Jedná se o hru vycházející z konceptu hru Q*Bert, zde je hlavní postavou pružina a jejím úkolem je se dostat na všechny plošinky úrovně a přebarvit je. Na herní obrazovce se pak pohybují i příšerky, kterým se musí pružina vyhýbat, ale také magnet, který pružinu chytí, pokud se zrovna nehýbe. Dále je tam kapka vody, která sama o sobě zvyšuje rychlost, ale pokud se pružina následně setká i s mrakem, dojde k zrezavění pružiny.
Současně si hráč musí dávat i pozor na skóre. Při každém pohybu pružiny nebo při pádu z kostek dochází k jeho snížení. Hráč by se měl vyhnout situaci, kdy skóre klesne na nulu, jinak přijde o jeden z 5 životů. Pro případ, že by body docházely se v úrovni zobrazuje číslo 8000 nad některou z plošinek. Pokud hráč navede pružinu na toto pole, přičte se mu do skóre právě 8000 bodů.
Současně si hráč musí dávat i pozor na skóre. Při každém pohybu pružiny nebo při pádu z kostek dochází k jeho snížení. Hráč by se měl vyhnout situaci, kdy skóre klesne na nulu, jinak přijde o jeden z 5 životů. Pro případ, že by body docházely se v úrovni zobrazuje číslo 8000 nad některou z plošinek. Pokud hráč navede pružinu na toto pole, přičte se mu do skóre právě 8000 bodů.