Sci-fi strategie State of War 2 se odehrává v soustavě Nakira v Tarelanské republice, kde vojenské korporace vybudovali prostředí pro hru nové generace ARTIFICIAL CONFLICTS (zkráceně ARCON). Základem této hry je bojový konflikt na planetách soustavy Nakira, které se neúčastní samotní lidé, ale hráči dálkově ovládané jednotky. ARCON nalákal miliony hráčů a miliardy diváků a zvirtualizoval veškeré války.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv díky takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha pěknými scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv díky takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha pěknými scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
Sci-fi strategie State of War 2 se odehrává v soustavě Nakira v Tarelanské republice, kde vojenské korporace vybudovali prostředí pro hru nové generace ARTIFICIAL CONFLICTS (zkráceně ARCON). Základem této hry je bojový konflikt na planetách soustavy Nakira, které se neúčastní samotní lidé, ale hráči dálkově ovládané jednotky. ARCON nalákal miliony hráčů a miliardy diváků a zvirtualizoval veškeré války.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv díky takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha pěknými scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv díky takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha pěknými scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
Sci-fi strategie State of War 2 se odehrává v soustavě Nakira v Tarelanské republice, kde vojenské korporace vybudovali prostředí pro hru nové generace ARTIFICIAL CONFLICTS (zkráceně ARCON). Základem této hry je bojový konflikt na planetách soustavy Nakira, které se neúčastní samotní lidé, ale hráči dálkově ovládané jednotky. ARCON nalákal miliony hráčů a miliardy diváků a zvirtualizoval veškeré války.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv díky takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv díky takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
Sci-fi strategie State of War 2 se odehrává v soustavě Nakira v Tarelanské republice, kde vojenské korporace vybudovaly prostředí pro hru nové generace ARTIFICIAL CONFLICTS (zkráceně ARCON). Základem této hry je bojový konflikt na planetách soustavy Nakira, které se neúčastní samotní lidé, ale hráči dálkově ovládané jednotky. ARCON nalákal miliony hráčů a miliardy diváků a zvirtualizoval veškeré války.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv kvůli takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.
ARCON je RTS ze staré školy, za budovy a jednotky se platí pomocí kreditů, staví se jen základní budovy a obranný systém a hratelnost se soustředí zejména na akci. Ačkoliv kvůli takzvanému "Datovému toku" je možné vytvořit jen omezené množství jednotek, což oproti předchozímu dílu značně zmenšuje rozsah konfliktů.
Graficky má hra stále svůj osobitý kreslený styl. Dvourozměrný svět oplývá mnoha scenériemi a specialitou série jsou exploze a vše, co k tomu patří.