Rude Bear, hlavní hrdina plošinovky Super Rude Bear Resurrection, byl poslán do středověké Anglie svým úhlavním nepřítelem, The Wizardem. Jak se s tím gangster z východního Londýna vypořádá? Zvládne to s přehledem sobě vlastním, nebo bude muset být (mnohokrát) oživen? To už je jen na vás!
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ní a tak dále.
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ní a tak dále.
Rude Bear, hlavní hrdina plošinovky Super Rude Bear Resurrection, byl poslán do středověké Anglie svým úhlavním nepřítelem, The Wizardem. Jak se s tím gangster z východního Londýna vypořádá? Zvládne to s přehledem sobě vlastním, nebo bude muset být (mnohokrát) oživen? To už je jen na vás!
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.
Rude Bear, hlavní hrdina plošinovky Super Rude Bear Resurrection, byl poslán do středověké Anglie svým úhlavním nepřítelem, The Wizardem. Jak se s tím gangster z východního Londýna vypořádá? Zvládne to s přehledem sobě vlastním, nebo bude muset být (mnohokrát) oživen? To už je jen na vás!
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.
Rude Bear, hlavní hrdina plošinovky Super Rude Bear Resurrection, byl poslán do středověké Anglie svým úhlavním nepřítelem, The Wizardem. Jak se s tím gangster z východního Londýna vypořádá? Zvládne to s přehledem sobě vlastním, nebo bude muset být (mnohokrát) oživen? To už je jen na vás!
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.
Oživování hlavního hrdiny je jedním z hlavních prvků této hry. Skákání leckdy stylem i obtížností připomíná Super Meat Boye, takže o umírání a opakování úrovní není nouze. Aby vám to však hra trochu usnadnila, po každé vaší smrti zůstane v úrovni vaše mrtvola, jejíž přítomnost vám může průchod značně usnadnit, protože se chová jako každý jiný objekt ve hře, lze ji posouvat, skákat na ni a tak dále.