Stockpile je digitální konverze deskové hry Seth van Ordena a Bretta Sobola určená až pro pětici hráčů v místním multiplayeru či v online režimu nebo pro jednoho hráče soupeřícím s AI oponenty. Hra je o obchodování na akciových trzích a spravování investic, přičemž nejúspěšnější z hráčů se stává také vítězem hry.
Hráči v každém kole obdrží zasvěcené informace, které určují trend akcií na konci každého kola. Zúčastnění tak získávají možnost adekvátně a včas zareagovat na akciovém trhu. Hráči také nakupují akcie nabízením hromádek s kartami nazývaných zásoby bez znalosti všech karet v balíku a jejich cen, které mohou zasahovat i do záporných hodnot. Hráči v honbě za vítězstvím využívají oba tyto herní mechanismy nutící je zvažovat různé faktory při prodeji či nákupu akcií.
Hráči v každém kole obdrží zasvěcené informace, které určují trend akcií na konci každého kola. Zúčastnění tak získávají možnost adekvátně a včas zareagovat na akciovém trhu. Hráči také nakupují akcie nabízením hromádek s kartami nazývaných zásoby bez znalosti všech karet v balíku a jejich cen, které mohou zasahovat i do záporných hodnot. Hráči v honbě za vítězstvím využívají oba tyto herní mechanismy nutící je zvažovat různé faktory při prodeji či nákupu akcií.
Stockpile je digitální konverze deskové hry Seth van Ordena a Bretta Sobola určená až pro pětici hráčů v místním multiplayeru či v online režimu nebo pro jednoho hráče soupeřícím s AI oponenty. Hra je o obchodování na akciových trzích a spravování investic, přičemž nejúspěšnější z hráčů se stává také vítězem hry.
Hráči v každém kole obdrží zasvěcené informace, které určují trend akcií na konci každého kola. Zúčastnění tak získávají možnost adekvátně a včas zareagovat na akciovém trhu. Hráči také nakupují akcie nabízením hromádek s kartami nazývaných zásoby bez znalosti všech karet v balíku a jejich cen, které mohou zasahovat i do záporných hodnot. Hráči v honbě za vítězstvím využívají oba tyto herní mechanismy nutící je zvažovat různé faktory při prodeji či nákupu akcií.
Hráči v každém kole obdrží zasvěcené informace, které určují trend akcií na konci každého kola. Zúčastnění tak získávají možnost adekvátně a včas zareagovat na akciovém trhu. Hráči také nakupují akcie nabízením hromádek s kartami nazývaných zásoby bez znalosti všech karet v balíku a jejich cen, které mohou zasahovat i do záporných hodnot. Hráči v honbě za vítězstvím využívají oba tyto herní mechanismy nutící je zvažovat různé faktory při prodeji či nákupu akcií.