Příběh se odehrává v Japonsku konkrétně ve velkém sídle, které kdysi vlastnil umělec jménem Ichino Mamiya. Předpokládá se, že po sobě zanechal několik cenných starožitných fresek a právě ty má hráč za úkol získat. Ovládá skupinu filmařů, kteří by rádi získali fresky pro svoji vlastní filmovou tvorbu. Avšak velmi brzy filmaři zjistí, že dům obývá a straší v něm duch ženy umělce a ta by byla nerada, kdyby se něco z jejího domu zcizilo. Skupina tedy musí uniknout z domu dříve, než je duch, společně s démony obývající sídlo, zabije...
Duchové, démoni a jiná monstra ovšem nejsou jedinou překážkou na cestě ven. Sídlo je plné pastí, zamčených dveří a skrytých pasáží. Hráč ovládá jednu z celkem pěti postav a k němu se připojí do dvojice či do trojice jedna další postava, respektive dvě další postavy. Mezi postavami může ovšem libovolně přepínat. Jak hráč prochází sídlem, tak naráží na různé psaní a složky, které obsahují informace o tom, co se v domě dělo a jaký osud rodinu umělce potkal.
Jedná se o RPG a mezi hlavní rysy patří správa inventáře a také souboje z pohledu první osoby, kdy hráč volí, jakou akci jeho postava vykoná. Sídlo je také plné logických hádanek a často se hráč musí vracet do již probádaných lokací, aby použil předmět, který našel někde jinde. Hra také obsahuje mechaniku QTE, kdy je nutné zmáčknout určité tlačítko v krátkém čase, aby se hráč dostal z pasti, do které se chytil. Pokud nějaká postava zemře, tak ji nelze již oživit a na základě toho, kolik postav přežije do konce hry, tak hra nabízí pět různých konců.
Hra vyšla pouze v Japonsku, nicméně se dočkala neoficiálního překladu do angličtiny.
Duchové, démoni a jiná monstra ovšem nejsou jedinou překážkou na cestě ven. Sídlo je plné pastí, zamčených dveří a skrytých pasáží. Hráč ovládá jednu z celkem pěti postav a k němu se připojí do dvojice či do trojice jedna další postava, respektive dvě další postavy. Mezi postavami může ovšem libovolně přepínat. Jak hráč prochází sídlem, tak naráží na různé psaní a složky, které obsahují informace o tom, co se v domě dělo a jaký osud rodinu umělce potkal.
Jedná se o RPG a mezi hlavní rysy patří správa inventáře a také souboje z pohledu první osoby, kdy hráč volí, jakou akci jeho postava vykoná. Sídlo je také plné logických hádanek a často se hráč musí vracet do již probádaných lokací, aby použil předmět, který našel někde jinde. Hra také obsahuje mechaniku QTE, kdy je nutné zmáčknout určité tlačítko v krátkém čase, aby se hráč dostal z pasti, do které se chytil. Pokud nějaká postava zemře, tak ji nelze již oživit a na základě toho, kolik postav přežije do konce hry, tak hra nabízí pět různých konců.
Hra vyšla pouze v Japonsku, nicméně se dočkala neoficiálního překladu do angličtiny.
Příběh se odehrává v Japonsku konkrétně ve velkém sídle, které kdysi vlastnil umělec jménem Ichino Mamiya. Předpokládá se, že po sobě zanechal několik cenných starožitných fresek a právě ty má hráč za úkol získat. Ovládá skupinu filmařů, kteří by rádi získali fresky pro svoji vlastní filmovou tvorbu. Avšak velmi brzy filmaři zjistí, že dům obývá a straší v něm duch ženy umělce a ta by byla nerada, kdyby se něco z jejího domu zcizilo. Skupina tedy musí uniknout z domu dříve, než je duch, společně s démony obývající sídlo, zabije...
Duchové, démoni a jiná monstra ovšem nejsou jedinou překážkou na cestě ven. Sídlo je plné pastí, zamčených dveří a skrytých pasáží. Hráč ovládá jednu z celkem pěti postav a k němu se připojí do dvojice či do trojice jedna další postava, respektive dvě další postavy. Mezi postavami může ovšem libovolně přepínat. Jak hráč prochází sídlem, tak naráží na různé psaní a složky, které obsahují informace o tom, co se v domě dělo a jaký osud rodinu umělce potkal.
Jedná se o RPG a mezi hlavní rysy patří správa inventáře a také souboje z pohledu první osoby, kdy hráč volí, jakou akci jeho postava vykoná. Sídlo je také plné logických hádanek a často se hráč musí vracet do již probádaných lokací, aby použil předmět, který našel někde jinde. Hra také obsahuje mechaniku QTE, kdy je nutné zmáčknout určité tlačítko v krátkém čase, aby se hráč dostal z pasti, do které se chytil. Pokud nějaká postava zemře, tak ji nelze již oživit a na základě toho, kolik postav přežije do konce hry, tak hra nabízí pět různých konců.
Hra vyšla pouze v Japonsku, nicméně se dočkala neoficiálního překladu do angličtiny.
Duchové, démoni a jiná monstra ovšem nejsou jedinou překážkou na cestě ven. Sídlo je plné pastí, zamčených dveří a skrytých pasáží. Hráč ovládá jednu z celkem pěti postav a k němu se připojí do dvojice či do trojice jedna další postava, respektive dvě další postavy. Mezi postavami může ovšem libovolně přepínat. Jak hráč prochází sídlem, tak naráží na různé psaní a složky, které obsahují informace o tom, co se v domě dělo a jaký osud rodinu umělce potkal.
Jedná se o RPG a mezi hlavní rysy patří správa inventáře a také souboje z pohledu první osoby, kdy hráč volí, jakou akci jeho postava vykoná. Sídlo je také plné logických hádanek a často se hráč musí vracet do již probádaných lokací, aby použil předmět, který našel někde jinde. Hra také obsahuje mechaniku QTE, kdy je nutné zmáčknout určité tlačítko v krátkém čase, aby se hráč dostal z pasti, do které se chytil. Pokud nějaká postava zemře, tak ji nelze již oživit a na základě toho, kolik postav přežije do konce hry, tak hra nabízí pět různých konců.
Hra vyšla pouze v Japonsku, nicméně se dočkala neoficiálního překladu do angličtiny.