Surveillant začíná celkem jasně – procitneme v potemnělém interiéru výzkumného komplexu plného ševelících přístrojů. Ticho, klid, široko daleko ani živáčka. Od úplné tmy nás dělí neustále poblikávající zářivky. Jak to tak v podobných příbězích bývá, stanice, na níž se nacházíme, se jaksi odmlčela, a zvenčí nereaguje na jakýkoli pokus o navázání spojení. Hráč má zjistit, co se stalo.
K této explorativní "Unity-3D" adventuře se špetkou enviromentálních puzzlů jsme připoutáni z pohledu vlastních očí, zcela bezbranní, tudíž se musíme spolehnout na svůj přirozený důmysl a vynalézavost.
Tento počin byl vytvořen v rámci 48 hodinového indie vývojářského maratonu Asylum Game Jam 2013.
K této explorativní "Unity-3D" adventuře se špetkou enviromentálních puzzlů jsme připoutáni z pohledu vlastních očí, zcela bezbranní, tudíž se musíme spolehnout na svůj přirozený důmysl a vynalézavost.
Tento počin byl vytvořen v rámci 48 hodinového indie vývojářského maratonu Asylum Game Jam 2013.
Surveillant začíná celkem jasně – procitneme v potemnělém interiéru výzkumného komplexu plného ševelících přístrojů. Ticho, klid, široko daleko ani živáčka. Od úplné tmy nás dělí neustále poblikávající zářivky. Jak to tak v podobných příbězích bývá, stanice, na níž se nacházíme, se jaksi odmlčela, a zvenčí nereaguje na jakýkoli pokus o navázání spojení. Hráč má zjistit, co se stalo.
K této explorativní "Unity-3D" adventuře se špetkou environmentálních puzzlů jsme připoutáni z pohledu vlastních očí, zcela bezbranní, tudíž se musíme spolehnout na svůj přirozený důmysl a vynalézavost.
Tento počin byl vytvořen v rámci 48 hodinového indie vývojářského maratonu Asylum Game Jam 2013.
K této explorativní "Unity-3D" adventuře se špetkou environmentálních puzzlů jsme připoutáni z pohledu vlastních očí, zcela bezbranní, tudíž se musíme spolehnout na svůj přirozený důmysl a vynalézavost.
Tento počin byl vytvořen v rámci 48 hodinového indie vývojářského maratonu Asylum Game Jam 2013.