Kosmická loď je už takřka u cíle své cesty. Jeden cestující se probouzí z kryospánku, aby byl vzápětí postaven před strašlivé zjištění - raketoplán se vmísil do vesmírné bouře a ztroskotal na nezmapované planetě, kdesi v části naší Galaxie. Palubní počítač ihned podává report o přímém poškození motoru, oprava na místě není želbohu možná.
Vydáváme se tedy na průzkum oblasti. Při podrobné obhlídce se ukáže, že planeta není zase až tak opuštěná - zemi obývají velcí přátelští kamenní tvorové. Kromě nich cestou míjíme i různá shromaždiště prazvláštních chrámů vykazujících podivné symboly, jež obklopuje lehká záře. Zřejmě jde o jakýsi dorozumívací systém. Budíky na O2 ovšem nevydrží věčně, takže hledáme způsoby, jak "Golemy" požádat o pomoc.
Navštívitelné lokace se dají spočítat na prstech jedné ruky. Nedílnou součástí příběhu je i střídání dne a noci (spánek v kryo-kapsli), v nichž se prostředí pozmění nejen vizuálem. K dispozici máme jen příruční holografickou mini-mapu. Nadále se již musíme spolehnout na vlastní vynalézavost.
Milovníci retro stylu na Stranded ocení především pixelovou fasádu a především střídmé použití barev a kvalitně navržený a řemeslně zvládnutý minimalismus podtrhují celkový vynikající dojem. Rovněž i citlivě vytvořená hudba dotváří a dokresluje celistvost dané atmosféry.
Vydáváme se tedy na průzkum oblasti. Při podrobné obhlídce se ukáže, že planeta není zase až tak opuštěná - zemi obývají velcí přátelští kamenní tvorové. Kromě nich cestou míjíme i různá shromaždiště prazvláštních chrámů vykazujících podivné symboly, jež obklopuje lehká záře. Zřejmě jde o jakýsi dorozumívací systém. Budíky na O2 ovšem nevydrží věčně, takže hledáme způsoby, jak "Golemy" požádat o pomoc.
Navštívitelné lokace se dají spočítat na prstech jedné ruky. Nedílnou součástí příběhu je i střídání dne a noci (spánek v kryo-kapsli), v nichž se prostředí pozmění nejen vizuálem. K dispozici máme jen příruční holografickou mini-mapu. Nadále se již musíme spolehnout na vlastní vynalézavost.
Milovníci retro stylu na Stranded ocení především pixelovou fasádu a především střídmé použití barev a kvalitně navržený a řemeslně zvládnutý minimalismus podtrhují celkový vynikající dojem. Rovněž i citlivě vytvořená hudba dotváří a dokresluje celistvost dané atmosféry.
Kosmická loď je už takřka u cíle své cesty. Jeden cestující se probouzí z kryospánku, aby byl vzápětí postaven před strašlivé zjištění - raketoplán se vmísil do vesmírné bouře a ztroskotal na nezmapované planetě, kdesi v části naší Galaxie. Palubní počítač ihned podává report o přímém poškození motoru, oprava na místě není želbohu možná.
Vydáváme se tedy na průzkum oblasti. Při podrobné obhlídce se ukáže, že planeta není zase až tak opuštěná - zemi obývají velcí přátelští kamenní tvorové. Kromě nich cestou míjíme i různá shromaždiště prazvláštních chrámů vykazujících podivné symboly, jež obklopuje lehká záře. Zřejmě jde o jakýsi dorozumívací systém. Budíky na O2 ovšem nevydrží věčně, takže hledáme způsoby, jak "Golemy" požádat o pomoc.
Navštívitelné lokace se dají spočítat na prstech jedné ruky. Nedílnou součástí příběhu je i střídání dne a noci (spánek v kryo-kapsli), v nichž se prostředí pozmění nejen vizuálem. K dispozici máme jen příruční holografickou mini-mapu. Nadále se již musíme spolehnout na vlastní vynalézavost.
Milovníci retro stylu na Stranded ocení především pixelovou fasádu, střídmé použití barev a kvalitně navržený a řemeslně zvládnutý minimalismus podtrhují celkový vynikající dojem. Rovněž i citlivě vytvořená hudba dotváří a dokresluje celistvost dané atmosféry.
Vydáváme se tedy na průzkum oblasti. Při podrobné obhlídce se ukáže, že planeta není zase až tak opuštěná - zemi obývají velcí přátelští kamenní tvorové. Kromě nich cestou míjíme i různá shromaždiště prazvláštních chrámů vykazujících podivné symboly, jež obklopuje lehká záře. Zřejmě jde o jakýsi dorozumívací systém. Budíky na O2 ovšem nevydrží věčně, takže hledáme způsoby, jak "Golemy" požádat o pomoc.
Navštívitelné lokace se dají spočítat na prstech jedné ruky. Nedílnou součástí příběhu je i střídání dne a noci (spánek v kryo-kapsli), v nichž se prostředí pozmění nejen vizuálem. K dispozici máme jen příruční holografickou mini-mapu. Nadále se již musíme spolehnout na vlastní vynalézavost.
Milovníci retro stylu na Stranded ocení především pixelovou fasádu, střídmé použití barev a kvalitně navržený a řemeslně zvládnutý minimalismus podtrhují celkový vynikající dojem. Rovněž i citlivě vytvořená hudba dotváří a dokresluje celistvost dané atmosféry.
Kosmická loď je už takřka u cíle své cesty. Jeden cestující se probouzí z kryospánku, aby byl vzápětí postaven před strašlivé zjištění - raketoplán se vmísil do vesmírné bouře a ztroskotal na nezmapované planetě, kdesi v části naší Galaxie. Palubní počítač ihned podává report o přímém poškození motoru, oprava na místě není želbohu možná.
Vydáváme se tedy na průzkum oblasti. Při podrobné obhlídce se ukáže, že planeta není zase až tak opuštěná - zemi obývají velcí přátelští kamenní tvorové. Kromě nich cestou míjíme i různá shromaždiště prazvláštních chrámů vykazujících podivné symboly, jež obklopuje lehká záře. Zřejmě jde o jakýsi dorozumívací systém. Budíky na O2 ovšem nevydrží věčně, takže hledáme způsoby, jak "Golemy" požádat o pomoc.
Navštívitelné lokace se dají spočítat na prstech jedné ruky. Nedílnou součástí příběhu je i střídání dne a noci (spánek v kryo-kapsli), v nichž se prostředí pozmění nejen vizuálem. K dispozici máme jen příruční holografickou mini-mapu. Nadále se již musíme spolehnout na vlastní vynalézavost.
Milovníci retro stylu na Stranded ocení především pixelovou fasádu, střídmé použití barev a kvalitně navržený a řemeslně zvládnutý minimalismus podtrhují celkový vynikající dojem. Rovněž i citlivě vytvořená hudba dotváří a dokresluje celistvost dané atmosféry.
Vydáváme se tedy na průzkum oblasti. Při podrobné obhlídce se ukáže, že planeta není zase až tak opuštěná - zemi obývají velcí přátelští kamenní tvorové. Kromě nich cestou míjíme i různá shromaždiště prazvláštních chrámů vykazujících podivné symboly, jež obklopuje lehká záře. Zřejmě jde o jakýsi dorozumívací systém. Budíky na O2 ovšem nevydrží věčně, takže hledáme způsoby, jak "Golemy" požádat o pomoc.
Navštívitelné lokace se dají spočítat na prstech jedné ruky. Nedílnou součástí příběhu je i střídání dne a noci (spánek v kryo-kapsli), v nichž se prostředí pozmění nejen vizuálem. K dispozici máme jen příruční holografickou mini-mapu. Nadále se již musíme spolehnout na vlastní vynalézavost.
Milovníci retro stylu na Stranded ocení především pixelovou fasádu, střídmé použití barev a kvalitně navržený a řemeslně zvládnutý minimalismus podtrhují celkový vynikající dojem. Rovněž i citlivě vytvořená hudba dotváří a dokresluje celistvost dané atmosféry.