Logický rychlík Snake Mania vychází z arkády Nibbler, v níž je hlavním cílem pohltit všechny puntíky v každé úrovni a přitom nenabourat do některé ze stěn bludiště nebo do vlastního ocasu. S každým dalším adsorbovaným puntíkem se tělo hada prodlužuje a je náročnější se mu vyhýbat a zároveň posbírat úplně vše.
Zde se had nepohybuje automaticky dopředu, ale hráč je omezen dvouminutovým časovým limitem, za který musí všechny puntíky v dané úrovni pohltit. Jelikož je v bludištích čím dál tím méně prostoru, je třeba si každý další krok dobře rozmyslet, aby se hráč nedostal do slepé uličky. Pokud hráč s hadem nabourá nebo nedokončí rozehranou úroveň v daném časovém limitu, přijde o jeden ze tří životů. Jakmile je ztratí všechny, hra končí.
Zde se had nepohybuje automaticky dopředu, ale hráč je omezen dvouminutovým časovým limitem, za který musí všechny puntíky v dané úrovni pohltit. Jelikož je v bludištích čím dál tím méně prostoru, je třeba si každý další krok dobře rozmyslet, aby se hráč nedostal do slepé uličky. Pokud hráč s hadem nabourá nebo nedokončí rozehranou úroveň v daném časovém limitu, přijde o jeden ze tří životů. Jakmile je ztratí všechny, hra končí.