DLC k The Binding of Isaac původní hru rozšiřuje ve všech směrech. Přidává mnoho nových řadových nepřátel i bosse, řadu nových použitelných předmětů i předmětů, které vylepšují statistiky nebo mění vlastnosti postavy. Přibyla i nová kategorie předmětů, tzv. trinkets, které přidávají postavě nějakou výhodu, ale stejně jako u použitelných předmětů, můžete mít u sebe pouze jeden z nich.
Rovněž přidává jednu novou hratelnou postavu, nové úrovně a achievementy, alternativní konce a rozšířen je i soundtrack. Hráč narazí i na nové druhy místností nebo na kletby, které mohou náhodně ztížit hru. V neposlední řadě přibyly také výzvy (challenges), kde hráč začíná s určitou sadou předmětů či s nějakým postihem a snaží se za těchto upravených podmínek dokončit hru.
Rovněž přidává jednu novou hratelnou postavu, nové úrovně a achievementy, alternativní konce a rozšířen je i soundtrack. Hráč narazí i na nové druhy místností nebo na kletby, které mohou náhodně ztížit hru. V neposlední řadě přibyly také výzvy (challenges), kde hráč začíná s určitou sadou předmětů či s nějakým postihem a snaží se za těchto upravených podmínek dokončit hru.
DLC k The Binding of Isaac původní hru rozšiřuje ve všech směrech. Přidává mnoho nových řadových nepřátel i bosse, řadu nových použitelných předmětů i předmětů, které vylepšují statistiky nebo mění vlastnosti postavy. Přibyla i nová kategorie předmětů, tzv. trinkets, které přidávají postavě nějakou výhodu, ale stejně jako u použitelných předmětů, můžete mít u sebe pouze jeden z nich.
Rovněž přidává jednu novou hratelnou postavu, nové úrovně a achievementy, alternativní konce a rozšířen je i soundtrack. Hráč narazí i na nové druhy místností nebo na kletby, které mohou náhodně ztížit hru. V neposlední řadě přibyly také výzvy (challenges), kde hráč začíná s určitou sadou předmětů či s nějakým postihem a snaží se za těchto upravených podmínek dokončit hru.
Rovněž přidává jednu novou hratelnou postavu, nové úrovně a achievementy, alternativní konce a rozšířen je i soundtrack. Hráč narazí i na nové druhy místností nebo na kletby, které mohou náhodně ztížit hru. V neposlední řadě přibyly také výzvy (challenges), kde hráč začíná s určitou sadou předmětů či s nějakým postihem a snaží se za těchto upravených podmínek dokončit hru.