Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Elder Scrolls Travels: Oblivion The Elder Scrolls Travels: Oblivion

Oblivion Mobile

Oblivion Mobile

Vir2L Studios
Vir2L Studios •  Barking Lizards Technologies
J2ME
02.03.2006
J2ME
02.03.2006
The Elder Scrolls Travels: Oblivion The Elder Scrolls Travels: Oblivion
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

With the empire ready to crumble, the gates of Oblivion open and demons march upon the land.

Poslední ze čtveřice Travels titulů nepřichází s vlastním dějem a dá se charakterizovat jako příběhový kondenzát velkého The Elder Scrolls IV: Oblivion (2006), jehož je zároveň asi nejvýstižněji řečeno minimalistickým derivátem co do hratelnosti a audiovizuálu. Zrušený Oblivion pro PSP vás měl v rámci vlastního scénáře provést křížem krážem Tamrielem, mobilní Oblivion pouze reintepretuje hlavní zápletku svého velkého jmenovce. Impérium zachráníte během deseti questů s tím, že mimoto narazíte na celkem čtyři volitelné. Už Stormhold (2003) ani Dawnstar (2004) nebyly nijak ozvučeny, což platí i pro Oblivion Mobile, kde se náhrada 1st person perspektivy ptačí znatelně podepsala na úrovni grafiky, jež tak působí nejvíce stroze ze všech tří javových TES her. Kompromisy nepřehlédnete ani na počtu tříd (8), druhů nepřátel (6) či třeba kouzel (10).
With the empire ready to crumble, the gates of Oblivion open and demons march upon the land.

Poslední ze čtveřice Travels titulů nepřichází s vlastním dějem a dá se charakterizovat jako příběhový kondenzát velkého The Elder Scrolls IV: Oblivion (2006), jehož je zároveň asi nejvýstižněji řečeno minimalistickým derivátem co do hratelnosti a audiovizuálu. Zrušený Oblivion pro PSP vás měl v rámci vlastního scénáře provést křížem krážem Tamrielem, mobilní Oblivion pouze reintepretuje hlavní zápletku svého velkého jmenovce. Impérium zachráníte během deseti questů s tím, že mimoto narazíte na celkem čtyři volitelné. Už Stormhold (2003) ani Dawnstar (2004) nebyly nijak ozvučeny, což platí i pro Oblivion Mobile, kde se náhrada 1st person perspektivy ptačí znatelně podepsala na úrovni grafiky, jež tak působí nejvíce stroze ze všech tří javových TES her. Kompromisy nepřehlédnete ani na počtu tříd (8), druhů nepřátel (6) či třeba kouzel (10).