Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Subterranean Animism Subterranean Animism Subterranean Animism

Touhou Chireiden

Touhou Chireiden

Touhou Chireiden

Team Shanghai Alice
Team Shanghai Alice
Team Shanghai Alice
PC
16.08.2008
PC
16.08.2008
PC
16.08.2008
Subterranean Animism Subterranean Animism Subterranean Animism
Žánr
akce > arkáda *
akce > arkáda *
akce > arkáda *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

Subterrenean Animism je jedenáctou hrou série Touhou. Obsahuje dvě hratelné postavy, z nichž každá má na výběr ze tří stylů střelby. Hra pokračuje ve stylu předchozího dílu = hráč zesiluje svoji postavu, což způsobuje zvětšení množství vystřelovaných projektilů, přibývají kolem ní "družice" pomáhající jí ve střelbě a za cenu oslabení může použit "bomby".

Právě efekt bomb je ale u Subterrenean Animism rozdílný u každé z postav a u každého z jejích stylů střelby. Dále hra také staví na bodovém systému "letmého doteku" (grazing), kde hráč dostává body za čas strávený nebezpečně blízko letícím nepřátelským projektilům. Úrovní je ve hře klasicky 5 hlavních + 1 bonusová.
Subterrenean Animism je jedenáctou hrou série Touhou. Obsahuje dvě hratelné postavy, z nichž každá má na výběr ze tří stylů střelby. Hra pokračuje ve stylu předchozího dílu = hráč zesiluje svoji postavu, což způsobuje zvětšení množství vystřelovaných projektilů, přibývají kolem ní "družice" pomáhající jí ve střelbě a za cenu oslabení může použit "bomby".

Právě efekt bomb je ale u Subterrenean Animism rozdílný u každé z postav a u každého z jejích stylů střelby. Dále hra také staví na bodovém systému "letmého doteku" (grazing), kde hráč dostává body za čas strávený nebezpečně blízko letícím nepřátelským projektilům. Úrovní je ve hře klasicky 5 hlavních + 1 bonusová.
Subterrenean Animism je jedenáctou hrou série Touhou. Obsahuje dvě hratelné postavy, z nichž každá má na výběr ze tří stylů střelby. Hra pokračuje ve stylu předchozího dílu = hráč zesiluje svoji postavu, což způsobuje zvětšení množství vystřelovaných projektilů, přibývají kolem ní "družice" pomáhající jí ve střelbě a za cenu oslabení může použit "bomby".

Právě efekt bomb je ale u Subterrenean Animism rozdílný u každé z postav a u každého z jejích stylů střelby. Dále hra také staví na bodovém systému "letmého doteku" (grazing), kde hráč dostává body za čas strávený nebezpečně blízko letícím nepřátelským projektilům. Úrovní je ve hře klasicky 5 hlavních + 1 bonusová.