V tomto následovníkovi prvního dílu z roku 2013 se hráčům představí nová hrdinka, kterou je teslamancerka Lumina. Její příběh, vyprávěný beze slov, začíná sestřelením vzducholodi a následném nedobrovolném přistání ve Wyrmheimu, zemi dalekého severu. V krajině plné nepřátelských seveřanů, divoké zvířeny a steampunkové technologie Lumina musí využít všechny své elektromagnetické schopnosti, aby přežila a vrátila se zpátky ke své rodině.
Opět se jedná o ručně kreslenou 2D plošinovku s prvky metroidvanie založenou na environmentálních hádankách, která se neštítí ani náročných platformingových pasáží a bossfightů. Již velmi brzy od začátku hry si hlavní hrdinka osvojí řadu dovedností založených na elektrice a magnetismu, s nimiž překonává nástrahy, řeší na fyzice postavené puzzly a také se vypořádává s nepřáteli, proti nimž nemá žádnou obranu kromě své bystré mysli a teslamancerských schopností. Zároveň hráči procházejí Skandinávií inspirovanou divočinou, uprostřed níž se tyčí opuštěná věž, do jejíž útrob směřuje její cesta.
Opět se jedná o ručně kreslenou 2D plošinovku s prvky metroidvanie založenou na environmentálních hádankách, která se neštítí ani náročných platformingových pasáží a bossfightů. Již velmi brzy od začátku hry si hlavní hrdinka osvojí řadu dovedností založených na elektrice a magnetismu, s nimiž překonává nástrahy, řeší na fyzice postavené puzzly a také se vypořádává s nepřáteli, proti nimž nemá žádnou obranu kromě své bystré mysli a teslamancerských schopností. Zároveň hráči procházejí Skandinávií inspirovanou divočinou, uprostřed níž se tyčí opuštěná věž, do jejíž útrob směřuje její cesta.