Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Elder Scrolls Travels: Oblivion The Elder Scrolls Travels: Oblivion The Elder Scrolls Travels: Oblivion

Oblivion PSP

Oblivion PSP

Oblivion PSP

Climax Studios
Climax Studios
Climax London •  Climax Los Angeles
Hra byla zrušena
PSP
Hra byla zrušena
PSP
Hra byla zrušena
PSP
The Elder Scrolls Travels: Oblivion The Elder Scrolls Travels: Oblivion The Elder Scrolls Travels: Oblivion
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel!

Hrozba z pekel, ztracený následník, rozlehlá města, hluboké lesy a temné kobky - Oblivion pro PSP měl mít vše, nač byli hráči zvyklí z TES IV pro PC a konzole vyjma otevřeného světa. Celé dobrodružství by se odehrávalo na deseti tematizovaných mapách velkých rozloh. Ovládání se inspirovalo sérií Metroid Prime. K pohybu sloužila analogová páčka, stisknutí pravé spouště umožňovalo rozhlížení, stisknutí levé zase úkroky do stran. Todd Howard rovněž sliboval hře vlastní příběhovou linii a zachování osmnácti dovedností oproti jednadvaceti z „velkého“ Oblivionu. Vývoj dostalo na starost londýnské studio Climax a jeho pobočka v americkém Los Angeles.

Uvedení PlayStation Portable (2004) dalo nový impuls okrajově vnímané Travels odnoži The Elder Scrolls, která si s vydáním Oblivionu (2006) definitivně získala mainstreamového hráče. Vývoj začal někdy během roku 2005 a k oficiálnímu oznámení došlo v prosinci 2006 na stránkách PlayStation magazínu. Hru nabízelo několik obchodů, např. GameStop, ale datum vydání stanovené na duben 2007 se posouvalo, až byly v listopadu téhož roku objednávky zrušeny. V lednu 2008 začal hru Amazon nabízet znovu s předpokládaným datem vydání 30. června 2008, aby byla i tato nabídka posléze potichu stažena. Bethesdou oficiálně nezrušený titul však nikdy nevyšel.
Find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel!

Hrozba z pekel, ztracený následník trůnu, rozlehlá města, hluboké lesy a temné kobky - Oblivion pro PSP měl mít vyjma otevřeného světa s naprostou volností pohybu vše, nač byli hráči zvyklí z TES IV pro PC a nepřenosné konzole 7. generace. Celé dobrodružství by se odehrávalo v desítce tematizovaných úrovní. Ovládání se inspirovalo sérií Metroid Prime. K pohybu sloužila analogová páčka, stisknutí pravé spouště umožňovalo rozhlížení, stisknutí levé zase úkroky do stran. Todd Howard rovněž sliboval hře vlastní příběhovou linii a zachování osmnácti dovedností oproti jednadvaceti z „velkého“ Oblivionu. Vývoj dostalo na starost britské studio Climax v Londýně a jeho pobočka v americkém Los Angeles.

Uvedení PlayStation Portable (2004) dalo nový impuls okrajově vnímané Travels odnoži série The Elder Scrolls, která si s vydáním Oblivionu (2006) definitivně získala mainstreamového hráče. Vývoj započal někdy během roku 2005 a k oficiálnímu oznámení došlo v prosinci 2006 na stránkách PlayStation magazínu. Hru nabízelo několik obchodů, např. GameStop, ale datum vydání stanovené původně na duben 2007 se několikrát posunulo, až byly v listopadu téhož roku zákazníkům zrušeny předobjednávky. V lednu 2008 se Oblivion objevil na Amazonu s předpokládaným datem vydání 30. června 2008, aby byla i tato nabídka posléze potichu stažena. Bethesdou oficiálně nezrušený titul tak nikdy nevyšel.
Find the lost heir to the throne and unravel the sinister plot that threatens to destroy all of Tamriel!

Hrozba z pekel, ztracený následník trůnu, rozlehlá města, hluboké lesy a temné kobky - Oblivion pro PSP měl mít vyjma otevřeného světa s naprostou volností pohybu vše, nač byli hráči zvyklí z TES IV pro PC a nepřenosné konzole 7. generace. Celé dobrodružství by zahrnovalo desítku lineárních úrovní v provinciích High Rock a Cyrodiil. Ovládání se inspirovalo sérií Metroid Prime - k pohybu slouží analogová páčka, stisknutí pravé spouště umožňuje rozhlížení, stisknutí levé zase úkroky do stran. Todd Howard rovněž sliboval hře vlastní příběhovou linii a zachování osmnácti dovedností oproti jednadvaceti z „velkého“ Oblivionu. Vývoj byl svěřen studiím z britské The Climax Group, konkrétně pobočkám v Londýně a Los Angeles.

Uvedení PlayStation Portable (2004) dalo nový impuls okrajové Travels odnoži The Elder Scrolls, které si s vydáním TES IV: Oblivion (2006) definitivně získalo mainstreamové hráče včetně těch konzolových. Vývoj hry na PSP započal někdy během roku 2005 a k oficiálnímu oznámení došlo v prosinci 2006 na stránkách PlayStation magazínu. Titul nabízelo několik obchodů, např. GameStop, ale datum vydání stanovené původně na duben 2007 se několikrát posunulo, až byly v listopadu téhož roku zákazníkům zrušeny předobjednávky. V lednu 2008 se Oblivion objevil na Amazonu s předpokládaným vydáním 30. června 2008, aby byla i tato nabídka posléze potichu stažena. Bethesdou oficiálně nezrušený titul tak nikdy nevyšel.