Sword and Fairy 7 je volným pokračováním RPG série, která sice není známá globálnímu publiku, ale u čínskojazyčných hráčů se dlouhá léta těší velké popularitě. Vývoj tentokrát měla na starosti pekingská pobočka původně tchaj-wanského studia Softstar, která se sérii pokusila přiblížit moderním technologickým standardům. Hra postavená na Unreal Enginu 4 tak nad svými staršími předchůdci ční působivou grafikou využívající mimo jiné DLSS a ray tracing. Inovace se dočkaly i souboje, které se poprvé odehrávají v reálném čase - s tím, že hráč může volně přepínat mezi jednotlivými hratelnými postavami i během boje.
Sword and Fairy 7 je tvůrci prezentována jako RPG a skutečně obsahuje mnoho RPG prvků, jako je levelování postav, vylepšování vybavení či odemykání nových schopností, nicméně hlavní příběhová linka je velmi přímočará a většinou nenabízí hráči možnost volby, jak postupovat dále. Z tohoto hlediska by tak šlo hru řadit spíše do žánru akčních adventur. Namísto klasického otevřeného světa se herní plocha skládá z řady větších i menších lokací, které jsou vzájemně oddělené, nicméně po jejich odemčení mezi nimi lze volně cestovat.
Příběhově a esteticky Sword and Fairy 7 vychází z tradice literárního žánru xianxia, který lze zjednodušeně popsat jako mystickou fantasy vycházející z čínských duchovních nauk, nejvíce taoismu, buddhismu a čínského lidového náboženství. Tak jako ve většině xianxia příběhů je svět hry rozdělen do vzájemně prostupných sfér lidí, démonů a božských bytostí.
Ústřední hrdinkou je dívka Yue Qingshu ze sekty Mingshu, která usiluje o duchovní kultivaci a zejména o spolupráci s duchy. Ta jako první zaznamená podivné události v jejím okolí, za nimiž stojí intriky mocných bytostí, jež je v průběhu hraní potřeba rozplést. Na její cestě se k ní brzy připojí také bojovník Xiu Wu pocházející ze světa bohů, dívka Bai Moqing ovládající silová pole a zručný střelec z kuše Sang You pocházející z etnické menšiny Miao.
Sword and Fairy 7 je tvůrci prezentována jako RPG a skutečně obsahuje mnoho RPG prvků, jako je levelování postav, vylepšování vybavení či odemykání nových schopností, nicméně hlavní příběhová linka je velmi přímočará a většinou nenabízí hráči možnost volby, jak postupovat dále. Z tohoto hlediska by tak šlo hru řadit spíše do žánru akčních adventur. Namísto klasického otevřeného světa se herní plocha skládá z řady větších i menších lokací, které jsou vzájemně oddělené, nicméně po jejich odemčení mezi nimi lze volně cestovat.
Příběhově a esteticky Sword and Fairy 7 vychází z tradice literárního žánru xianxia, který lze zjednodušeně popsat jako mystickou fantasy vycházející z čínských duchovních nauk, nejvíce taoismu, buddhismu a čínského lidového náboženství. Tak jako ve většině xianxia příběhů je svět hry rozdělen do vzájemně prostupných sfér lidí, démonů a božských bytostí.
Ústřední hrdinkou je dívka Yue Qingshu ze sekty Mingshu, která usiluje o duchovní kultivaci a zejména o spolupráci s duchy. Ta jako první zaznamená podivné události v jejím okolí, za nimiž stojí intriky mocných bytostí, jež je v průběhu hraní potřeba rozplést. Na její cestě se k ní brzy připojí také bojovník Xiu Wu pocházející ze světa bohů, dívka Bai Moqing ovládající silová pole a zručný střelec z kuše Sang You pocházející z etnické menšiny Miao.
Sword and Fairy 7 je volným pokračováním RPG série, která sice není známá globálnímu publiku, ale u čínskojazyčných hráčů se dlouhá léta těší velké popularitě. Vývoj tentokrát měla na starosti pekingská pobočka původně tchaj-wanského studia Softstar, která se sérii pokusila přiblížit moderním technologickým standardům. Hra postavená na Unreal Enginu 4 tak nad svými staršími předchůdci ční působivou grafikou využívající mimo jiné DLSS a ray tracing. Inovace se dočkaly i souboje, které se poprvé odehrávají v reálném čase - s tím, že hráč může volně přepínat mezi jednotlivými hratelnými postavami i během boje.
Sword and Fairy 7 je tvůrci prezentována jako RPG a skutečně obsahuje mnoho RPG prvků, jako je levelování postav, vylepšování vybavení či odemykání nových schopností, nicméně hlavní příběhová linka je velmi přímočará a většinou nenabízí hráči možnost volby, jak postupovat dále. Z tohoto hlediska by tak šlo hru řadit spíše do žánru akčních adventur. Namísto klasického otevřeného světa se herní plocha skládá z řady větších i menších lokací, které jsou vzájemně oddělené, nicméně po jejich odemčení mezi nimi lze volně cestovat.
Příběhově a esteticky Sword and Fairy 7 vychází z tradice literárního žánru xianxia, který lze zjednodušeně popsat jako mystickou fantasy vycházející z čínských duchovních nauk, nejvíce taoismu, buddhismu a čínského lidového náboženství. Tak jako ve většině xianxia příběhů je svět hry rozdělen do vzájemně prostupných sfér lidí, démonů a božských bytostí.
Ústřední hrdinkou je dívka Yue Qingshu ze sekty Mingshu, která usiluje o duchovní kultivaci a zejména o spolupráci s duchy. Ta jako první zaznamená podivné události v jejím okolí, za nimiž stojí intriky mocných bytostí, jež je v průběhu hraní potřeba rozplést. Na její cestě se k ní brzy připojí také bojovník Xiu Wu pocházející ze světa bohů, dívka Bai Moqing ovládající silová pole a zručný střelec z kuše Sang You pocházející z etnické menšiny Miao.
Sword and Fairy 7 je tvůrci prezentována jako RPG a skutečně obsahuje mnoho RPG prvků, jako je levelování postav, vylepšování vybavení či odemykání nových schopností, nicméně hlavní příběhová linka je velmi přímočará a většinou nenabízí hráči možnost volby, jak postupovat dále. Z tohoto hlediska by tak šlo hru řadit spíše do žánru akčních adventur. Namísto klasického otevřeného světa se herní plocha skládá z řady větších i menších lokací, které jsou vzájemně oddělené, nicméně po jejich odemčení mezi nimi lze volně cestovat.
Příběhově a esteticky Sword and Fairy 7 vychází z tradice literárního žánru xianxia, který lze zjednodušeně popsat jako mystickou fantasy vycházející z čínských duchovních nauk, nejvíce taoismu, buddhismu a čínského lidového náboženství. Tak jako ve většině xianxia příběhů je svět hry rozdělen do vzájemně prostupných sfér lidí, démonů a božských bytostí.
Ústřední hrdinkou je dívka Yue Qingshu ze sekty Mingshu, která usiluje o duchovní kultivaci a zejména o spolupráci s duchy. Ta jako první zaznamená podivné události v jejím okolí, za nimiž stojí intriky mocných bytostí, jež je v průběhu hraní potřeba rozplést. Na její cestě se k ní brzy připojí také bojovník Xiu Wu pocházející ze světa bohů, dívka Bai Moqing ovládající silová pole a zručný střelec z kuše Sang You pocházející z etnické menšiny Miao.