Databanka vizuálních novel právě nafasovala další výrazný herecký přírůstek. The Elevator nás zavádí do žánru krimi. Tradičně sledujeme vypravování z pohledu zkušeného soukromého detektiva Davida Carmichaela, bývalého policisty, jenž se v životě setkal s mnoha typy zločinů. "Chuťovky" jej takříkajíc natolik zocelily, že ho už v podstatě nemůže nic rozhodit.
Jenomže to by tu nesměl být případ "South Shore Killera", sériového vraha majícího na svědomí nejméně 46 obětí. Jeho počínání tehdy otřáslo nejen veřejností, ale i celou kriminálkou, Davidem nevyjímaje. Už jen ze samotného pomyšlení na onu "přezdívku" se mu rozhodí srdeční rytmus. Ikdyž se jedná o již uzavřené vyšetřování, dodnes v Davidovi hlodá červíček pochybností jakési nedotaženosti. Prozatím tomu nepřikládá velkou váhu. Žije dál život v zažitých kolejích, tedy až do jednoho rána, které odstartuje sérii pravidelných "zvláštních" setkání u výtahu s mladou brunetkou Elenou Cormack, v jejíž blízkosti začínáme postupně měknout. Tento na první pohled nevinný čin -obyčejná jízda výtahem-, nakonec vyústí k odhalení něčeho, co by střízlivě uvažující člověk určitě neočekával ani v těch nejčernějších obavách.
Tvůrce svou myšlenku vyjádřil skrze celoplošné statické obrázky na dvourozměrném podkladu s čtivými dialogovými okny, v nichž lze tu a tam učinit klíčovou volbu, jež má dopad na podobu příběhu hry.
Jenomže to by tu nesměl být případ "South Shore Killera", sériového vraha majícího na svědomí nejméně 46 obětí. Jeho počínání tehdy otřáslo nejen veřejností, ale i celou kriminálkou, Davidem nevyjímaje. Už jen ze samotného pomyšlení na onu "přezdívku" se mu rozhodí srdeční rytmus. Ikdyž se jedná o již uzavřené vyšetřování, dodnes v Davidovi hlodá červíček pochybností jakési nedotaženosti. Prozatím tomu nepřikládá velkou váhu. Žije dál život v zažitých kolejích, tedy až do jednoho rána, které odstartuje sérii pravidelných "zvláštních" setkání u výtahu s mladou brunetkou Elenou Cormack, v jejíž blízkosti začínáme postupně měknout. Tento na první pohled nevinný čin -obyčejná jízda výtahem-, nakonec vyústí k odhalení něčeho, co by střízlivě uvažující člověk určitě neočekával ani v těch nejčernějších obavách.
Tvůrce svou myšlenku vyjádřil skrze celoplošné statické obrázky na dvourozměrném podkladu s čtivými dialogovými okny, v nichž lze tu a tam učinit klíčovou volbu, jež má dopad na podobu příběhu hry.
Databanka vizuálních novel právě nafasovala další výrazný přírůstek. The Elevator nás zavádí do žánru krimi. Tradičně sledujeme vypravování z pohledu zkušeného soukromého detektiva Davida Carmichaela, bývalého policisty, jenž se v životě setkal s mnoha typy zločinů. "Chuťovky" jej takříkajíc natolik zocelily, že ho už v podstatě nemůže nic rozhodit.
Jenomže to by tu nesměl být případ "South Shore Killera", sériového vraha majícího na svědomí nejméně 46 obětí. Jeho počínání tehdy otřáslo nejen veřejností, ale i celou kriminálkou, Davidem nevyjímaje. Už jen ze samotného pomyšlení na onu "přezdívku" se mu rozhodí srdeční rytmus. Ikdyž se jedná o již uzavřené vyšetřování, dodnes v Davidovi hlodá červíček pochybností jakési nedotaženosti. Prozatím tomu nepřikládá velkou váhu. Žije dál život v zažitých kolejích, tedy až do jednoho rána, které odstartuje sérii pravidelných "zvláštních" setkání u výtahu s mladou brunetkou Elenou Cormack, v jejíž blízkosti začínáme postupně měknout. Tento na první pohled nevinný čin -obyčejná jízda výtahem-, nakonec vyústí k odhalení něčeho, co by střízlivě uvažující člověk určitě neočekával ani v těch nejčernějších obavách.
Tvůrce svou myšlenku vyjádřil skrze celoplošné statické obrázky na dvourozměrném podkladu s čtivými dialogovými okny, v nichž lze tu a tam učinit klíčovou volbu, jež má dopad na podobu příběhu hry.
Jenomže to by tu nesměl být případ "South Shore Killera", sériového vraha majícího na svědomí nejméně 46 obětí. Jeho počínání tehdy otřáslo nejen veřejností, ale i celou kriminálkou, Davidem nevyjímaje. Už jen ze samotného pomyšlení na onu "přezdívku" se mu rozhodí srdeční rytmus. Ikdyž se jedná o již uzavřené vyšetřování, dodnes v Davidovi hlodá červíček pochybností jakési nedotaženosti. Prozatím tomu nepřikládá velkou váhu. Žije dál život v zažitých kolejích, tedy až do jednoho rána, které odstartuje sérii pravidelných "zvláštních" setkání u výtahu s mladou brunetkou Elenou Cormack, v jejíž blízkosti začínáme postupně měknout. Tento na první pohled nevinný čin -obyčejná jízda výtahem-, nakonec vyústí k odhalení něčeho, co by střízlivě uvažující člověk určitě neočekával ani v těch nejčernějších obavách.
Tvůrce svou myšlenku vyjádřil skrze celoplošné statické obrázky na dvourozměrném podkladu s čtivými dialogovými okny, v nichž lze tu a tam učinit klíčovou volbu, jež má dopad na podobu příběhu hry.