Taktická akce Tactical Combat Department od slovenského vývojářského studia Render System Entertainment nezapře svou inspiraci v sérii SWAT. Hráč je velitelem skupiny speciálních jednotek, která je vysílána na zdánlivě nesplnitelné mise. Je jen na něm, aby vše dopadlo tak, jak má a ztráty na životech byly co nejmenší.
Veškeré pohyby, probíhající v tahovém režimu, je třeba pečlivě naplánovat a vyvarovat se těm zbytečným. Primárním cílem je zatknout nepřátele, kteří se na mapě generují zcela náhodně, ale občas se přestřelkám vyhnout nejde. Hlavní je, aby vše proběhlo co nejrychleji a nepřátelé měli jen minimální šanci zareagovat.
Každý nepřítel má svou osobnost, některého lze přemluvit, aby se vzdal, jiný se zatčení brání zuby nehty. Na ty je možné použít pepřový sprej nebo oslepující granát. K dalšímu příslušenství patří mikrokamera nebo výbušnina na zámky dveří. Dveře je možné také vykopnout nebo potichu otevřít a nepřítele překvapit. Hráč vidí pouze na ta místa, na která by viděl i ve skutečnosti a ostatní jsou zahalena neprostupnou mlhou.
Veškeré pohyby, probíhající v tahovém režimu, je třeba pečlivě naplánovat a vyvarovat se těm zbytečným. Primárním cílem je zatknout nepřátele, kteří se na mapě generují zcela náhodně, ale občas se přestřelkám vyhnout nejde. Hlavní je, aby vše proběhlo co nejrychleji a nepřátelé měli jen minimální šanci zareagovat.
Každý nepřítel má svou osobnost, některého lze přemluvit, aby se vzdal, jiný se zatčení brání zuby nehty. Na ty je možné použít pepřový sprej nebo oslepující granát. K dalšímu příslušenství patří mikrokamera nebo výbušnina na zámky dveří. Dveře je možné také vykopnout nebo potichu otevřít a nepřítele překvapit. Hráč vidí pouze na ta místa, na která by viděl i ve skutečnosti a ostatní jsou zahalena neprostupnou mlhou.