Vlády nad světem se ujala monopolistická "Korporace", která striktně omezila veškeré občanské a osobní svobody. Její propaganda se obyvatelstvo snaží přesvědčit, že jediná cesta ke štěstí spočívá v kapitulaci na vlastní myšlení a v bezbřehém konzumerismu, spočívajícím v nákupech všemožných výrobků, pocházejících z produkce továren Korporace. Proti tomuto totalitnímu monopolu stojí hnutí Freedom. Za svobodu můžete začít bojovat buď jako ex-šéf policie Macek, nebo státní ex-návladní Libra.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných, městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných, městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
Vlády nad světem se ujala monopolistická "Korporace", která striktně omezila veškeré občanské a osobní svobody. Její propaganda se obyvatelstvo snaží přesvědčit, že jediná cesta ke štěstí spočívá v kapitulaci na vlastní myšlení a v bezbřehém konzumerismu, spočívajícím v nákupech všemožných výrobků, pocházejících z produkce továren Korporace. Proti tomuto totalitnímu monopolu stojí hnutí Freedom. Za svobodu můžete začít bojovat buď jako ex-šéf policie Macek, nebo státní ex-návladní Libra.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
Vlády nad světem se ujala monopolistická "Korporace", která striktně omezila veškeré občanské a osobní svobody. Její propaganda se obyvatelstvo snaží přesvědčit, že jediná cesta ke štěstí spočívá v kapitulaci na vlastní myšlení a v bezbřehém konzumerismu, spočívajícím v nákupech všemožných výrobků, pocházejících z produkce továren Korporace. Proti tomuto totalitnímu monopolu stojí hnutí Freedom. Za svobodu můžete začít bojovat buď jako ex-šéf policie Macek, nebo státní ex-návladní Libra.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
Vlády nad světem se ujala monopolistická "Korporace", která striktně omezila veškeré občanské a osobní svobody. Její propaganda se obyvatelstvo snaží přesvědčit, že jediná cesta ke štěstí spočívá v kapitulaci na vlastní myšlení a v bezbřehém konzumerismu, spočívajícím v nákupech všemožných výrobků, pocházejících z produkce továren Korporace. Proti tomuto totalitnímu monopolu stojí hnutí Freedom. Za svobodu můžete začít bojovat buď jako ex-šéf policie Macek, nebo státní ex-návladní Libra.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.
State of Emergency je akční mlátička, prvně vydaná pro konzoli PlayStation 2 v únoru 2002, odkud se po roce dostala i na první Xbox a PC. Ve své době vyvolala, jako řada jiných městských akcí plných násilí, určitou kontroverzi. Od automatových legend typu Final Fight, Double Dragon či Vendetta se liší zasazením do plně trojrozměrného prostředí. Hra by se dala popsat jako „Grand Theft Auto bez auta“ a podobnost není náhodná. Vydavatel GTA a State, Rockstar Games, se konceptem této mlátičky, zasazené do otevřeného světa, inspiroval ve svém Grand Theft Auto III z roku 2002.
Ve hře ovládáte svoji postavu z pohledu třetí osoby, přičemž jedním tlačítkem myši boucháte, druhým tlačítkem kopete a třetím tlačítkem sbíráte a odhazujete zbraně. Stisk prvních dvou tlačítek současně vyvolá základní kombo a ostatní komba se již vyvolávají automaticky v závislosti na tom, kolikrát do určitého nepřítele bouchnete či kopnete. Zbraní je ve hře nepřeberné množství - začíná se s obuškem a baseballovou pálkou, následuje pistole, Uzi, AK-47, M16, brokovnice, rotační kulomet, plamenomet a raketomet. Pro chladnokrevné hráče s popravčími sklony jsou připraveny katana a meč.