveden v minimalisticky stylizované grafice. Ve hře je možnost krom sbírání nádorů ukořistit i herní cartridge, díky kterým si hráč může zahrát si nepovinné retro minihry.