V kvasu času uhnětl dobrotivý pán bohů N'Gir svět Tessera. Po dvou staletích se stvořiteli zdálo vše dokonáno, a tak ulehl k dlouhému spánku. Nikým nechráněná Tessera byla jako jablko v sadu, čekající na to, až si jej někdo utrhne. K tomu došlo, když lidé zformovali osm prosperujících království, velice podobných těm ve středověké Evropě, až na to, že zde nejsou čáry a kouzlo pověrou ale denní realitou. Uchvatitelským tyranem se tak nestal žádný kníže, král ani císař, ale krutý arcimág. Hrdina tohoto příběhu by si žil dál svůj klidný život za událostmi nezasaženého hradbami města Thurin, kdyby mu na prahu domu nezemřel skřetí kněz se vzkazem, že za humny je zle. Teď ví, že musí najít a probudit spícího boha, aby ve svém světě nastolil znovu rovnováhu.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků po skrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků po skrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
V kvasu času uhnětl dobrotivý pán bohů N'Gir svět Tessera. Po dvou staletích se stvořiteli zdálo vše dokonáno, a tak ulehl k dlouhému spánku. Nikým nechráněná Tessera byla jako jablko v sadu, čekající na to, až si jej někdo utrhne. K tomu došlo, když lidé zformovali osm prosperujících království, velice podobných těm ve středověké Evropě, až na to, že zde nejsou čáry a kouzlo pověrou ale denní realitou. Uchvatitelským tyranem se tak nestal žádný kníže, král ani císař, ale krutý arcimág. Hrdina tohoto příběhu by si žil dál svůj klidný život za hradbami událostmi nezasaženého města Thurin, kdyby mu na prahu domu nezemřel skřetí kněz se vzkazem, že za humny je zle. Teď ví, že musí najít a probudit spícího boha, aby ve svém světě nastolil znovu rovnováhu.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků po skrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků po skrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
V kvasu času uhnětl dobrotivý pán bohů N'Gir svět Tessera. Po dvou staletích se stvořiteli zdálo vše dokonáno, a tak ulehl k dlouhému spánku. Nikým nechráněná Tessera byla jako jablko v sadu, čekající na to, až si jej někdo utrhne. K tomu došlo, když lidé zformovali osm prosperujících království, velice podobných těm ve středověké Evropě, až na to, že zde nejsou čáry a kouzlo pověrou ale denní realitou. Uchvatitelským tyranem se tak nestal žádný kníže, král ani císař, ale krutý arcimág. Hrdina tohoto příběhu by si žil dál svůj klidný život za hradbami událostmi nezasaženého města Thurin, kdyby mu na prahu domu nezemřel skřetí kněz se vzkazem, že za humny je zle. Teď ví, že musí najít a probudit spícího boha, aby ve svém světě nastolil znovu rovnováhu.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků poskrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků poskrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
V kvasu času uhnětl dobrotivý pán bohů N'Gir svět Tessera. Po dvou staletích se stvořiteli zdálo vše dokonáno, a tak ulehl k dlouhému spánku. Nikým nechráněná Tessera byla jako jablko v sadu, čekající na to, až si jej někdo utrhne. K tomu došlo, když lidé zformovali osm prosperujících království, velice podobných těm ve středověké Evropě, až na to, že zde nejsou čáry a kouzlo pověrou ale denní realitou. Uchvatitelským tyranem se tak nestal žádný kníže, král ani císař, ale krutý arcimág. Hrdina tohoto příběhu by si žil dál svůj klidný život za hradbami událostmi nezasaženého města Thurin, kdyby mu na prahu domu nezemřel skřetí kněz se vzkazem, že za humny je zle. Teď ví, že musí najít a probudit spícího boha, aby ve svém světě nastolil znovu rovnováhu.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků poskrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.
Akčně pojatá adventura Sleeping Gods Lie ve své době sázela především na otevřený svět a jeho celkové provedení v pseudo 3D grafice. Dala by se tak nejlépe přirovnat k 3rd person RPG Drakkhen, vydaném ve stejném roce. Tady je ale RPG prvků poskrovnu a čeká se od vás, že se víceméně probijete 94 oblastmi rozlehlé Tessery. Cestou za spícím bohem však také, vedle nezbytného zabíjení neodbytných banditů či arcimágových démonů, příležitostně vyřešíte i několik jednoduchých hlavolamů. Na vaší cestě také budete nalézat nebo nakupovat různá brnění i všemožné zbraně, jak na blízko, tak na dálku. Poněvadž nejenom bohové potřebují spát, tak i vy budete muset během cesty párkrát ulehnout a nabrat sil.