MMORPG postavené na Unreal Enginu 2.5, s nádechem evropského uměleckého stylu a je zasazeno do postapokalyptického fantasy světa, kde se sváří dvě rasy lidé a tzv. „Daevis“.Na soundracku hry se podílel Jesper Kyd a také skupina Within Temptation. O postapokalyptický svět se jedná proto, že je rozreván do tzv. „úlomků“, čtyř velkých kusů země a mnoha menších, s celými oblastmi, které jsou plné tajemných míst, bytostí a pokladů. Výchozím bodem hry 998. rok od katastrofy
Hráč si vybírá ze tří zaměření, (válečník, mág, zbojník) které mají každé ještě tři subspecializace, ze kterých si hráč vybere po dosažení pátého levelu své postavy. To ale neznamená, že se nemůže naučit některé dovednosti jiných tříd. Musí kvůli tomu navštívit různá, často nebezpečná, místa. Dovednosti se rozvíjejí v závislosti na atributech hráče, které jsou tělo, mysl a soustředění. Zvláštností tohoto MMO je, že brnění a zbraně se nijak neodrážejí na statistikách hráče a slouží k estetickým účelům. Svůj vzhled může hráč stále měnit.
Zajímavost:
Osud této hry byl pohnutý. Nizozemské studio, které hru vyvinulo, zakrátko po jejím vydání zbrankrotovalo. Na vydání hry se podíleli hned tři vydavatelé [chybný odkaz na vývojáře] v Evropě, Mindscape a Acclaim Games v Americe, přičemž poslední jmenovaný vydavatel za hru po krachu vývojářského studia převzal zodpovědnost. Acclaim však nezvládal o MMO pečovat, jak by bylo třeba. Klient a auto-patcher přestaly fungovat a technická podpora neodpovídala na dotazy hráčů a hlavně nikdo neřešil bug, který hráče nutil po dosažení deváteho levelu postavy, měnit každý den heslo, aby mohli vůbec pokračovat ve hře. Nikdo už Acclaimu nevěřil, že se Chronicles of the Spellborn stane free-to-play titulem s mikrotransakcemi a že bude, za tímto účelem, znovu vydán někdy po roce 2010. Acclaim prodal hru společnosti Playdom která jej přeprodala Disney Interactive Studios. V té době byla hra ponechána již bez jakékoliv technické podpory a 27. srpna 2010 vyhlásil bankrot i Acclaim. To znamenalo konec i pro toto MMO, neboť stále běželo na serverech této společnosti.
Hráč si vybírá ze tří zaměření, (válečník, mág, zbojník) které mají každé ještě tři subspecializace, ze kterých si hráč vybere po dosažení pátého levelu své postavy. To ale neznamená, že se nemůže naučit některé dovednosti jiných tříd. Musí kvůli tomu navštívit různá, často nebezpečná, místa. Dovednosti se rozvíjejí v závislosti na atributech hráče, které jsou tělo, mysl a soustředění. Zvláštností tohoto MMO je, že brnění a zbraně se nijak neodrážejí na statistikách hráče a slouží k estetickým účelům. Svůj vzhled může hráč stále měnit.
Zajímavost:
Osud této hry byl pohnutý. Nizozemské studio, které hru vyvinulo, zakrátko po jejím vydání zbrankrotovalo. Na vydání hry se podíleli hned tři vydavatelé [chybný odkaz na vývojáře] v Evropě, Mindscape a Acclaim Games v Americe, přičemž poslední jmenovaný vydavatel za hru po krachu vývojářského studia převzal zodpovědnost. Acclaim však nezvládal o MMO pečovat, jak by bylo třeba. Klient a auto-patcher přestaly fungovat a technická podpora neodpovídala na dotazy hráčů a hlavně nikdo neřešil bug, který hráče nutil po dosažení deváteho levelu postavy, měnit každý den heslo, aby mohli vůbec pokračovat ve hře. Nikdo už Acclaimu nevěřil, že se Chronicles of the Spellborn stane free-to-play titulem s mikrotransakcemi a že bude, za tímto účelem, znovu vydán někdy po roce 2010. Acclaim prodal hru společnosti Playdom která jej přeprodala Disney Interactive Studios. V té době byla hra ponechána již bez jakékoliv technické podpory a 27. srpna 2010 vyhlásil bankrot i Acclaim. To znamenalo konec i pro toto MMO, neboť stále běželo na serverech této společnosti.
MMORPG postavené na Unreal Enginu 2.5, s nádechem evropského uměleckého stylu a je zasazeno do postapokalyptického fantasy světa, kde se sváří dvě rasy lidé a tzv. „Daevis“.Na soundracku hry se podílel Jesper Kyd a také skupina Within Temptation. O postapokalyptický svět se jedná proto, že se skládá z tzv. „úlomků“, čtyř velkých kusů země a mnoha menších, s celými oblastmi, které jsou plné tajemných míst, bytostí a pokladů. Výchozím bodem hry 998. rok od katastrofy, kdy kataklyzmatický výbuch magie rozerval, do té doby panenský fantasy svět, na kusy.
Hráč si vybírá ze tří zaměření, (válečník, mág, zbojník) které mají každé ještě tři subspecializace, ze kterých si hráč vybere po dosažení pátého levelu své postavy. To ale neznamená, že se nemůže naučit některé dovednosti jiných tříd. Musí kvůli tomu navštívit různá, často nebezpečná, místa. Dovednosti se rozvíjejí v závislosti na atributech hráče, které jsou tělo, mysl a soustředění. Zvláštností tohoto MMO je, že brnění a zbraně se nijak neodrážejí na statistikách hráče a slouží k estetickým účelům. Svůj vzhled může hráč stále měnit.
Zajímavost:
Osud této hry byl pohnutý. Nizozemské studio, které hru vyvinulo, zakrátko po jejím vydání zbrankrotovalo. Na vydání hry se podíleli hned tři vydavatelé [chybný odkaz na vývojáře] v Evropě, Mindscape a Acclaim Games v Americe, přičemž poslední jmenovaný vydavatel za hru po krachu vývojářského studia převzal zodpovědnost. Acclaim však nezvládal o MMO pečovat, jak by bylo třeba. Klient a auto-patcher přestaly fungovat a technická podpora neodpovídala na dotazy hráčů a hlavně nikdo neřešil bug, který hráče nutil po dosažení deváteho levelu postavy, měnit každý den heslo, aby mohli vůbec pokračovat ve hře. Nikdo už Acclaimu nevěřil, že se Chronicles of the Spellborn stane free-to-play titulem s mikrotransakcemi a že bude, za tímto účelem, znovu vydán někdy po roce 2010. Acclaim prodal hru společnosti Playdom která jej přeprodala Disney Interactive Studios. V té době byla hra ponechána již bez jakékoliv technické podpory a 27. srpna 2010 vyhlásil bankrot i Acclaim. To znamenalo konec i pro toto MMO, neboť stále běželo na serverech této společnosti.
Hráč si vybírá ze tří zaměření, (válečník, mág, zbojník) které mají každé ještě tři subspecializace, ze kterých si hráč vybere po dosažení pátého levelu své postavy. To ale neznamená, že se nemůže naučit některé dovednosti jiných tříd. Musí kvůli tomu navštívit různá, často nebezpečná, místa. Dovednosti se rozvíjejí v závislosti na atributech hráče, které jsou tělo, mysl a soustředění. Zvláštností tohoto MMO je, že brnění a zbraně se nijak neodrážejí na statistikách hráče a slouží k estetickým účelům. Svůj vzhled může hráč stále měnit.
Zajímavost:
Osud této hry byl pohnutý. Nizozemské studio, které hru vyvinulo, zakrátko po jejím vydání zbrankrotovalo. Na vydání hry se podíleli hned tři vydavatelé [chybný odkaz na vývojáře] v Evropě, Mindscape a Acclaim Games v Americe, přičemž poslední jmenovaný vydavatel za hru po krachu vývojářského studia převzal zodpovědnost. Acclaim však nezvládal o MMO pečovat, jak by bylo třeba. Klient a auto-patcher přestaly fungovat a technická podpora neodpovídala na dotazy hráčů a hlavně nikdo neřešil bug, který hráče nutil po dosažení deváteho levelu postavy, měnit každý den heslo, aby mohli vůbec pokračovat ve hře. Nikdo už Acclaimu nevěřil, že se Chronicles of the Spellborn stane free-to-play titulem s mikrotransakcemi a že bude, za tímto účelem, znovu vydán někdy po roce 2010. Acclaim prodal hru společnosti Playdom která jej přeprodala Disney Interactive Studios. V té době byla hra ponechána již bez jakékoliv technické podpory a 27. srpna 2010 vyhlásil bankrot i Acclaim. To znamenalo konec i pro toto MMO, neboť stále běželo na serverech této společnosti.
MMORPG postavené na Unreal Enginu 2.5, s nádechem evropského uměleckého stylu a je zasazeno do postapokalyptického fantasy světa, kde se sváří dvě rasy lidé a tzv. „Daevis“. Na soundracku hry se podílel Jesper Kyd a také skupina Within Temptation. O postapokalyptický svět se jedná proto, že se skládá z tzv. „úlomků“, čtyř velkých kusů země a mnoha menších, s celými oblastmi, které jsou plné tajemných míst, bytostí a pokladů. Výchozím bodem hry 998. rok od katastrofy, kdy kataklyzmatický výbuch magie rozerval, do té doby panenský fantasy svět, na kusy.
Hráč si vybírá ze tří zaměření (válečník, mág, zbojník), které mají každé ještě tři subspecializace, ze kterých si hráč vybere po dosažení pátého levelu své postavy. To ale neznamená, že se nemůže naučit některé dovednosti jiných tříd. Musí kvůli tomu navštívit různá, často nebezpečná, místa. Dovednosti se rozvíjejí v závislosti na atributech hráče, které jsou tělo, mysl a soustředění. Zvláštností tohoto MMO je, že brnění a zbraně se nijak neodrážejí na statistikách hráče a slouží výhradně k estetickým účelům. Svůj vzhled může hráč stále měnit.
Hráč si vybírá ze tří zaměření (válečník, mág, zbojník), které mají každé ještě tři subspecializace, ze kterých si hráč vybere po dosažení pátého levelu své postavy. To ale neznamená, že se nemůže naučit některé dovednosti jiných tříd. Musí kvůli tomu navštívit různá, často nebezpečná, místa. Dovednosti se rozvíjejí v závislosti na atributech hráče, které jsou tělo, mysl a soustředění. Zvláštností tohoto MMO je, že brnění a zbraně se nijak neodrážejí na statistikách hráče a slouží výhradně k estetickým účelům. Svůj vzhled může hráč stále měnit.